Heel leuk! Alvast gefeliciteerd!
Het pak is ook van de Hema?
Ik geef wel vaker dingen tussendoor, ik zie niet in waarom dat zo erg zou zijn. Waarom zou het erg zijn als je kinderen iets krijgen zonder feestelijke aanleiding? Nu het weer beter wordt krijgen ze hier ook een speeltoestel voor in de tuin, als ze maar lekker kunnen spelen toch.
Ja!
Ze vindt m dus niet leuk zo jammer! Ik vond m zelf namelijk wel mega leuk
Ja ik vind 'm zelfs zo leuk dat ik hem hier ook ga voorstellen als 5e verjaardagsoutfit. Maar die van mij vindt alles mooi wat roze is dus denk dat het hier wel een succes wordt. Lastig hè, als ze een eigen smaak krijgen
Ik heb deze zonder “goede” gelegenheid aan mn zoon gegeven. Ik vind hem gewoon lief
Stomme vraag misschien maar kan jouw kind zelf zo’n jumpsuit aan en uitdoen bij het naar de wc gaan? Mijn dochter is 4,5 en vind die jumpsuits ook zo leuk allemaal maar denk echt dat het tobben wordt daarmee…
Logische vraag juist! Nee kan ze niet, althans denk ik niet. Dus doe hem ook niet naar school aan. Ze heeft m nog niet aan gehad hoor, maar denk dat het wel lukt als ik 1 knoopje voor haar open doe. Dan kan ze andere bandje gewoon vast laten. Of moet ff oefenen met knopen open en dicht doen.
Een vriendin zij ooit tegen me toen de kinderen nog echt klein waren, doe ze nu maar al die leuke jumpsuits aan, want straks als ze zindelijk zijn/worden is het gedaan.
En inderdaad . Overceen aantal jaar hopelijk weer.
Hangt helemaal van de sluiting af. Kleine knoopjes vindt ze lastig en duurt te lang op school enzo, maar drukknoopjes of zo’n oldschool tuinbroeksluiting is hier al een tijd geen probleem meer (ze wordt over 2 maanden 5). Je kunt ook kijken naar een soepel stofje wat ze zonder openen over haar schouders kan schuiven
Uiteindelijk wilde ze m toch aan en heb er echt zoveel complimentjes over gehad, of eigenlijk zij dus. Stond dr echt mega leuk.
Ja dat was ik inderdaad van plan! Of voor de zomer met van die spaghettibandjes.
Ze is als het om aankleden gaat een beetje achter (lees, haar eigen sokken aantrekken vindt ze nog heel lastig) dus laat ik niet te moeilijk beginnen.
Mijn kinderen hebben een groeispurt gehad, dus ik moet hun garderobe weer updaten hahaha.
Voor zoon o.a
Een overhemd met tuinkabouter print en een olifantentrui
En voor mijn dochter allemaal vrolijke jurkjes

Deze voor de derde verjaardag van m’n zoontje. Hij is helemaal weg van muziek dus gaat dit sowieso geweldig vinden
Wij hebben deze ook maar het geluid is zo vals! Hopelijk valt dat bij die van jullie mee en hebben wij gewoon een slechte batch o.i.d. Onze kinderen vinden hem er niet minder leuk om trouwens en dat is uiteindelijk het belangrijkste natuurlijk😊.