Ik ben benieuwd waar je dit besteld hebt
Op de Stokke website, krijg je gratis als optie als je de stoel aan je winkelmand toevoegt
Dankjewel!
Of naja aankoop van mn moeder voor verjaardag middelste (basisplaten krijgt ze van haar moeder en de rechthoeken van haar), maar wilde hem hier even delen want 20% korting bij kidsdeco met de code black20
Ik zag dit soort dingen ook in de folder staan bij Aldi. 18 euro voor een set. Zou dat dan veel minder zijn? Heb je bewust voor deze gekozen? Ik wil dit ook voor ons kind
Wij hebben al connetix, dus vandaar de keuze om hiervan bij te vragen voor haar verjaardag.
Ik heb geen idee hoe die van de Aldi is. Lidl heeft ook iets soortgelijks, dat heeft een vriendin vorig jaar gekocht maar dat was qua kracht van de magneten niet geweldig en zij zijn nu over op magnatiles (vergelijkbaar met connetix qua prijs en kwaliteit).
Die merkloze van Amazon schijnt qua magneetsterkte wel goed te zijn iig. En die past ook op connetix/coblo/magnatiles qua formaat.
Is niet beschikbaar zie ik staan in de online folder 🫣
Oh nou inderdaad, dat scheelt een ritje naar de Aldi, thanks. Nu even bij Amazon kijken dan
Ik heb deze gekocht nav kinderkoopjesjagers op instagram. Nog niet binnen
Zie dat ze duurder zijn, waren gister 18
Ik kreeg elke keer reclame’s op insta van temu over nieuwe klanten korting en toen ben ik overstag gegaan voor de magnetische bouwstenen.
Deze waren daardoor €3,79. Ik heb nooit de “echte” magnetische bouwstenen in handen gehad maar ik vind de kwaliteit hiervan wel goed. De magneten zijn sterk en het plastic lijkt degelijk.
Ik heb deze ook besteld tijd geleden. En heb ook Connetix. Vind ze echt exact hetzelfde qua sterkte van de magneten.
De Sinterklaas inkopen voor dit jaar.
Deze voor onze eigen dochter van 1,5.
Deze voor een neefje van 5.
Via Marktplaats:
Nattou hobbelpaard
Nuna Leaf omdat de baby eigenlijk al te zwaar is voor z’n (wip/chill)stoel
Traktatie/afscheidscadeau voor de kdv. 20 potjes play doh voor €10,-
https://www.amazon.nl/gp/product/B07MV3DYGJ?tag=kinderkoopjes-21
Eindelijk geslaagd voor een jas voor mijn zoontje.
Dit is een gok, want was de laatste maat en kreeg fomo. Voor mijn oudste dochter.
En met pijn in mijn hart dit afzichtelijke poppenhuis ipv een mooie houten voor pakjes avond.
Hoe zwaar en oud is jouw baby? Mijne is nu 8 kg en 5 maanden en ik twijfel of ik ook maar naar een andere stoel moet gaan kijken, maar ik vind de babybjorn zo handig omdat ie overal mee naar toe kan…