Leuke vondsten! Ik heb de trui van Bobo Choses gisteren toevallig ook via Vinted gekocht, een bundel met t-shirts met korte mouwen (2 effen, 1 gestreepte en 2 met bloemetjes) en ook via Vinted mijn lievelings tuinbroekje in de volgende maat.
Er zijn dus 2 verschillende blijkbaar. Eentje die klinkt als een xylofoon en een duurdere variant, een e-piano. Die voelt en klinkt als een piano.
Wist ik eerst ook niet, maar omdat ik online zulke grote prijsverschillen zag ben ik het gaan opzoeken.
Heb ‘m net uitgepakt en uitgetest en het is echt een mini piano, was zelf ook gelijk van alles erop aan het spelen haha.
Ah gelukkig voor jullie! Goed dat je uitzoek werk hebt gedaan! Dan hebben wij dus de goedkope versie gekregen haha. Tip dus voor anderen die zo’n piano gaan kopen: koop de duurdere!
Zo leuk! Ik zag ze ook maar helaas een maatje te klein.

Als verjaardagscadeau voor zijn 4e verjaardag. Hopelijk net zo’n hit als de gewone set.
Ze zijn binnen en inderdaad heeeeel lekker zacht!! Ik had er vorig jaar ook van H&M voor hem met knoopjes maar dan zonder mouwtjes, maar die waren gewoon stof, niet zo lekker zacht als dit.
Ja die paarse is echt leuk! Maar m’n zoontje wilde hem niet want het was een ‘meisjeskleur’ ![]()
Oh zo jammer dan hè?
Het is nu nog z’n lievelingskleur. Maar hij is ook pas (bijna) 3. Hoop niet dat hij later andere dingen gaat “leren”.
In groep 1 was paars ook z’n lievelingskleur en eenhoorns zijn lievelingsdieren. Maar hij is verpest door de stoere jongetjes cultuur op school.
Daar ben ik ook bang voor inderdaad. Zo jammer weer!
Broekje maat 62, rest 68, beetje voor in de toekomst gekocht zodat ze het eind van de zomer ook nog aan kan. Hopelijk ![]()
Nieuwe rompers voor de zomer (thanks @Suikerklontje). Ze zijn zo lekker zacht!
Shirtje voor koningsdag en verf voor de paaseieren
Mijn kind is gek op eendjes vissen. De prijzen die hij kan winnen boeien hem 0. Hij wil gewoon blijven vissen. Dus was erg blij toen ik dit bij de action zag. Nu kan hij thuis oneindig vissen.
En deze voor bubbels want was vorig jaar ook een mega hit maar die heb ik iets te vaak buiten laten staan.
Omg waar is de Bluey bellenblaas van??
Ook action!
Ik zag dit net en ben as we speak NU ONDERWEG