Show je kinderaankopen #4

Heb je dit al binnen? Ben heel benieuwd hoe die shirts vallen haha. Ze lijken heel kort en breed op het plaatje :sweat_smile:

3 likes

Haha hier ben ik juist altijd naar opzoek. Want mijn zoon is klein maar ik hou wel van oversized kleren. Bij hema zit het altijd zo precies pas en lang.

10 likes

Heb het nog niet binnen, ik laat het weten haha.

1 like

Ja onze oudste is dus heel tenger en kan het niet zo goed hebben ofzo? Zeker niet met de zomer dat er van die heul dunne pootjes onderuit steken haha. Terwijl de middelste juist heel leuk staat :rofl:.

4 likes

Groot bed voor de peuter 🥹 “gelukkig” is er een levertijd van 10 weken zodat ik langzaam aan het idee kan wennen haha

17 likes

Hahaha ik dacht dat het een stiftendoos of gereedschapskist was toen ik snel keek.

9 likes

Pyjama van Frugi.

8 likes

IMG_4689
Vind het zo leuk om spelletjes te spelen met mijn peuter. Denk dat hij dit ook al wel kan snappen.

16 likes

Marktplaats gelukje, hier waren we al heeeeeel lang op aan het asen en nu zag ik een zo goed als nieuwe voor weinig geld en ook nog eens in de buurt. Kijk echt uit naar wandelen!

31 likes

Leuk!
Wij hebben ook een framedrager en onze dochter is er zo dol op :star_struck: Ze wil er altijd meteen in zitten als ze m ziet.
En samen wandelen en alle mooie dingen om je heen bewonderen is gewoon geweldig om te doen met je partner en kind(eren).

4 likes

Mag ik vragen waarom je voor een framedrager erbij bent gegaan? Omdat ik bij jou ook vaak gelezen heb over ergonomisch dragen en ik van die framedragers steeds las dat ze dat niet zijn.

1 like

Beetje luxe maar deze is vooral bedoeld voor langere wandelingen op vakantie. Even in de samenvatting want niet heel on topic

Samenvatting

Ik hoop vooral dat een framedrager langere (berg)wandelingen leuk en comfortabel houdt voor iedereen. Want zij heeft meer bewegingsruimte, kan meer zien, zit goed in de schaduw en niet tegen onze lichaamswarmte aan.

Qua ergonomie: heb ik zeker wel een klein beetje research naar gedaan. Ik heb specifiek voor deze gekozen omdat je het zitje goed kan aanpassen in tegenstelling tot sommige eenvoudigere framedragers. Zo zit er een verstelbare voetsteun in zoals bij een fietsstoel, waardoor de beentjes niet gaan bungelen. Daarnaast las ik ergens dat het ondersteunen van de beentjes in een w/m houding sowieso minder belangrijk is bij oudere kinderen die goed kunnen lopen. En in de framedrager is er meer bewegingsvrijheid waardoor ze niet in één houding gedwongen zitten zoals bij een draagzak al sneller is, waardoor het ook iets minder belangrijk voelt dat het lichaam goed ondersteund wordt, maar dat is vooral mijn eigen gevoel.

Al met al weegt voor ons ons wandelplezier dan toch zwaarder dan het risico (als dat er al echt is) van haar incidenteel in een wellicht iets minder ergonomisch ding zetten. Zeker omdat het dus niet zo vaak zal zijn en ze al ouder/groter is. Voelt voor mij een beetje hetzelfde als een maxicosi denk ik: liever niet de hele dag erin maar als je dan toch een keer een hele dag in de auto zit, dan maar zo ‘verstandig’ mogelijk.

12 likes

Polo en broekje van Baje studio

10 likes

Voor z’n eerste verjaardag :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Ik heb helemaal niet gereageerd maar ik snap je! Ben benieuwd hoe die bevalt.

5 likes

Wobbel via marktplaats
Kind vindt het helemaal fantastisch!

7 likes

Zo’n leuk merk is dat!

Naar aanleiding van de uitzending van Radar (!Schadelijke stoffen plastic drinkflessen: wat kun je beter wel of niet meer gebruiken? - Radar - het consumentenprogramma van AVROTROS) alle plastic flessen vervangen

3 likes

Ja heel leuk! Maar vind het wel prijzig alleen nu was er sale dus toch gekocht

Dochter zit in een paardenfase en we willen de schermtijd drastisch omlaag brengen.

13 likes