Show je kinderaankopen #4

Waar is dat gekleurde jasje van? :heart_eyes:

1 like

H&M!

4 likes

In te grote maat maar laatste maat en afgeprijsd dus kon het niet laten. Zo cute…
Van Tinycottons

59 likes

:heart_eyes: geweldig!!!

3 likes

Wat leuk! Die kleurtjes ook :heart_eyes:

3 likes

Haha mijn kind heeft nog maar 68 - 74 dus echt gekocht voor later. Geen idee hoe het valt helaas…

Ik vind Tinycottons best wel klein vallen tot nu toe. Een truitje van de maat 3 maanden kon mijn baby meteen aan na de geboorte… Voor de rompers hetzelfde. Denk dus zeker niet dat het groot valt.

3 likes

Beide met 40% korting

15 likes

Ik vind het super wisselend… Heb meerdere pakjes voor 6m waar mijn (niet super grote) dochter van 4,5 maand al bijna uitgroeit maar een ander pakje is dan weer nog ruim, zelfde maat.
Zelfde met rompers, zelfde maat maar schelen megaveel als ik ze naast elkaar houd.

1 like

Ik vind Tinycottons voor baby’s eerder klein vallen, maar vanaf de grotere maten vind ik het eerder ruimer vallen.

4 likes

Ja hier hetzelfde! Tot maat 12 maanden vond ik het vrij klein vallen. Trui van 2/3 jaar is naar verhouding best groot (zelfs voor een oversized model)

3 likes

11 likes

Ja die had ik ook al gevonden maar ik vind hem erg duur :sob::sob::sob: en ook te groot denk ik.

Maar wel echt fantastisch

4 likes

Langzaamaan zo goed als klaar voor de baby. Net in de noppies sale nog wat laatste dingen besteld. Onderste 2 zijn hoeslakens.

8 likes

Easywalker Miley 2 :heart_eyes:

8 likes

Ohh zo leuk deze! Wij hebben het pak hiervan in de kleinste maat gegeven aan een vriendin, die ieder moment kan bevallen van haar eerste baby😍 echt een heerlijk jassie!

2 likes

Polly pocket
Eigenlijk pas vanaf 4 jaar en ze wordt 3, maar ik kom het niet laten. Ik was vroeger zelf gek op m’n polly pocket huisje.

28 likes

Mooie printjes heb je gekozen! :heart_eyes:Dat overbroekje met de zonnebloemen hebben wij ook voor de nachtluiers, zo schattig!

3 likes

Wij mixen vanalles haha! We hadden een gratis consult gedaan van Nappy’s toen we in NL waren en daar wel heel veel fijne tips gehad en ze dacht ook echt fijn mee welke merken goed zitten (en blijven zitten) bij een baby met spekkige beentjes. De pasvorm is zo verschillend wat mooi zit op welke baby, ik zag ook door de bomen het bos niet meer en ook zonde om iets te kopen wat dan heel smal blijkt te vallen en niet mooi zit bij ons kind (of niet lang mee gaat).

Maar de Elskbar SiO zitten heel mooi bij ons (maar ook bij een vriendin met juist een heel smal zoontje). Die gebruik ik met de eigen Elskbae inleggers of andere inleggers met klik, passen bij ons niet goed over voorgevormde luiers. Als we de deur uitgaan bijna altijd een voorgevormde luier van Petit Lulu of Hu-da met daarover een broekje van Bamboolik (fijne dubbele lekgoot) of Petit Lulu (heel zachte randjes). Ik gebruik ook graag de preflats van Buuh (dun, zacht en super absorberend) maar dat vindt mn man teveel gepriegel. Die pakt meestal de AiOs van Bumgenius die we van een vriendin te leen hebben (was ik eerst niet zo’n fan van, maar ze drogen heel snel en zijn lekker makkelijk om aan te trekken).

Nachtluier gebruiken we Anavy XL met lange inlegger en iets van hennep eronder (los in t broekje) of ook de Petit Lulu voorgevormd maar dan met wat extra boosters en een fleece laagje zodat t droog aanvoelt. En dan dus dat Buttons super broekje erover. Houdt tot nog toe allebei 12/13 uur dus dat is fijn!

Vind het zelf erg fijn om te kunnen mix en matchen afhankelijk van wat we denken te gaan doen, en we combineren het met haar op het potje zetten dus als ik zie dat ze net geplast heeft en we blijven thuis dan doe ik haar een Elskbar aan met een of twee bamboe inleggers. Gaan we ergens heen dan pak ik tweedelig met voorgevormde luier en overbroekje.

(Oeps, sorry voor mijn spreekbeurt haha!)

6 likes

Wat vinden jullie fijne newborn overbroekjes voor over maat 1 totsbots?
Ik heb van kind 1 nog meer dan genoeg newborn basisluiers. Ook 4 totsbots overbroekjes. Maar ik herinner me van de vorige keer dat het net was weinig was. Bovendien vind ik inmiddels dubbellekgootjes echt onmisbaar. Dus wil er 2-3 bijkopen maar dan geen totsbots.