Show je kinderaankopen #4

Dat boxpakje links bovenin heb ik ook voor mijn baby (pas gekocht, hij heeft m nog niet aan gehad) maar ik zag dat daar dus geen opening met knoopjes onderin zit :confused: Dus als je een luier moet verschonen moet je het pak helemaal uit doen aan de bovenkant, mega onhandig :-1: Hij is wel echt leuk vind ik.

2 likes

Oh :weary::skull:

3 likes

Ik had vorig jaar een soortgelijk gebreid pak van H&M (maar dan rood), dat was wel rekbaar genoeg om er één voor één de beentjes uit te wurmen!

2 likes

Oh chill haha nou dat scheelt @Blush , baby heeft hem dus ook nog niet aan gehad dus dat had ik nog niet ontdekt. Was eigenlijk al van plan om hem in het extra kleren tasje voor de opvang te doen :clown_face:

@matroos Dat groene pak heb ik ook (zie hier allemaal bekende kleding voorbij komen haha) vind die ook echt fantastisch. Heb ook van die witte sportsokjes met gekleurde banden om de enkel van h&m en die matchen echt zo leuk met dit joggingpak, echt mn favoriete outfit voor mijn baby :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Deze sokjes in een maat groter pff :pleading_face:
Die andere zijn te klein

7 likes

Voor een goeie prijs, “slechts” 143 euro kunnen kopen. Eerste indruk is echt een groot succes.

13 likes

waar? :eyes:

Op Kindermaxx stonden de gewone kleuren voor 159 maar ik zie dat die nu even uitverkocht zijn… Ik zou denken dat die wel terug op voorraad gaan komen? Met daarbij 10 procent nieuwsbriefkorting!

1 like

En een flared setje met die ganzenprint, die kan ik op de website niet vinden.

Alles van de nieuwe collectie van hema

34 likes

Ooh leuk ik ga ook snel kijken bij de Hema!

1 like

Kasjmieren trui alvast voor volgend jaar :heart_eyes: en romper van H&M.
Zomerjassen van Reima en Racoon.

6 likes

Vestje van h&m

22 likes

Oh, die is heel leuk! Heb ik gemist, ga hem meteen opzoeken

@Karl_Lagerfeld wat een leuke dingen allemaal!

1 like

Alvast voor in het vliegtuig over een paar maanden. Volgens mij een tip van @Kusjessoldaat Het matje kan je klein oprollen om de autootjes heen. Ik vond deze voor een paar euro op Vinted.

14 likes

Voor het geval hij op valentijnsdag geboren wordt 🥹 ben dan wel ruim overtijd, maar goed. Anders mag hij het ook aan.

14 likes

Wat top! Wat is het merk?

5 likes

Tiny Magic , het is nieuw lastiger te krijgen omdat de vrouw die dit maakte volgens mij gestopt is. En dan kost het tegen de 30 euro. Dus zeker even Vinted in de gaten houden!

3 likes

Vast een kleinigheidje voor goede vrienden die in augustus hun tweede kindje verwachten - vond het zo schattig dat ik het niet kon laten liggen :blush:

23 likes

Oooh thanks hiervoor! Ideaal om mee te nemen naar een restaurant ofzo. Even op vinted gekeken en zag ook een leuke voor een paar euro.

1 like