Had een goeie aanbieding gevonden voor maxi cosi met base
De rest allemaal bij de h&m. Hebben mensen hier ervaring met rompers vd h&m? Zijn ze fijn? Of echt een mega verschil met die van de hema?
Ik vind de pasvorm van de h&m rompers niet fijn. Hema is daar toch echf beter in.
Ik vind zelf de rompers van H&M fijner als die van de hema. Je kunt ze echt een paar maten lang blijven gebruiken. Ik heb dan wel alleen ervaring met de mouwloze versie.
Het hangt denk ik erg af van de bouw van je kind. Mijn dochter is erg smal, h&m viel toen ze in de newborn fase zat prima. Nu niet meer. Veel te wijd. Armpjes te kort (bij lange mouwen romper)
HEMA valt ook groot, maar zitten haar beter. Vind het hele fijne stof. Maar ook kun je er lekker lang mee doen bij de meegroeirompers.
Ik vind h&m veel fijner! Niet zo strak en elastisch maar gewoon katoen.
HEMA heeft van die hele zachte bamboe rompers die mooi aansluiten en meerekken. Die van H&M zijn volgens mij van katoen en lubberen wat meer. Ik vind die van Hema echt veel fijner.
Een heleboel vinted aankopen van de afgelopen tijd. De zomer gadarobe begint al goed gevuld te raken.
Paar dingen ook wat ik normaal niet zo snel zou kopen maar dat was dan een goede bundelkorting en zulke kleding is handig voor de opvang.
Oh thanks! Tis moeilijk om een leuk en betaalbaar boekenkastje te vinden. Dan ga ik eens kijken bij de Kwantum.
Het buitenspeelseizoen is geopend
Zandtafel hebben we nu 2 dagen en ze is er niet meer weg te krijgen Stevig en degelijk ding ook. Blij mee!
het is deze
AXI Nick Zand & Water Picknicktafel in Antraciet/Bruin - Parasol Blauw/Wit - Picknick... | bol
Andere speelgoed allemaal van HEMA
Ik wil ook weer eens de zomer garderobe van mijn dochter aanvullen (92/98) waar zoeken jullie meestal op? Ik zie vaak door de bomen het bos niet meer.
Bij lange mouwen rompers vind ik het wel fijn als ze echt stretchy zijn, want dan is het net wat makkelijker om die mini vingertjes en handjes er doorheen te krijgen, dus dan zijn die van Hema misschien fijner, hoewel die bovenste lange mouwen overslag rompers die je post er ook wel stretchy uit zien. Die 5 packs van h&m zijn echt wel meer katoen en minder stretch, maar ik vind vooral de overslag variant van h&m heel fijn, en dan dus vooral met korte mouw omdat ze wat minder stretch hebben. Zeker de eerste weken als ze nog zo fragiel zijn (en je het zelf misschien spannend vind met aankleden) heel handig om eerst de romper opengeslagen neer te leggen en dan je baby er bovenop, en dan dichtmaken.
Ik vind zelf die bamboe overslag rompers echt fantastisch en heb de H&M rompers dit keer helemaal niet gebruikt. Had ze wel liggen van de oudste 2
Deze dus:
Wat een leuke dingen! Relaxt als een verkoper meerdere dingen in de juiste maatjes heeft in jouw smaak.
@Junebug85 en @JustinBieber ik had in het begin ook wat H&M rompers met weinig stretch en vond dat met overslag opzich prima als je eerst de hele mouw oprolt zodat er maar een klein stukje over het handje hoeft ipv de hele arm. Alleen bij mijn kind was het snel te klein omdat ze een lang bovenlichaam had in verhouding maar wel smal, dan was de stretch van de Hema fijner.
@JustinBieber hier meer fan van h&m. Hema vind ik veel te strak. In het begin overslag van h&m, wel echt gigantisch stevige drukkers moet ik zeggen, om los te trekken enzo moet je wel flink trekken maar ja… nu ze 1,5 is gebruik ik nog steeds h&m rompers en koop nooit wat bij Hema, ook geen gewone kleding.
Bedoel je op Vinted? Anders snap ik je vraag niet zo. Ik zoek zelf in aanbiedingen (geen vinted) gewoon op maat (ook 92/98 nu) en welke merken ik leuk vind en dan zie ik wel wat voor leuks ik tegenkom.
Ja! Wordt wel beter met vaker gebruik, maar idd idioot stevig.
Haha herkenbaar! Heb ooit een romper stuk getrokken omdat die drukkers zo goed vast zaten kreeg wel netjes m’n geld terug.