Alles van vinted.
Twee skipakken omdat eentje op de opvang blijft liggen.
Sweatlegging en bivakmuts van Name It (hoop dat de muts onder de fietshelm kan), losse colletjes van Lindex voor onder te wijde halsjes en nekwarmer van Liewood.
Hier gaat de bivak van dilling zonder problemen onder de fietshelm! Hopelijk deze ook.
Dan zal dit ook wel lukken! Ik deed nu een los dun mutsje, maar die nek is nooit helemaal bedekt. Wol durfde ik niet te kopen, want ik kan er zelf niet tegen, haha.
Zo jammer dat je dat soort materialen niet in de winkel kan voelen hé. Ik vind die dunne van dilling echt niet naar wol voelen, terwijl de dilling romper die ik heb weer wel echt als wol aan voelt.
Ik kan zelf alleen kasjmier verdragen en dan ook nog niet eens altijd Als ze straks echt zelf goed kan zeggen wat ze wel en niet wil dan durf ik het wel te proberen.
@Gatta bij Zalando! Ik zocht het al langer, maar vond maar niets. Ik heb best vaak dat ik mijn kinds nek net te bloot vind. Die colletjes waren helaas wel de enige variant. En die nekwarmer was de enige die geen wol was, haha. Daar waren wel wat mooie aanbiedingen van Lindex van.
Loffff it, ik heb voor nu nog even sad baby beige omdat ik dat gewoon het makkelijkst vind combineren en nog geen hele dure items wil aanschaffen, maar zulke items komen zekerrrrr op mijn wensen lijstje voor als ‘ie ouder is!
De sad baby beige aankopen, lekker combineren met de panter printjes die ik al heb alles van h&m.
Deze twee omdat ze dol is op het reguliere 100 woordjes boek hiervan
En deze, ondanks dat ze vooralsnog een topslaper is. Ik heb het eerste deel ook en ik weet dat ook goed slapen een fase kan zijn. Dus ik ben graag een beetje voorbereid op zaken als verlatingsangst, nachtmerries e.d.
Oké nu ik toch al blind alles afreken de laatste dagen, mezelf ook getrakteerd op een Speenkoord en beanie met de naam beide van Atelier Pomme. Zaten al zo lang in m’n hoofd!
Ah sad beige is toch ook heerlijk, koop ik ook voor mn baby. Mijn kind is ook al bijna 3, dan zitten ze ook langer in dezelfde maat.
Wat krijg je, een jongen of meisje? Ze hebben nl ook een hele leuke roze variant met kittens er op
Jongen! Dus geen roze kittens haha 🩷
O die vleermuis is tof!
En dan rennen met je armen wijd
Gister toch maar een bivakmutsje voor onder de helm besteld, kind had laatst helemaal rode oren op de fiets hopelijk komt ie snel binnen.
Love dit mutsje. Hele goede koop. Hier ook een succes onder de fietshelm en anders als het net te warm is voor een echte muts, maar te koud is om helemaal zonder muts te gaan.
Ja deze is heel fijn😁