van Garbo & Friends, 50% winterkorting
Hoop dat ze een beetje behendig word met die step dan word de wandeling naar de parkeerplaats misschien wat sneller.
Mijn kind zit al vanaf 14 maanden op die step, echt een makkelijk ding. Komt vast goed
Misschien heb je het al, maar wat hier echt een heel groot succes is, zijn van die poppenflesjes waarin de melk ‘verdwijnt’ als je ze ondersteboven houdt. Zodat het net lijkt of de pop het opdrinkt.
Engel jasje met 20% korting (op alles, code: weekend)
Het huidige jasje 50/56 begint bij de buik echt te kort te worden dus zodra deze binnen is ga ik die verkopen
Edit: bij Kidooz
Welke kleur is jouw 50/56? Anders heb ik misschien wel interesse🥰
Donkerblauw! Heeft alleen in de kinderwagen bak gelegen, daar altijd aan en uit getrokken als we de 5 min naar de opvang liepen, dus volgens mij nog in nette staat.
Oh ik heb met dat truitje in m’n handen gestaan maar laten hangen… denk dat ik toch maar terug ga morgen
Wel deze gekocht bij Zeeman
Goeie herinnering! Ik had nog 1 punt over, alle kleine beetjes helpen
Die trui heb ik.ook gekocht voor mn dochter, zoo leuk is’ie
Voor iedereen die hem ook nog wil kopen, hij valt ruim! Ik heb die trui ook voor m’n zoontje gekocht, in maat 98, maar zelfs dochter in maat 116-122 past de trui nog
Haha oh oeps, dan gaan wij over een ultra baggy look
Deze gekocht bij de H&M in maat 12-18 maanden maar wow het is echt gigantisch. Een kind van 4 jaar zou het passen denk ik. Beetje jammer want wilde het voor deze lente maar dat wordt de lente van '26 denk ik.
En dit broekske. Hoe schattig bij zo’n klein dik baby’tje
Valt alleen ook wel weer echt groot. Heb maat 6-12 maanden maar peuter met maat 98 kreeg hem ook nog aan.
Heb alleen de verpakking en alles al weggegooid maarja ooit past ie het
Ik vind dit dus heel erg meevallen. Nu is mijn kind ook geen ukkie, maar maat 2-3 jaar past ze nu (bijna 2) gewoon goed. Ik denk dat ik nog een maat groter ga bijkopen voor t najaar
Bij mijn zoontje zit maat 98 ook gewoon goed passend inderdaad.
Haha ja herkenbaar van die HEMA zwembroeken. M’n zoontje is 6 met maat 116 en past nog een zwembroek maat 86/92