Ja klopt. Alles van de Trofast lijn.
Wat een tof vloerkleed! Bevalt ie?
Ja ben er heel blij mee! Ook fijn dat het gewoon in de wasmachine kan.
Dat rib setje met die bloemen is na 1 keer wassen echt helemaal uitgelebberd helaas.
Meen je! Wat kak. Vond hem echt heel leuk haha
Jaa ik ook! Maar hij zit ook echt niet mooi, heel flubberig ofzo. Als je nog kan retourneren zou ik het wel doen, vond hem nou ook niet zo goedkoop ofzo.
Zou ik misschien nog wel kunnen doen. Heb hem alleen in een fysieke winkel gekocht en die zit niet in de buurt.
Na het grote succes van het Fedde en Kees lakentje in de Bednest, alvast op marktplaats de ledikant variant gescoord in zand ![]()
Ik zit naar deze foto te kijken en vind hem inneens heel AI-achtig voordoen. Ligt dat aan mij of ziet nog iemand dat? Zou kunnen natuurlijk dat ze dat gebruikt hebben. Wel een leuk jasje heb hem ook voor mn dochter.
Ja ik vond het ook al een gekke foto. Hele soft focus en de verhoudingen lijken een beetje vreemd?
Ja ik zie het ook. Eerste wat ik dacht toen ik de foto zag. Q
Als je de sandalen nog kan ruilen….
Had vorig jaar zoiets voor mn zoontje maar het werd zo ranzig. Zag er echt niet uit, dus elke avond die sandalen oppoetsen. Dit jaar krijgt ie zwarte hoor.
Goeie, had ik nog niet aan gedacht. Ik zal even kijken of ze makkelijk te wassen zijn op handwas. Ze hebben ze ook in het blauw, misschien dat dat beter is dan