Show je kinderaankopen #4

Vind het ook heel schattig staan altijd haha.

3 likes

Krijgt ze van opa en oma.

14 likes

:zebra:

9 likes

De vrijmarkt is hier van 8 tot 12 dus we zijn snel voor de regen gegaan. Alles bij elkaar ongeveer een tientje kwijt. Het aapje moest gelijk aan zijn bed.

25 likes

Ringstaartmaki :angry:
Maar zo te zien zijn jullie goed geslaagd

3 likes

Hahaha de peuter is het met je eens. Ik zei dat zijn aapje aan het bed hing. NEEHEEEE MAMA! IS EEN MAKI!!

17 likes

Vrijmarkt-buit!

(En dus ook de Loco Bambino waar ik op hoopte voor 2 euro, echt een geluksdag :grinning:)

32 likes

mn baby is 6 weken, hopelijk gaat ze ze allebei fijn vinden

9 likes

Hier begon de markt eigenlijk pas om 10:00 terwijl we er om 08:30 waren om de regen voor te zijn. Dus er waren nog niet zoveel kleedjes, vandaar de kleine buit. €1,50.

6 likes

En nog een brandweerman Sam wagen en quad.

18 likes

24 likes

Echte baby Born (jeugd sentiment) voor 2 euro :star_struck: ondanks de regen leuke dingen gescoord! Dit in totaal was 8,50

20 likes

€3 :ok_hand:t2:

29 likes

Deel 1

27 likes

Deel 2

18 likes

Deel 3

10 likes

Korting bij Dilling (alleen vandaag). Dus tijd voor het inslaan van 2 nieuwe wol/zijde pyjama’s.

6 likes

Deel 4

De foto’s waren qua formaat vandaar dat ik ze in delen moest uploaden.

Goed geslaagd. Ik kwam helaas wel veel verwassen, vieze of kapotte kleding tegen. Helaas ook twee vlekjes in twee jurkjes en een vetvlek in een shirt over het hoofd gezien.

6 likes

Ongevraagde tip voor de vetvlek. Werkt bij mij vaak zelfs op oude vetvlekken.

De bestandsdelen hiervan zijn vast heel simpele huis-tuin-keuken middeltjes, maar ik vind dit wel makkelijk.
Die voor bloed heb ik ook altijd in huis :+1:t3:

8 likes

Goede. Heb t nu geprobeerd met een drupje dreft

1 like