Show je kinderaankopen #4

Love hoe jij/jullie altijd zo lekker all-the-way gaan met de aankopen voor jullie dochter. Ik kan me ook nog zo goed jullie discobad herinneren.
Zou graag jullie kind zijn :grimacing:

Hopelijk is ze snel zindelijk en kan dit “vreselijke ding” weer weg :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Lakschoentjes via Vinted, voor een bruiloft. Kleuter in de zevende hemel :smile:

10 likes

13 likes

Wat een leuke printjes, allebei van lil atelier?

Ik heb dit van een vriendin overgenomen. Eigenlijk niet ergonomisch maar vind het grappig om hem er af en toe in te zetten 5 mnd istie nu. Hij vond t erg leuk. Nu weer op de vloer spelen :relieved:

En ook deze afgrijselijke kleur :stuck_out_tongue:

3 likes

Het bovenste setje is van Name it :smiley:

4 likes

Ja daar heb ik m ook voor en door die 5 euro die ik eraan heb uitgegeven vind ik het wel waard😄!

1 like

Twee keer geprobeerd vandaag en mijn kind vindt het een dood enge unit :joy: Terwijl ze wel graag in haar blote billen loopt en op stoelen zit.

6 likes

Awh! Gewoon in de woonkamer laten staan bij de speelattributen, komt vanzelf.
Edit : m’n nichtje moest ook huilen van schrik toen ze voor 't eerst op het potje poepte.

2 likes

Hahaha zit ze er wel op? Ik ga er zo ook een halen, ben benieuwd

5 likes

Net tien minuten erop gezeten :muscle::muscle: Eerlijk gezegd denk ik dat ze er niet meer zelf af durfde haha. Heb 'm nu inderdaad in de speelhoek neergezet zodat ze eraan kan wennen.

4 likes

Voorlopig nog veel te groot maar kon dit niet laten :croissant:

En als Disney gekkie moest deze ook mee. Alles van Zara!

19 likes

Ik moest echt heel goed zoeken naar het Disney aspect😂

2 likes

Haha snap ik, juist dat het heel subtiel Disney is vind ik leuk :heart::orange_heart:

5 likes

Voor de babykamer

16 likes

Lekker twinnen met m’n kind.

18 likes

Ja :joy: dat klopt. Heb mooie en beige kinder items snel laten varen

4 likes

Voor dochter:

Voor zoon:

18 likes

Waar is dat shirt van :heart_eyes:?!

—-

Ik koop niet zo vaak meer stof want het is toch en hobby en die komt en gaat haha
Maar deze vond ik zo leuk voor matchen setjes (overslag voor de baby en shirts voor de broer en zus)

4 likes

Van GAP via Zalando (link)

3 likes

Konges Sløjd A/S LOU SWEATSHIRT Sweatwear CANYON ROSE

Konges Sløjd A/S LOU-SWEATSHIRT Sweatwear BARK

Allebei van Konges Slojd. Zat er al heel lang naar te kijken maar nu was die trui met zwanen bijna helemaal uitverkocht dus toch maar gekocht. Houd mezelf maar voor dat het vast ook weer goed doorverkoopt op Vinted :clown_face::money_with_wings:

24 likes