Show je kinderaankopen #4

Eerder teveel getwijfeld, maar heb hem nu toch besteld in de eerstvolgende maat :star_struck:

26 likes

Na het grote succes van het Fedde en Kees lakentje in de Bednest, alvast op marktplaats de ledikant variant gescoord in zand :ok_hand:t2:

6 likes

Ik zit naar deze foto te kijken en vind hem inneens heel AI-achtig voordoen. Ligt dat aan mij of ziet nog iemand dat? Zou kunnen natuurlijk dat ze dat gebruikt hebben. Wel een leuk jasje heb hem ook voor mn dochter.

4 likes

Dat het ineens soort van lente is, heb alleen een winterjas in zijn huidige maat.

3 likes

En

4 likes

Ja ik vond het ook al een gekke foto. Hele soft focus en de verhoudingen lijken een beetje vreemd?

3 likes

IMG_4998

Sandalen Shoesme
Jasje Zeeman via Vinted

14 likes

Ja ik zie het ook. Eerste wat ik dacht toen ik de foto zag. Q

30 likes

Als je de sandalen nog kan ruilen….
Had vorig jaar zoiets voor mn zoontje maar het werd zo ranzig. Zag er echt niet uit, dus elke avond die sandalen oppoetsen. Dit jaar krijgt ie zwarte hoor.

3 likes

Goeie, had ik nog niet aan gedacht. Ik zal even kijken of ze makkelijk te wassen zijn op handwas. Ze hebben ze ook in het blauw, misschien dat dat beter is dan

2 likes

Love it :star_struck:

Hopelijk klein genoeg voor mijn baby

4 likes

Joha, Izipizi en Engel
Om baby klaar te maken voor het voorjaar en hij past zijn Engel pak ook niet meer echt :pleading_face:

18 likes

Omg de droom van mijn dochter. Heb je ze ergens betaalbaar gevonden?

2 likes

Lindex

Hust & Claire

Nu met korting via Zalando

16 likes

Welke kast van de Kwantum is dit? Niet de Serino toch?

2 likes

H&M 20% korting
Voor baby/peuter/kleuter haha

IMG-3592
IMG-3591
IMG-3589
IMG-3587

3 likes

Het is wel de serino! Er zijn 2 uitvoeringen van, 1 met platte plankjes en 1 waar je de boekjes rechtop in kan zetten. Deze staat niet meer online en is in sommige winkels ook niet meer te koop maar in grotere filialen met meer voorraad nog wel.

1 like

Jaa via vinted!

4 likes

H&M

9 likes