Ooh leuk ik ga ook snel kijken bij de Hema!
Oh, die is heel leuk! Heb ik gemist, ga hem meteen opzoeken
Alvast voor in het vliegtuig over een paar maanden. Volgens mij een tip van @Kusjessoldaat Het matje kan je klein oprollen om de autootjes heen. Ik vond deze voor een paar euro op Vinted.
Voor het geval hij op valentijnsdag geboren wordt 🥹 ben dan wel ruim overtijd, maar goed. Anders mag hij het ook aan.
Wat top! Wat is het merk?
Tiny Magic , het is nieuw lastiger te krijgen omdat de vrouw die dit maakte volgens mij gestopt is. En dan kost het tegen de 30 euro. Dus zeker even Vinted in de gaten houden!
Vast een kleinigheidje voor goede vrienden die in augustus hun tweede kindje verwachten - vond het zo schattig dat ik het niet kon laten liggen
Oooh thanks hiervoor! Ideaal om mee te nemen naar een restaurant ofzo. Even op vinted gekeken en zag ook een leuke voor een paar euro.
Ik heb gewoon op Tiny Magic gezocht.
Dankjewel! Ik had allerlei zoekopdrachten geprobeerd maar ik kon niets vinden.
Tiny magic en dan het merk selecteren, anders krijg je allemaal andere troep. Bij mij staat er ook vaak automatisch een filter op kledingmaat aan, die moet je ook even uit zetten.
deze laarsjes gevonden bij goodwill en mijn zoon had ze meteen toegeëigend haha
Mijn dochter had nog waterschoenen nodig en koos deze roze glitter exemplaren hahaha
Omg die laarzen, fantastisch.
Gelukkig ook iets leuks voor jongens (waar geen dino’s op staan…) uit die geweldige nieuwe Hema collectie ![]()
Jaaa Hema is echt on a roll ![]()
Zo jammer dat het tot de babymaten beperkt blijft… Is al jaren zo, waarom kunnen ze die leuke printjes niet doortrekken naar de grotere maten?