Ik heb voor de kleine meid gister een loopfietsje die ik op het oog had gevonden… Super blij mee!
(Vooral toen ze gelijk haar tanden in het stuur heeft gezet en een stuk uit dat zachte spul heeft gebeten) ![]()

Ik heb dit fietsje ook en nooit begrepen🫠 het stuur gaat heel stroef, voor een klein kind totaal niet wendbaar. Ook niet per se stabiel doordat die wielen zo dicht bijeen zitten. Ervaar jij dat niet?
Ja wel heel stroef idd maar voor haar prima als ze enkel nog rechtdoor gaat🤣
Ik vraag me af waarom jouw vloer zo nat is? ![]()
![]()
Dat is de douche. Denk fiets gewassen?
Aah nu zie ik het
. Ik zag in die witte tegels, keukenkastjes ofzo en dus geen tegels
Die hebben wij ook als binnenfietsje! Was 1 van de enige fietsjes waar ons kind (heel klein) met haar voeten de grond kon raken. Hier niet echt problemen met sturen ondervonden? Het voordeel van de wielen zo dicht bij elkaar is dat ze niet steeds met hun voeten tegen de wielen botsen.
Maar inderdaad ook wel een stuk uit het stuur gebeten. ![]()
Nog van Koningsdag, €5 in totaal. Ook nog wat autootjes gekocht voor €0,10-€0,50 cent per stuk, kind weer helemaal blij!
Een echte kinderstofzuiger. Ik overdrijf niet dat mijn jongste echt geobsedeerd is door onze stofzuiger.
Wat leuk! Waar is deze van?
Deze is het.
Ik zou denken verschuiven van de bollen met het mesje. Maar gaat niet als het mesje niet los komt, haha.edit moet er niet nog een plastic laag eraf?
Ik kan dit vinden maar ik vind het nog niet heel duidelijk.
Mag ik vragen welke buggy dit is? Ik zoek ook eentje met een kap die ver dicht kan! En een verstelbare duwstang is ook wel een pré ivm lengteverschil!
Kinderkraft trig 3. Maar ik lees nu op andere sites dat de duwstang niet verstelbaar is… ik kom er vrijdag achter.
@Discopony die zag ik ook, maar de kap leek me niet groot genoeg voor als de rugleuning plat was. Of heb jij die ervaring niet?
De kap kan je ook nog open ritsen waardoor die er helemaal overheen klapt. Heb zelf de Thule Spring en vind het echt een hele fijne wagen.