HEMA heeft 30% korting op alle baby- en kinderkleding (met je HEMA pas). Ik heb even ingeslagen!
Huh ik zie dit nergens. Alleen op tuinbroeken
Ik denk dat je even moet inloggen (met een gekoppelde klantenkaart), in de winkelmand wordt vervolgens de korting erbij gezet.
Heb je 2+ kinderen of spelen ze hier ook zelfstandig in? Ik twijfel of ik dan zelf hoogzwanger verwacht wordt mee te doen met mijn peuter haha
Ik heb een kindje dat in februari 2 is geworden en die speelt er zelfstandig in (samen met haar poppen die mee gaan in de tent).
Ik heb 1 keer geprobeerd om door die tunnel te gaan maar toen kwam ik vast te zitten dus nu heeft ze het steeds over “mama tunnel vast” dus ik hoop dat ze me met rust laat. Tot nu toe mag ik lekker op de bank chillen.
Leuke aankoop! Zoiets hadden wij ook vroeger en ik heb hier zoooveel mee gespeeld. Toen ik wat ouder was (9+), gebruikten we die tunnel ook om parcourtjes uit te zetten enzo.
Dit is inderdaad ook een grote herinnering uit mijn eigen jeugd. Uren gespeeld in die tunnel, alleen altijd doodsbang dat er spinnen in zaten als je de touwtjes loshaalde.
Dat rek vind ik echt heel fijn! De doekjesdoos ook, maar ik heb hem weggegeven aan opa en oma, omdat er een konijntje op onze staat en die leuker staat in de babykamer (in bosdierenthema) lol. Ook al is dat een kutding vergeleken met de Oxo.
Echt Hema
Wat een fantastisch ding
Bosdieren sticker plakken op de Oxo?
Bedankt voor de tip, heb m ook gekocht. Krijgt ze voor haar verjaardag denk ik.
Ik had dat shirtje met appels besteld om vandaag in de winkel af te halen en heb dat shirt met krabben ook gelijk meegenomen. Zo leuk! Zat er online steeds naar te kijken, maar niet verkrijgbaar en in de winkel hing ie wel. Had het liefst nog een maatje groter gehad maar oké.
Ik heb ook het uv shirtje en zwembroek met de krabbenprint, zo leuk
Ik vind de kwaliteit van deze collectie hema tshirts zo tegenvallen? Zo kort en breed en vooral bij de hals en drukknoopjes lubberend, volgens mij is dat ook zo bij dat krab shirtje…
Nou, mijn kind had gisteren een trui aan van een nieuwere collectie en daar viel het me ook op. De lichtgroene met gansje. De knopen bij de hals lijken niet te kloppen, die zitten op zo’n manier dat er een soort flapje aan de bovenkant komt. En de broekjes worden veel sneller pillig dan andere broekjes van de Hema. Merk ook aan m’n eigen ondergoed/sokken van Hema dat de kwaliteit daar echt hard achteruit gaat.
Ik heb laatst allemaal nieuwe sokken gekocht bij de Hema. Binnen 4 maandan zat in elke sok een gat en ik heb ze niet eens elke dag aan. Dat ben ik idd ook niet gewend van de Hema!