Ja wij hebben een soort inham (eigenlijk een uitham haha) in de woonkamer en daar is een kinderhoek. Een klein kastje met hun boekjes, een tafeltje, twee krukjes en een paar van die vierkante IKEA bakken op wielen met Duplo.
Verder hebben we geen los speelgoed, dat zit allemaal in de trapkast.
Deze units komen ook bij de kinderhoek en eigenlijk vind ik dat wel gezellig staan als er verder niks omheen slingert en het schoon is!
Ik vind pastel alleen niet het mooiste, had zelf prima van die felle clownskleuren gehad maar die hebben ze niet in de regenboog. Ben benieuwd hoor hoe er straks uit komt te zien.
@Keroppi ja ik denk dat ze er nog heel lang mee kunnen spelen en heb het voor mezelf verantwoord dat ik zo vaak denk oh 12 euro kan wel kopen, oh maar 20 euro neem ik mee. En al die kleine bedragen zijn bij elkaar meer dan dit. Nu dus stoppen met de kleine dingen kopen anders klopt deze girlmath niet meer
.
En de regenboog is ook te gebruiken als een soort wobble, hij is helemaal hard niet zoals kussens zegmaar, dus ze kunnen ook gewoon daarin chillen of juist overheen lopen als bruggetje. Ja ben er wel content mee