Wat is de zoekopdracht die je hebt ingevuld? Ook voor @Chesirecat
Ik heb gewoon op Tiny Magic gezocht.
Dankjewel! Ik had allerlei zoekopdrachten geprobeerd maar ik kon niets vinden.
Tiny magic en dan het merk selecteren, anders krijg je allemaal andere troep. Bij mij staat er ook vaak automatisch een filter op kledingmaat aan, die moet je ook even uit zetten.
deze laarsjes gevonden bij goodwill en mijn zoon had ze meteen toegeëigend haha
Mijn dochter had nog waterschoenen nodig en koos deze roze glitter exemplaren hahaha
Omg die laarzen, fantastisch.
Gelukkig ook iets leuks voor jongens (waar geen dinoâs op staanâŠ) uit die geweldige nieuwe Hema collectie
Jaaa Hema is echt on a roll
Zo jammer dat het tot de babymaten beperkt blijft⊠Is al jaren zo, waarom kunnen ze die leuke printjes niet doortrekken naar de grotere maten?
Ja dit!! Echt mega frustrerend dat ze zoveel leuks maken tot 92 en daarna is het, met name voor jongens, echt janken.
Jaa vind ik bij Zeeman ook altijd. Daar is de babykleding ook veel leuker dan vanaf maat 92. Zo jammer!
Nu vind ik jongenskleding nog helemaal leuk om te kopen, hij moet nog geboren worden haha maar hou mijn hart vast voor als hij 3/4 is. Dinoâs, tractoren, autoâs, superhelden
Ik volg nu bijvoorbeeld graag Ellis ten Heuvel op insta, zij kleed haar jongens (vind ik) heel leuk, maar die zijn echt al wat ouder. Als jullie meer tips hebben⊠let me know!
Nou inderdaad! Wij zitten nu met maat 98 voor onze zoon. Het wordt steeds moeilijker leuke kleren te vinden zonder schreeuwende teksten/plaatjes. Ik hou wel nog van lieve printjes enzo. Kind hoeft er niet uit te zien als een volwassenen. Maar dat schreeuwende gaat mij echt veels te ver.
Bobo choses, mini rodini, tiny cottons zijn leuke merken
The animals observatory ook. Zara heeft ook vaak look a likes
Ik kleed mân kind zelf in dat soort patroontjes. Maar wel smaakvol, niet schreeuwerig, al zeg ik het zelf. Mân kind vindt het leuk dus ik ook.
Ik vind H&M vaak wel leuke dingen hebben, maar hun babymaat gaat ook tot 104 vaak.
Er wordt hier best regelmatig gevraagd om tips voor kleurrijke kleding. Als je zoekt op bv tinycottons of bobo choses vindt je dat wel terug! Ik heb voor duurdere merken een filter met de juiste maat op Vinted of koop het in de sale in een maat groter. H&M en Zara vind ik zooo zoeken tussen de truttige en beige kleding door.
Edit @Blush Lindex is betaalbaar en vind ik makkelijker leuke dingen.
Ja heb nu veel beige/bruin/groen omdat ik dat vooral lekker makkelijk vind combineren haha! Zal heb idd op vinted allemaal merkjes al als favoriet opgeslagen. Heb nog even voor hij uit de babymaatjes is gelukkig
Naast dat de jongenskleding me in veel winkels wat te stoer/grauw is vind ik de meisjeskleding vaak ook erg veel van hetzelfde: roze, bloemetjes, ruches. Ik denk dat ik met een meisje dus vergelijkbare klachten zou hebbenđ Ik mix en match vaak een beetje (ook met de hier veel genoemde kleurrijkere merken via Vinted) met het jongens- en meisjesspul. Ben benieuwd wat later zijn smaak wordt. Gelukkig valt Hema megagroot dus we kunnen nog even.
Ja dit zijn goede tips! Of sproet en sprout. Sale heeft altijd prima prijsjes of gewoon tweedehands
Wel dure merken. Vind dat persoonlijk echt zonde om uit te geven voor iets wat kort wordt gedragen. Op Vinted soms nog wel schrappelijk te verkrijgen, maar vaak alsnog best prijzig. Altijd jammer van leuke merken.