Had graag de zwarte willen hebben alleen alles was al uitverkocht. Maandag krijgen ze nieuwe vracht en dan doe ik weer een poging. Tot die tijd hou ik deze in het plastic zodat ik hem kan ruilen en als ze de zwarte maandag niet hebben dan verf ik hem.
Waar gekocht? Kwam dit op Amazon tegen, maar wil het daar niet bestellen
Hé verdorie. Nu ben ik de poster waar ik zelf zo’n hekel aan heb.
De action, hij kost €4,79.
Wat een goeie tip!!
alles van h&m
opbergzak voor aan de cosleeper
snuzpod slaapknuffel (heeeel benieuwd hiernaar!)
beide van oxo… rib uit m’n lijf
Lekker random bij elkaar (en toevallig ook een Oxo aankoop!)
We hebben hier al een boekje van, en het is zo’n groot succes dat ik ook gezwicht ben voor deze. En ik wil ook wel eens andere liedjes zingen
En deze fancy druiven/tomaten snijder van Oxo. Geïnspireerd door Laviesanne
@vaatdoek die doekjesdoos is echt een van de beste baby gadgets die ik gekocht heb
elke euro waard
Ja die doekjesdoos is echt geweldig! Nog geen moment spijt van gehad
Ik sluit me hier ook bij aan!
Een kersenontpitter ofzo zou ik nog snappen maar druiven door midden snijden is echt 1 seconde werk. Denk dat het me meer moeite kost om de druif eerst in dat ding te stoppen en dan te duwen op de knop.
Maar goed nmsvpe
Hij snijdt hem in vieren zie ik maar ok, dat hoeft van mij ook niet… ik hou het bij mn mesje.
Haha ik heb het boekje met de zeevaardersliedjes, en dat andere boekje wat jij hebt denk ik, en nog het grote boek met een poes op de voorkant.
En ik zag gister dat we ook een papieren liedjesboek hebben dus na de verhuizing kan ik weer wat anders zingen.
Haha ik moet het ook nog gaan beleven.
Maar ik heb persoonlijk echt een hekel aan het dagelijks snijden van al die tomaten en we hebben ook vaak druiven. Dus ik hoop hiermee de blits te maken bij mijzelf en m’n kind haha.
Ik vind door de helft snijden geen probleem, maar in vieren wel irritant. En dat is wel nodig om verstikkingsgevaar te voorkomen
Ik doe het ook met een mesje hoor, maar ik heb het al vaak overwogen als ik weer ‘even snel’ druiven ging snijden.
Oh welke zijn hier nog meer van? Ik ben deze namelijk zat ![]()
Wij hebben “Daar buiten loopt een schaap’. Dat is trouwens ook het enige slaapliedje wat er in staat. Andere liedjes zijn o.a. poesje mauw, hop hop paardje in galop, hoedje van papier en alle eendjes zwemmen in het water.
Zijn jullie nog wat van plan met de Dilling sale? Ik wil weer wat rompers inslaan, dit keer korte mouwen/mouwloos haha.
Mijn kids vinden dit boek en Daar buiten loopt een schaap zo leuk! Echt een aanrader, ook leuk dat er een cd bij zit. Daar worden mijn kids altijd lekker rustig van. ![]()
![]()
Ik heb dit keer niks nodig, vind het bijna jammer haha.
Ik hoop op nog een keer korting in het voorjaar. Dan ga ik weer voor mouwloze wol/zijde rompers en een wol/zijde shirt+legging als pyjama. Maar twijfel nu nog over de maat die ze in de lente en zomer heeft, dus stel de aankoop liever nog even uit.
Deze OXO producten heb ik ook, gebruik het al 3,5 jaar dagelijks. Zeker de doekjesdoos, wil nooit meer anders :).