Show je kinderaankopen #4

Herkenbaar, (ook @Feather)… alleen die bamboo baby collectie is echt nog goede kwaliteit voor m’n gevoel :sweat_smile:

2 likes

M’n meisje moet maandag onder het mes, deze zal haar hopelijk opvrolijken en wat spanning wegnemen. Kregen er een Pikachu-shopper bij, dus daar kunnen mooi alle spulletjes in, die meemoeten naar het zkh.

9 likes

Een uv-shirt in een grotere maat (110/116)! Kon dat niet echt vinden in andere fysieke winkels.

1 like

Die oxo billeneoekjesdoos is echt goud waard

3 likes

Hema!
Die appeltjes vond ik zo schattig! En heb een maatje groter gedaan want van dat 2-delige wasbare luier systeem heeft hij zo’n dikke kont😅… moet er aan wennen.

+nog 2 waszakken vd hema.

5 likes

H&M

Wasbare zwemluier van Happy Bears. Nav een tip van hier!

11 likes

Extra speendoekje voor als de rest in de was zit (zoals nu) en continu de speen valt haha

3 likes

En nu valt de speen met doekje en al?

5 likes

Nee, omdat ik hem met doekje negen van de tien keer nog op tijd kan grijpen.

3 likes

Ik wikkel doekjes in de buggy altijd om die helpjes of in de auto. Of stop het in het jasje. Scheelt wel echt veel spenen kwijtraken.
En in het bed liggen 4 spenen met knuffeltjes eraan zodat ze ze makkelijk kan vinden.

4 likes

Haha ja ik weet dat de meningen over die doekjes verdeeld zijn (of ze nuttig zijn of zinloos), maar ik vind ze persoonlijk heel fijn, ook om de redenen die jij noemt!

1 like

Vind het ook heel schattig staan altijd haha.

3 likes

Krijgt ze van opa en oma.

14 likes

:zebra:

9 likes

De vrijmarkt is hier van 8 tot 12 dus we zijn snel voor de regen gegaan. Alles bij elkaar ongeveer een tientje kwijt. Het aapje moest gelijk aan zijn bed.

25 likes

Ringstaartmaki :angry:
Maar zo te zien zijn jullie goed geslaagd

3 likes

Hahaha de peuter is het met je eens. Ik zei dat zijn aapje aan het bed hing. NEEHEEEE MAMA! IS EEN MAKI!!

17 likes

Vrijmarkt-buit!

(En dus ook de Loco Bambino waar ik op hoopte voor 2 euro, echt een geluksdag :grinning:)

32 likes

mn baby is 6 weken, hopelijk gaat ze ze allebei fijn vinden

9 likes

Hier begon de markt eigenlijk pas om 10:00 terwijl we er om 08:30 waren om de regen voor te zijn. Dus er waren nog niet zoveel kleedjes, vandaar de kleine buit. €1,50.

6 likes