Show je kinderaankopen #4

Ik kijk voor jongens ook vaak op de meisjesafdeling van de Zara. Niet om hem een jurkje aan te doen natuurlijk, maar er is genoeg wat voor unisex door kan gaan!

2 likes

Goeie tip!! Ze hebben nu 50% korting op alles zie ik!!

2 likes

Ik slaag soms ook via Zalando bij Sense Organics en Carters voor kleurrijke kleding. Zijn best vaak in de aanbieding

2 likes

Dan kan ik je ook Limango tippen want daar is het vaak nog een stuk goedkoper.
Heb zelf ook veel Carters gekocht, echt een leuk merk. Maar nu mijn kind groter is, is ook dat allemaal wel heel jongetje of meisje. Ik hoef idd niet allemaal roze en bloemetjes.
Maar als mijn kind een blauwe jas draagt dan wordt ze door iedereen met “hij” aangesproken. De meeste mensen zijn echt nog heel ouderwets.

5 likes

Ja daarom zo irritant dat je op vinted moet kiezen tussen meisjes- en jongenskleding. Hoezo heet het niet gewoon kinderkleding?
Het duurt ook nog wel even voordat hun lichaamsbouw dusdanig verschilt dat het aparte categorieën moeten zijn.

6 likes

Vind het ook jammer dat ze niet een categorie unisex hebben

2 likes

Dat hoeft niet. Je kunt ook filteren op maat en merk en kleur bijv. Dan vind je voor allebei.

2 likes

Maar dan kun je geen categorie qua kleding selecteren.

2 likes

Ja en nog irritanter bij hele generieke dingen als skikleding, regenjassen, verkleedkleding. Zit nu dus steeds 2x te zoeken; eerst bij meisjes en dan de categorie en dan bij jongens (ik filter dan bv bij verkleedkleding op hun maat om te kijken wat het aanbod is, dus ik zoek verder nergens op).

Gewoon “baby en kinderkleding” en dan subcategorieĂ«n zou fijner zijn. Maar vindt dat ook bij heel veel webshops trouwens.

4 likes

Ik doe altijd gewoon iets als ‘trui groen maat 86’, dan krijg ik beide

1 like

Ooh, die is leuk. Lees net dat ie alleen voor babies isanders had ik hem voor mijn zoon gekocht, zijn lievelingskleur is paars!

Mijn tip is. Graafmachine onderbroek, traktor pyjama en dino sokken allemaal prima. Maar bovenkleding gewoon leuk van de zara. :joy:

9 likes

Hahah goeie :joy:

1 like

Mijn dochter draagt al een jaar de truien van Mini Rodini in 92/98 dus valt erg mee. Bovendien kun je het op Vinted goed doorverkopen. Het blijft heel lang mooi.
Ik koop regelmatig in de sale wat ik voor 50-60 procent van de prijs weer verkoop.

5 likes

Sproet&Sprout

Deze trui in 3 maten: 12mnd, 4jr en 6jr.
Ik zag op TikTok het idee dat je een 12mnd trui voor je baby koopt en dan elke maand een foto maakt en dan groeien ze dus in die trui. En toen dacht ik: oh dan koop ik hem ook 1 maat groter voor broer en zus (vind m heel unisex) en dan hebben ze volgend jaar allemaal dezelfde :crazy_face::white_heart:

Deze broek met kaaasssss

En dit shirtje :white_heart:

9 likes

Heeft iemand heeel toevallig een Dilling wollen bivakmuts 62/74 in de verkoop?

Van Sphera

21 likes

Muis en panda bordjes van kwantum. Ze hebben ook nog andere dieren.

18 likes

Ja!! Een rozige!

3 likes

Ik vind wel dat er na een tijdje echt een zeepsop smaak intrekt. Nam laatst een hap van iets dat op dat bord lag, echt super goor. Echt bewonderenswaardig dat er niet over geklaagd wordt. Vind de hoge randen wel fijn.

3 likes