Show je kinderaankopen #4

Volgens mij gaat het tot maat 116 dus misschien past dat nog? Kwaliteit is heel goed vind ik en ze hebben nu een leuke Blackfriday deal dus wie weet? :crossed_fingers:t4:

2 likes

Haha ja ik bedoel dat ik het anders misschien wel tweedehands van je over had kunnen nemen :joy: mijn dochter gaat nu naar 80. En ik ga even neuzen, maar heb eigenlijk even niks nodig nu.

1 like

Hartjes en glitters, het kind is blij.

6 likes

Sinterklaas gevierd.

11 likes

Die krijtjes zijn zo fijn! Ik heb vorig jaar bij een opheffingsuitverkoop een doos met 64 stuks gekocht en ben er nog elke knutselsessie blij mee.

5 likes

Extra sinterklaascadeautje. Gisteren waren we ergens op visite en daar hadden ze ook een dokterskoffertje en die viel erg in de smaak. Zul je zien dat er thuis niet naar omgekeken wordt. :joy:

8 likes

Sinterklaas

Voor kerst en ze gaat hier maar beter iedere dag mee spelen :pray:t3: heb een heel betoog moeten houden voor mijn vriend

En een heftige kersttrui met geluid en licht

16 likes

Voor pakjesavond

16 likes

Voor pakjesavond (incl. voor familie)

image

14 likes

Voor kerst had ik een hotwheels garage gehaald met mega goede korting. De bezorging werd later dan gepland. Geeft niet ze zijn druk. Maar waar ik bang voor was gebeurde. De postbode kwam eraan met een mega doos. En liep voor ons raam langs. En het was de originele doos dus geen verpakking eromheen.
Gelukkig kon ik mijn kleuter van 4,5 afleiden en heb ik het snel in ons bed gegooid met een deken erover haha.
Ik weet zeker dat hij dit helemaal geweldig gaat vinden.

14 likes

Ben benieuwd hoe die Washimals bevallen. Ik heb er echt al een paar keer mee in mijn handen gestaan maar was ergens steeds bang dat het crappy kwaliteit zou zijn.

Maar kleuren + dieren + knoeien met water, lijkt me van de andere kant ook weer een mega succes.

En met de Stapelstenen komt het vast goed. Ze spelen hier er misschien niet élke dag mee, maar voldoende om de investering te kunnen verantwoorden :sweat_smile:

1 like

Ik had eerst een klein setje gekocht want dacht ook dat het niks zou zijn of dat ze er nog wat jong voor zou zijn (2 jaar), maar ze vond het super leuk. Ook leuk om samen te doen.

Ik laat haar ze dan kleuren en het wassen vind ik wel wat rommelig (water verkleurd heel erg) maar dan mag ze ze meenemen in de douche s’avonds en dan wassen.

Zijn die pittenzakjes voor die stapelstenen ook een aanrader?

4 likes

Geen idee. Wij hadden uit een ander spel pittenzakjes en daar werd weinig mee gedaan.

Wat ik absoluut wel kan aanraden is het Satpelstein balance board :slight_smile:

8 likes

Zat heel verantwoord aan tafel gister met Multivitaminen voor het hele gezin pilletjes maar natuurlijk wou de peuter er niet eens in de buurt komen
Dus toch maar deze gaan halen, echt iets waarvan ik zei dat ik dat nooooit ging doen haha

Maar ja het is het griepseizoen en dr dieet bestaat uit droge pasta en yoghurt

12 likes

Eindelijk weer op voorraad hier dus gelijk gaan halen. Is best klein maar wel leuk!

12 likes

Waarvan is deze? :slight_smile:

2 likes

Oh sorry, ikea! De Flisat

3 likes

4 likes

Heeft iemand ervaring met deze handschoenen? Tot welke leeftijd/maat passen ze ongeveer?

Of tips voor andere fijne warme handschoenen/wanten voor een twee jarige.

1 like

Nieuwe laarsjes voor de kleine meid.

7 likes