Herkenbaar, (ook @Feather)… alleen die bamboo baby collectie is echt nog goede kwaliteit voor m’n gevoel
M’n meisje moet maandag onder het mes, deze zal haar hopelijk opvrolijken en wat spanning wegnemen. Kregen er een Pikachu-shopper bij, dus daar kunnen mooi alle spulletjes in, die meemoeten naar het zkh.
Die oxo billeneoekjesdoos is echt goud waard
Hema!
Die appeltjes vond ik zo schattig! En heb een maatje groter gedaan want van dat 2-delige wasbare luier systeem heeft hij zo’n dikke kont😅… moet er aan wennen.
+nog 2 waszakken vd hema.
En nu valt de speen met doekje en al?
Nee, omdat ik hem met doekje negen van de tien keer nog op tijd kan grijpen.
Ik wikkel doekjes in de buggy altijd om die helpjes of in de auto. Of stop het in het jasje. Scheelt wel echt veel spenen kwijtraken.
En in het bed liggen 4 spenen met knuffeltjes eraan zodat ze ze makkelijk kan vinden.
Haha ja ik weet dat de meningen over die doekjes verdeeld zijn (of ze nuttig zijn of zinloos), maar ik vind ze persoonlijk heel fijn, ook om de redenen die jij noemt!
Vind het ook heel schattig staan altijd haha.
De vrijmarkt is hier van 8 tot 12 dus we zijn snel voor de regen gegaan. Alles bij elkaar ongeveer een tientje kwijt. Het aapje moest gelijk aan zijn bed.
Ringstaartmaki
Maar zo te zien zijn jullie goed geslaagd
Hahaha de peuter is het met je eens. Ik zei dat zijn aapje aan het bed hing. NEEHEEEE MAMA! IS EEN MAKI!!