Show je kinderaankopen #4

Beetje luxe maar deze is vooral bedoeld voor langere wandelingen op vakantie. Even in de samenvatting want niet heel on topic

Samenvatting

Ik hoop vooral dat een framedrager langere (berg)wandelingen leuk en comfortabel houdt voor iedereen. Want zij heeft meer bewegingsruimte, kan meer zien, zit goed in de schaduw en niet tegen onze lichaamswarmte aan.

Qua ergonomie: heb ik zeker wel een klein beetje research naar gedaan. Ik heb specifiek voor deze gekozen omdat je het zitje goed kan aanpassen in tegenstelling tot sommige eenvoudigere framedragers. Zo zit er een verstelbare voetsteun in zoals bij een fietsstoel, waardoor de beentjes niet gaan bungelen. Daarnaast las ik ergens dat het ondersteunen van de beentjes in een w/m houding sowieso minder belangrijk is bij oudere kinderen die goed kunnen lopen. En in de framedrager is er meer bewegingsvrijheid waardoor ze niet in één houding gedwongen zitten zoals bij een draagzak al sneller is, waardoor het ook iets minder belangrijk voelt dat het lichaam goed ondersteund wordt, maar dat is vooral mijn eigen gevoel.

Al met al weegt voor ons ons wandelplezier dan toch zwaarder dan het risico (als dat er al echt is) van haar incidenteel in een wellicht iets minder ergonomisch ding zetten. Zeker omdat het dus niet zo vaak zal zijn en ze al ouder/groter is. Voelt voor mij een beetje hetzelfde als een maxicosi denk ik: liever niet de hele dag erin maar als je dan toch een keer een hele dag in de auto zit, dan maar zo ‘verstandig’ mogelijk.

12 likes

Polo en broekje van Baje studio

10 likes

Voor z’n eerste verjaardag :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Ik heb helemaal niet gereageerd maar ik snap je! Ben benieuwd hoe die bevalt.

5 likes

Wobbel via marktplaats
Kind vindt het helemaal fantastisch!

7 likes

Zo’n leuk merk is dat!

Naar aanleiding van de uitzending van Radar (!Schadelijke stoffen plastic drinkflessen: wat kun je beter wel of niet meer gebruiken? - Radar - het consumentenprogramma van AVROTROS) alle plastic flessen vervangen

3 likes

Ja heel leuk! Maar vind het wel prijzig alleen nu was er sale dus toch gekocht

Dochter zit in een paardenfase en we willen de schermtijd drastisch omlaag brengen.

13 likes

Onze tuin wordt langaam maar zeker een speeltuin. Toevoeging op de schommel die we al hadden

21 likes

Voor m’n zoontje. Zelfde bedje als mn dochter, zie ze al naast elkaar staan :smiling_face_with_three_hearts:
Pim & pom dekbedovertrek
Matras + dekbedje.
Kinderbijslag alvast goed besteed :rofl:

16 likes

Sissy boy sale

11 likes

Jurkje voor mijn dochter om te dragen tijdens mijn diplomering :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Helemaal hysterisch

Met een compressor (maar die komt woensdag pas binnen) dus geen idee hoe ik dit ding opgeblazen krijg 40 wkn zwanger :laughing:

15 likes

Niet aan beginnen dan zonder pomp. Is zelfs met een elektrische pomp veel werk. Zijn heel veel verschillende compartimenten, heb echt een trauma aan dat ding opzetten in de brandende zon

6 likes

Neee ik wacht een dagje, of ik moet op zolder kijken of er nog een elektrische pomp ligt.
Wel goed voor de ontsluiting /het persen anders haha :laughing:

1 like

Ik krijg het hier spontaan benauwd van, want ik had twee jaar geleden zo’n badje. Peuter al beloofd dat hij er in mocht, maar de pomp deed het niet, ik was zwanger én had corona. Heb toen dat hele badje zelf opgeblazen :smiling_face_with_tear: heb echt serieus drie dagen moeten bijkomen.

8 likes

Ik zit helemaal in het anti plastic algoritme.
Nog meer roestvrijstalen flessen

Met het dromende hondje is voor naast haar bed

En glazen bakjes voor borstvoeding

14 likes

Waar zijn die flessen van?

Och sorry vergeten bij te zetten. De flessen zijn van ION8 en de glazen bakjes van Babymoov

2 likes