Ja.sorry uiteraard Vinted. Zie vaak zo veel leuke aankopen maar ben nog wat onbekend qua zoeken naar echt leuke merkjes & gelijk meerdere bundels
Je moet gewoon als je bij iemand een leuk item ziet, even kijken of diegene meer dingen in je smaak heeft. Als je bundels wilt kopen is het wel even goed zoeken meestal
Ik zoek altijd op bepaalde merken en dat ververs ik een paar keer per dag. En als ik wat leuks zie kijk ik altijd of er nog iets anders in de kledingkast zie. Mensen die ik een leuke stijl vind hebben (ik koop wel eens vaker meerdere keren bij verschillende verkopers) zet ik in m’n favorieten.
Dit zijn de merken waar ik nu op zoek. Die met de zwarte streep is m’n woonplaats.
En ik voeg best veel toe aan favorieten. Ik heb daardoor het idee dat m’n aanbevelingen ook best wel goed op mijn stijl gericht zijn. Daardoor ontdekt ik ook vaak leuke dingen.
@Kryptonite @Karl_Lagerfeld leuk, bedankt. Ik ga eens even goed zoeken, heb er vaak iets te weinig geduld en oog voor (zeker omdat we hier echt van die stomme ophaalpunten hebben ver weg dus dan al minder gemotiveerd om 1 ding te kopen)
Wist je dat je meerdere merken in 1 zoekopdracht kunt opslaan? Dan hoef je maar een keer te scrollen
Dat ik hier nooit aan gedacht heb. Bedankt voor de tip, dit scheelt me zoveel tijd!
Mooi
Mag ik vragen waar je dit neerzet/laat? Ik vind zoiets ook echt tof, maar zie mezelf niet elke avond met al die dingen naar (bijv) zolder slepen, en ik wil er ook niet 24/7 tegenaan kijken (maar jij misschien wel en dat is natuurlijk helemaal ok).
Gaaf, wat zullen ze hier veel lol van hebben!
Ja wij hebben een soort inham (eigenlijk een uitham haha) in de woonkamer en daar is een kinderhoek. Een klein kastje met hun boekjes, een tafeltje, twee krukjes en een paar van die vierkante IKEA bakken op wielen met Duplo.
Verder hebben we geen los speelgoed, dat zit allemaal in de trapkast.
Deze units komen ook bij de kinderhoek en eigenlijk vind ik dat wel gezellig staan als er verder niks omheen slingert en het schoon is!
Ik vind pastel alleen niet het mooiste, had zelf prima van die felle clownskleuren gehad maar die hebben ze niet in de regenboog. Ben benieuwd hoor hoe er straks uit komt te zien.
@Keroppi ja ik denk dat ze er nog heel lang mee kunnen spelen en heb het voor mezelf verantwoord dat ik zo vaak denk oh 12 euro kan wel kopen, oh maar 20 euro neem ik mee. En al die kleine bedragen zijn bij elkaar meer dan dit. Nu dus stoppen met de kleine dingen kopen anders klopt deze girlmath niet meer .
En de regenboog is ook te gebruiken als een soort wobble, hij is helemaal hard niet zoals kussens zegmaar, dus ze kunnen ook gewoon daarin chillen of juist overheen lopen als bruggetje. Ja ben er wel content mee
Ah dat klinkt ideaal, en inderdaad heel gezellig.
Bij ons zou zoiets gewoon tussen de bank en de tv moeten staan denk ik, midden in de kamer. Dus dat is toch wat minder aantrekkelijk
Ohja als het echt in de weg staat is het minder. En op een van de kinderkamers? Of wordt er dan niet genoeg meegespeeld als het boven staat? ze zijn wel heel licht als ik de reviews mag geloven.
We zijn druk aan het verbouwen. Zoon krijgt een nieuwe kamer zodat dochter haar eigen kamer krijgt. Zoon mocht z’n eigen kleedje uitkiezen

Veel te duur, maarja, toen won ik een 100€ bon van een online shop. En toen was ook nog die actie met dat gratis balans bord. En toen dacht ik, nou, voor die 75€ dan… (want dat bleef over haha)
Nu twijfel ik of ik het op zolder ga zetten tot Sinterklaas , want ik / we vinden het van de zotte om zo’n cadeau zomaar te geven
?
Kinderen hebben toch vaak nog geen besef van hoe duur zoiets is? Als ik het niet van het forum zou kennen zou ik ook niet eraan gezien hebben dat het zo achterlijk duur is zou ‘t gewoon lekker geven.
Ja dat had ik ook al bedacht.
Misschien dat ik ook gewoon zeg dat we het gewonnen hebben, dus dat het niet een zomaar cadeautje is
@RupiKaur haha nee maar het is fysiek ook “groot”, dus tis voor kinderen vaak “belangrijker” (of niet belangrijker maar dan is het een groter cadeau dan een sieraad van 3x zoveel € haha. Weet nog dat mn dochter tegen mn man zei: oh je geeft mama wel een klein cadeautje. Wanneer krijgt ze haar echte cadeau )
Ik bewaar ook vaak nieuw speelgoed tot de vakantie. Dan zijn ze mooi zoet de eerste dag.