Show je kinderaankopen #4

9 likes

Leuk! (En heerlijke prijs!)
Maar hoe kan maat 26 en 27 nog onder de naam “schoen voor baby’s” verkocht worden :crazy_face:

1 like

1e mutsje 🥹

39 likes

Pyjama en nijntje strijk emblemen van Hema, grijpmachine van Action

4 likes

Nog leuke dingen bij de HEMA gekocht

13 likes

Hoe heb je zo veel meer korting gekregen?

1 like

Dat was gisteravond in de app denk ik. Dacht is standaard korting?

3 likes

En nog wat bij zalando

Dat teddy gilet gaat ze denk ik niet meer uit doen.

7 likes

Deze lamp wilde ik al ver voordat ik überhaupt zwanger was haha, maar heb er nu een plekje voor gevonden :full_moon_with_face:

33 likes

Alvast wat kleding in de volgende maat (maat 74, waar blijft de tijd 🥹)

Alles van Heppiejoe

En deze hoezen van Ukje

image

11 likes

Oh die kleding :heart_eyes: zijn dingen die ik ook zo zou kopen. Helaas is jouw dochter jonger ipv ouder als de mijne :joy:

2 likes

Volgens mij gaat het tot maat 116 dus misschien past dat nog? Kwaliteit is heel goed vind ik en ze hebben nu een leuke Blackfriday deal dus wie weet? :crossed_fingers:t4:

2 likes

Haha ja ik bedoel dat ik het anders misschien wel tweedehands van je over had kunnen nemen :joy: mijn dochter gaat nu naar 80. En ik ga even neuzen, maar heb eigenlijk even niks nodig nu.

1 like

Hartjes en glitters, het kind is blij.

6 likes

Sinterklaas gevierd.

11 likes

Die krijtjes zijn zo fijn! Ik heb vorig jaar bij een opheffingsuitverkoop een doos met 64 stuks gekocht en ben er nog elke knutselsessie blij mee.

5 likes

Extra sinterklaascadeautje. Gisteren waren we ergens op visite en daar hadden ze ook een dokterskoffertje en die viel erg in de smaak. Zul je zien dat er thuis niet naar omgekeken wordt. :joy:

8 likes

Sinterklaas

Voor kerst en ze gaat hier maar beter iedere dag mee spelen :pray:t3: heb een heel betoog moeten houden voor mijn vriend

En een heftige kersttrui met geluid en licht

16 likes

Voor pakjesavond

16 likes

Voor pakjesavond (incl. voor familie)

image

14 likes