Show je kinderaankopen #4

Loffff it, ik heb voor nu nog even sad baby beige omdat ik dat gewoon het makkelijkst vind combineren en nog geen hele dure items wil aanschaffen, maar zulke items komen zekerrrrr op mijn wensen lijstje voor als ‘ie ouder is!

De sad baby beige aankopen, lekker combineren met de panter printjes die ik al heb :brown_heart: alles van h&m.

13 likes

Deze twee omdat ze dol is op het reguliere 100 woordjes boek hiervan

En deze, ondanks dat ze vooralsnog een topslaper is. Ik heb het eerste deel ook en ik weet dat ook goed slapen een fase kan zijn. Dus ik ben graag een beetje voorbereid op zaken als verlatingsangst, nachtmerries e.d.

11 likes

Oké nu ik toch al blind alles afreken de laatste dagen, mezelf ook getrakteerd op een Speenkoord en beanie met de naam :pinched_fingers::sparkles: beide van Atelier Pomme. Zaten al zo lang in m’n hoofd!

11 likes

Ah sad beige is toch ook heerlijk, koop ik ook voor mn baby. Mijn kind is ook al bijna 3, dan zitten ze ook langer in dezelfde maat.
Wat krijg je, een jongen of meisje? Ze hebben nl ook een hele leuke roze variant met kittens er op :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Jongen! Dus geen roze kittens haha :joy:🩷

3 likes

Ze moest schoenen en ineens zat het jurkje en shirt ook in m’n mandje

5 likes

Hij mocht zelf zijn carnavalsoutfits kiezen. Alledrie via Vinted.

19 likes

O die vleermuis is tof!
En dan rennen met je armen wijd :grimacing:

2 likes

Gister toch maar een bivakmutsje voor onder de helm besteld, kind had laatst helemaal rode oren op de fiets :pleading_face: hopelijk komt ie snel binnen.

9 likes

Love dit mutsje. Hele goede koop. Hier ook een succes onder de fietshelm en anders als het net te warm is voor een echte muts, maar te koud is om helemaal zonder muts te gaan.

1 like

Ja deze is heel fijn😁

3 likes

Dat boxpakje links bovenin heb ik ook voor mijn baby (pas gekocht, hij heeft m nog niet aan gehad) maar ik zag dat daar dus geen opening met knoopjes onderin zit :confused: Dus als je een luier moet verschonen moet je het pak helemaal uit doen aan de bovenkant, mega onhandig :-1: Hij is wel echt leuk vind ik.

2 likes

Oh :weary::skull:

3 likes

Ik had vorig jaar een soortgelijk gebreid pak van H&M (maar dan rood), dat was wel rekbaar genoeg om er één voor één de beentjes uit te wurmen!

2 likes

Oh chill haha nou dat scheelt @Blush , baby heeft hem dus ook nog niet aan gehad dus dat had ik nog niet ontdekt. Was eigenlijk al van plan om hem in het extra kleren tasje voor de opvang te doen :clown_face:

@matroos Dat groene pak heb ik ook (zie hier allemaal bekende kleding voorbij komen haha) vind die ook echt fantastisch. Heb ook van die witte sportsokjes met gekleurde banden om de enkel van h&m en die matchen echt zo leuk met dit joggingpak, echt mn favoriete outfit voor mijn baby :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Deze sokjes in een maat groter pff :pleading_face:
Die andere zijn te klein

7 likes

Voor een goeie prijs, “slechts” 143 euro kunnen kopen. Eerste indruk is echt een groot succes.

13 likes

waar? :eyes:

Op Kindermaxx stonden de gewone kleuren voor 159 maar ik zie dat die nu even uitverkocht zijn… Ik zou denken dat die wel terug op voorraad gaan komen? Met daarbij 10 procent nieuwsbriefkorting!

1 like

En een flared setje met die ganzenprint, die kan ik op de website niet vinden.

Alles van de nieuwe collectie van hema

34 likes