Iemand nog leuke tips voor een cadeau voor een verjaardag van een 3-jarig jongetje?
Hoi! Heeft iemand al een speelbank thuis en zo ja, bevalt het? Ik twijfel heel erg tussen een Funzy en een Shappy. De Shappy heeft wat meer elementen en kan je echt een bankje van maken, maar geen idee of het een beetje stevig is. De grote elementen van de Funzy zitten volgens mij elkaar waar je ze buigt.
Spelletje?
Kroko loko
Bingo van Djeco - heb je veel soorten van
Is hij ergens fan van? Bijv paw patrol, dan is een boek ofzo daar ook leuk van. Of een badjas / onesie ervan ofzo
Ik ken Shappy niet maar ik ben heel blij met onze Funzy. Kun je ook een soort bank of een stoel van maken en ik vind die ribstof vooral ook mooi.
De grote kussens zitten inderdaad aan elkaar waardoor ze heel goed rechtop blijven staan en er makkelijk bijv een deken overheen kan om de hut af te dekken
Deze ook zien liggen. Zo jammer dat ze deze niet in grotere maten hebben.
Oh wat top! bedankt voor je reactie.
Rib uit m’n lijf 🫢 maar m’n meiden zijn beiden bijna jarig, dus ze krijgen ze set samen. De jongste volgende week 3 stenen, de oudste 4 weken later de overige 3 stenen + het balansbord.
Vanaf vrijdag is er weer zo’n actie, maar kon de set voor die prijs vast in de pre-order bestellen. Hopelijk is het hier ook zo’n succes.
Waar heb je je preorder geplaatst?
Kideo.
Het verschil is alleen dat Stapelstein een stuk duurzamer is. Daarom kan Ali-meuk zo goedkoop zijn. Ik denk dat Stapelstein wel wat overhyped en overpriced is, maar vraag me af of die stenen van 6 euro net zo lang mee gaan.
Zou wel oppassen met Ali speelgoed. Het wordt niet gecontroleerd en hoeft dus niet te voldoen aan de strenge voorwaarden van speelgoed in de EU.
Sommige dingen zie je ook niet:
"Uit andere studies blijkt ook dat goedkoop plastic speelgoed van bijvoorbeeld Aliexpress of Amazon veel chemicaliën bevat. "
“Kinderen kunnen deze chemicaliën op verschillende manieren binnenkrijgen. Hele jonge kinderen stoppen speelgoed bijvoorbeeld in hun mond, maar er is ook speelgoed wat je langdurig vasthoudt waardoor het via de huid kan binnendringen. “Bovendien slijt speelgoed, waardoor het in het huisstof terechtkomt.” Kinderen die veel kruipen kunnen de chemicaliën ook op die manier binnenkrijgen”, vertelt Den Boer.
De stoffen die zijn aangetroffen zijn hormoonverstorend, schadelijk voor de voortplanting, moeilijk afbreekbaar en/of giftig. "
Vind dit altijd wel een lastige, in azie hebben ze ook kinderen toch?
Vind die stenen echt zo duur voor wat plastic. Begrijp dat niet.
Precies dit. En ja, @Tubing eens. Ze zijn ook heel duur. Maar ze zijn wel duurzaam en ze kunnen er lekker lang mee spelen. Op de opvang hebben ze ook een set en ze spelen er daar veel mee. Ik vind het als cadeau voor mijn kinderen samen nog wel te doen.
Inderdaad duur, maar echt goed te verkopen weer en blijven gewoon goed en mooi uitzien
China neemt het vaak ook niet zo nauw met de veiligheid van haar eigen burgers.
Waar is die actie?
Wilde ze echt vandaag bestellen voor verjaardag