Het verschil is alleen dat Stapelstein een stuk duurzamer is. Daarom kan Ali-meuk zo goedkoop zijn. Ik denk dat Stapelstein wel wat overhyped en overpriced is, maar vraag me af of die stenen van 6 euro net zo lang mee gaan.
Zou wel oppassen met Ali speelgoed. Het wordt niet gecontroleerd en hoeft dus niet te voldoen aan de strenge voorwaarden van speelgoed in de EU.
Sommige dingen zie je ook niet:
"Uit andere studies blijkt ook dat goedkoop plastic speelgoed van bijvoorbeeld Aliexpress of Amazon veel chemicaliën bevat. "
“Kinderen kunnen deze chemicaliën op verschillende manieren binnenkrijgen. Hele jonge kinderen stoppen speelgoed bijvoorbeeld in hun mond, maar er is ook speelgoed wat je langdurig vasthoudt waardoor het via de huid kan binnendringen. “Bovendien slijt speelgoed, waardoor het in het huisstof terechtkomt.” Kinderen die veel kruipen kunnen de chemicaliën ook op die manier binnenkrijgen”, vertelt Den Boer.
De stoffen die zijn aangetroffen zijn hormoonverstorend, schadelijk voor de voortplanting, moeilijk afbreekbaar en/of giftig. "
Vind dit altijd wel een lastige, in azie hebben ze ook kinderen toch?
Vind die stenen echt zo duur voor wat plastic. Begrijp dat niet.
Precies dit. En ja, @Tubing eens. Ze zijn ook heel duur. Maar ze zijn wel duurzaam en ze kunnen er lekker lang mee spelen. Op de opvang hebben ze ook een set en ze spelen er daar veel mee. Ik vind het als cadeau voor mijn kinderen samen nog wel te doen.
Inderdaad duur, maar echt goed te verkopen weer en blijven gewoon goed en mooi uitzien
China neemt het vaak ook niet zo nauw met de veiligheid van haar eigen burgers.
Waar is die actie?
Wilde ze echt vandaag bestellen voor verjaardag
Actie is overal vanaf vrijdag. Kon ze inderdaad via Kideo al in de pre-order bestellen.
Boekenkastje van Ikea
Kastje en bakjes ook allemaal Ikea
Vloer/speelkleed van Love by Lily.
Pardoes verkleedset van de Efteling
Even een bezoekje gebracht aan Juffrouw Pollewop in Dordrecht. Aanrader zeg, wat een leuke winkel! Kon me niet inhouden… kwam alleen voor de Grapat Moonlight Tale set. Wil een sensory bin maken, geïnspireerd op het thema van de oudste op school: kabouters. Vond deze heel mooi passen. Ben benieuwd wat hij van deze verrassing vindt. ![]()
Heel leuk zeg! Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Wat leuk! Van welk merk zijn de eitjes? En wat is dat gele ding in het plastic?
Dat zijn de Grapat Happy Eggs. En in dat plastic zit een Hexbug flash. ![]()
Wat leuk zeg! Kan je er een foto van delen als hij klaar is?
Is die boekenkast hetzelfde systeem als de kastjes met bakken, ja toch?