Love it ![]()
Hopelijk klein genoeg voor mijn baby
Joha, Izipizi en Engel
Om baby klaar te maken voor het voorjaar en hij past zijn Engel pak ook niet meer echt ![]()
Omg de droom van mijn dochter. Heb je ze ergens betaalbaar gevonden?
Welke kast van de Kwantum is dit? Niet de Serino toch?
Het is wel de serino! Er zijn 2 uitvoeringen van, 1 met platte plankjes en 1 waar je de boekjes rechtop in kan zetten. Deze staat niet meer online en is in sommige winkels ook niet meer te koop maar in grotere filialen met meer voorraad nog wel.
Jaa via vinted!
Had een goeie aanbieding gevonden voor maxi cosi met base
De rest allemaal bij de h&m. Hebben mensen hier ervaring met rompers vd h&m? Zijn ze fijn? Of echt een mega verschil met die van de hema?
Ik vind de pasvorm van de h&m rompers niet fijn. Hema is daar toch echf beter in.
Ik vind zelf de rompers van H&M fijner als die van de hema. Je kunt ze echt een paar maten lang blijven gebruiken. Ik heb dan wel alleen ervaring met de mouwloze versie.
Het hangt denk ik erg af van de bouw van je kind. Mijn dochter is erg smal, h&m viel toen ze in de newborn fase zat prima. Nu niet meer. Veel te wijd. Armpjes te kort (bij lange mouwen romper)
HEMA valt ook groot, maar zitten haar beter. Vind het hele fijne stof. Maar ook kun je er lekker lang mee doen bij de meegroeirompers.
Ik vind h&m veel fijner! Niet zo strak en elastisch maar gewoon katoen.
HEMA heeft van die hele zachte bamboe rompers die mooi aansluiten en meerekken. Die van H&M zijn volgens mij van katoen en lubberen wat meer. Ik vind die van Hema echt veel fijner.
Een heleboel vinted aankopen van de afgelopen tijd. De zomer gadarobe begint al goed gevuld te raken.
Paar dingen ook wat ik normaal niet zo snel zou kopen maar dat was dan een goede bundelkorting en zulke kleding is handig voor de opvang.
Oh thanks! Tis moeilijk om een leuk en betaalbaar boekenkastje te vinden. Dan ga ik eens kijken bij de Kwantum.