En nog een brandweerman Sam wagen en quad.
Echte baby Born (jeugd sentiment) voor 2 euro ondanks de regen leuke dingen gescoord! Dit in totaal was 8,50
Deel 4
De foto’s waren qua formaat vandaar dat ik ze in delen moest uploaden.
Goed geslaagd. Ik kwam helaas wel veel verwassen, vieze of kapotte kleding tegen. Helaas ook twee vlekjes in twee jurkjes en een vetvlek in een shirt over het hoofd gezien.
Ongevraagde tip voor de vetvlek. Werkt bij mij vaak zelfs op oude vetvlekken.
De bestandsdelen hiervan zijn vast heel simpele huis-tuin-keuken middeltjes, maar ik vind dit wel makkelijk.
Die voor bloed heb ik ook altijd in huis
Goede. Heb t nu geprobeerd met een drupje dreft
Ik heb voor de kleine meid gister een loopfietsje die ik op het oog had gevonden… Super blij mee!
(Vooral toen ze gelijk haar tanden in het stuur heeft gezet en een stuk uit dat zachte spul heeft gebeten)
Ik heb dit fietsje ook en nooit begrepen🫠 het stuur gaat heel stroef, voor een klein kind totaal niet wendbaar. Ook niet per se stabiel doordat die wielen zo dicht bijeen zitten. Ervaar jij dat niet?
Ja wel heel stroef idd maar voor haar prima als ze enkel nog rechtdoor gaat🤣
Ik vraag me af waarom jouw vloer zo nat is?
Dat is de douche. Denk fiets gewassen?
Aah nu zie ik het . Ik zag in die witte tegels, keukenkastjes ofzo en dus geen tegels
Die hebben wij ook als binnenfietsje! Was 1 van de enige fietsjes waar ons kind (heel klein) met haar voeten de grond kon raken. Hier niet echt problemen met sturen ondervonden? Het voordeel van de wielen zo dicht bij elkaar is dat ze niet steeds met hun voeten tegen de wielen botsen.
Maar inderdaad ook wel een stuk uit het stuur gebeten.
Nog van Koningsdag, €5 in totaal. Ook nog wat autootjes gekocht voor €0,10-€0,50 cent per stuk, kind weer helemaal blij!