Dat nijntje setje is zooo lief! Mn baby draagt /past het nu🥰.
@JustinBieber en super meegroeiend trouwens! meestal is dat echt een scam maar ik heb dat rompertje in 62 en mijn zoontje zit nu in 74 en draagt hem nog steeds. was echt verbaasd toen ik laatst zag welke maat het was haha
Is deze ook bamboe? Mijn zoontje zit net in 80 maar die 68 kan hij nog makkelijk aan. Groter gaan ze ook niet, dus wel fijn haha.
het is deze, geen bamboe maar wel heeeel zacht
Ja ik heb hem gehad in maat 56, dat lukt niet meer haha. Maar het zijn wel echt m’n favoriete rompers, vind het zo jammer dat ze niet in grotere maten gemaakt worden!
De ribbed bodysuits van Lindex zijn heel vergelijkbaar met de bamboe rompers van Hema en gaan tot maat 86. Valt ook nog eens groot dus vast een stuk langer door te dragen. Net zo fijn en zacht.
Vind het altijd knap dat grotere kindjes nog in de maat 68 rompers van Hema vallen want bij die van mij zit die in overslagvariant wel echt strak om haar buikje al
Ja maar dat van Lindex is geen overslag toch?
Oh nee klopt! Ze hebben wel overslag in grotere maten met een print maar geen effen. Nu alleen met een streepje zie ik, dat was een paar weken geleden iets van een dierenprint en een bloemenprint.
Die jij linkt gaan tot 68!
Oh ja! Mijn dochter van 1,5 past daar wel nog makkelijk in.
Wij waren vandaag in het zwembad en ik was weer zo blij met de Slipstops, goede aankoop!
Heel leuk!
En met rits vind ik persoonlijk ook zo chill!
Ja ideaal met een nachthoofd een luier verschonen!