Show je kinderaankopen #4

Little people barbie huis, voor in de paas mand

Van de kringloopwinkel

13 likes

Met 10% korting bij Kindermaxx

H&M

12 likes

Nu het warmer wordt blijkt de jongste te weinig rompers met korte mouwen te hebben, dus deze ook met het idee dat hij die met nog warmer weer met alleen een broekje aan kan.

Mocht iemand tips hebben voor dit soort rompers (zonder die “envelop” bij de schouders en met een leuk detail zoals knoopjes of een zakje ofzo) met korte mouw of zonder mouw en niet meteen 20/30€ per romper; graag!

7 likes

Shirtje voor zoontje, te leuk printje.

Ammehoela jurkje voor 5 euro

Vinted

12 likes

Bij name it zie ik ze ook vaak zo! Zag er laatst veel in lange mouw, korte mouw stroomt daar nu langzaamaan binnen heb ik het idee.

En lil atelier heeft vaak ook leuke. Maar dat gaat al wel meer richting de 17 euro ps. Al heeft little green bag vaak wel korting dus daar haal ik het vaak! :smiling_face:

1 like

Van een kinderkledingruil!

26 likes

Oh deze rompers zijn zó zacht, ik had ook een maatje groter besteld. De leggings heb ik er ook van en net zo fijn. Ja, het lijkt wel als ze korte mouwen rompers maken ze allemaal envelopmouwtjes hebben. Ik hoop dat h&m nieuwe aanvult haha

3 likes

Jij al thanks voor de tip voor deze rompers! Staat meteen leuk met een broekje erbij.
Mn schoonzus zei al dat ze in de zomer bijna geen kleren dragen behalve hun romper😝

2 likes

Start gemaakt met de lente/zomer garderobe :heart_eyes::sunny:

Zara

Hema (idee is wel om de trui en broek los van elkaar te dragen)

En m’n Vinted portemonnee weer geleegd :joy:

(Items van Bobo Choses, Zara, HEMA, Sproet & Sprout)

13 likes

Ja dat eerste shirtje is geweldig! Ik kan 'm alleen niet op de Zara site vinden (ligt vast aan mij). Heb je een link/artikel omschrijving?

Edit: Laat maar, gevonden!

1 like

Ah top! Leuk is ie he
Toch nog even de link voor wie 'm ook zoekt:

https://www.zara.com/nl/nl/t-shirt-met-neon-bloemen-p03037505.html?v1=334403469&v2=2356459

3 likes

Leuke vondsten! Ik heb de trui van Bobo Choses gisteren toevallig ook via Vinted gekocht, een bundel met t-shirts met korte mouwen (2 effen, 1 gestreepte en 2 met bloemetjes) en ook via Vinted mijn lievelings tuinbroekje in de volgende maat.

5 likes

Er zijn dus 2 verschillende blijkbaar. Eentje die klinkt als een xylofoon en een duurdere variant, een e-piano. Die voelt en klinkt als een piano.
Wist ik eerst ook niet, maar omdat ik online zulke grote prijsverschillen zag ben ik het gaan opzoeken.

Heb ‘m net uitgepakt en uitgetest en het is echt een mini piano, was zelf ook gelijk van alles erop aan het spelen haha.

1 like

13 likes

Ah gelukkig voor jullie! Goed dat je uitzoek werk hebt gedaan! Dan hebben wij dus de goedkope versie gekregen haha. Tip dus voor anderen die zo’n piano gaan kopen: koop de duurdere!

5 likes

H&m

6 likes

Zo leuk! Ik zag ze ook maar helaas een maatje te klein.

Zooo veel zin in samen koken!

24 likes

IMG_0787

Als verjaardagscadeau voor zijn 4e verjaardag. Hopelijk net zo’n hit als de gewone set.

13 likes

Ze zijn binnen en inderdaad heeeeel lekker zacht!! Ik had er vorig jaar ook van H&M voor hem met knoopjes maar dan zonder mouwtjes, maar die waren gewoon stof, niet zo lekker zacht als dit.