Show je kinderaankopen #4

Is dit misschien net zoals met koriander, sommigen proeven zeep sommigen niet :woman_shrugging:

8 likes

Haha vreemd al die verschillende ervaringen. Ik was sowieso klaar met dat spul dus heb alles weggetieft en ze eten nu van hard plastic peppa pig bordjes van de zeeman :crazy_face:

1 like

Nou hier ook van die dure siliconentroep gekocht toen die ook nog goed zou plakken aan de stokke tray. Nou dat laatste sowieso niet en het meurde en smaakte zo naar vaatwastabletten dat ik het na twee weken heb weggegooid.

Toen gewoon een setje ergens gekocht van porcelein/aardewerk en nog wat bamboo dingen (die volgens mij ook schadelijk zijn las ik pas).

Nu heeft hij echter sinds een paar maanden nieuwe rietjes. Van siliconen…
Ik had hier nog helemaal niet bij stil gestaan, tot ik een week geleden een slok nam, omdat hij me wilde laten proeven. Bah.

Er zit zeker wel verschil in tabletten, van die SUN en dreft dingen met drie vakjes met kleurtjes zijn veel sterker. Dat ruik ik dan ook al aan de gewone glazen en borden. Van die blokjes zijn dan beter, maar met siliconen nog niet te doen.

Wacht maar. Ik heb het vandaag weggedaan. We hadden het er vandaag thuis over en we kwamen tot de conclusie dat het gewoon zielig is dat je kind dan altijd eten met zeepsmaak eet.
We gaan morgen bij hema aardewerk bordjes kopen.

8 likes

16 likes

Het bouwt wel op ja. Maar wij wassen nu al minstens 2 maanden met die geurloze blokjes en de zeepgeur en -smaak is echt wel helemaal verdwenen nu. Gisteren nog even aan geroken en gelikt n.a.v. dit topic!

4 likes

Totaal ongevraagd advies, maar wij hebben thuis deze (taart) bordjes van Hema en zijn er heel content mee.
Ze zijn precies dezelfde vorm als de plastic ikea bordjes: dezelfde grootte en handig opstaand randje. Makkelijk te stapelen en passen bijv op de Stokke tray.
Je hebt ook andere kleurtjes.

5 likes

Is dit plastic of aardewerk?

2 likes

Aardewerk!

2 likes

Had graag de zwarte willen hebben alleen alles was al uitverkocht. Maandag krijgen ze nieuwe vracht en dan doe ik weer een poging. Tot die tijd hou ik deze in het plastic zodat ik hem kan ruilen en als ze de zwarte maandag niet hebben dan verf ik hem.

14 likes

Waar gekocht? Kwam dit op Amazon tegen, maar wil het daar niet bestellen

1 like

Hé verdorie. Nu ben ik de poster waar ik zelf zo’n hekel aan heb.

De action, hij kost €4,79.

8 likes

Wat een goeie tip!!

8 likes

alles van h&m

opbergzak voor aan de cosleeper

snuzpod slaapknuffel (heeeel benieuwd hiernaar!)

beide van oxo… rib uit m’n lijf

14 likes

Lekker random bij elkaar (en toevallig ook een Oxo aankoop!)

We hebben hier al een boekje van, en het is zo’n groot succes dat ik ook gezwicht ben voor deze. En ik wil ook wel eens andere liedjes zingen :crazy_face:

En deze fancy druiven/tomaten snijder van Oxo. Geïnspireerd door Laviesanne :nerd_face:

@vaatdoek die doekjesdoos is echt een van de beste baby gadgets die ik gekocht heb :grimacing: elke euro waard

9 likes

Ja die doekjesdoos is echt geweldig! Nog geen moment spijt van gehad

4 likes

Ik sluit me hier ook bij aan!

3 likes

Een kersenontpitter ofzo zou ik nog snappen maar druiven door midden snijden is echt 1 seconde werk. Denk dat het me meer moeite kost om de druif eerst in dat ding te stoppen en dan te duwen op de knop.
Maar goed nmsvpe

13 likes

Hij snijdt hem in vieren zie ik maar ok, dat hoeft van mij ook niet… ik hou het bij mn mesje.

1 like

Haha ik heb het boekje met de zeevaardersliedjes, en dat andere boekje wat jij hebt denk ik, en nog het grote boek met een poes op de voorkant.
En ik zag gister dat we ook een papieren liedjesboek hebben dus na de verhuizing kan ik weer wat anders zingen.

5 likes