Voor m’n zoontje. Zelfde bedje als mn dochter, zie ze al naast elkaar staan
Pim & pom dekbedovertrek
Matras + dekbedje.
Kinderbijslag alvast goed besteed
Helemaal hysterisch
Met een compressor (maar die komt woensdag pas binnen) dus geen idee hoe ik dit ding opgeblazen krijg 40 wkn zwanger

Niet aan beginnen dan zonder pomp. Is zelfs met een elektrische pomp veel werk. Zijn heel veel verschillende compartimenten, heb echt een trauma aan dat ding opzetten in de brandende zon
Neee ik wacht een dagje, of ik moet op zolder kijken of er nog een elektrische pomp ligt.
Wel goed voor de ontsluiting /het persen anders haha
Ik krijg het hier spontaan benauwd van, want ik had twee jaar geleden zo’n badje. Peuter al beloofd dat hij er in mocht, maar de pomp deed het niet, ik was zwanger én had corona. Heb toen dat hele badje zelf opgeblazen heb echt serieus drie dagen moeten bijkomen.
Ik zit helemaal in het anti plastic algoritme.
Nog meer roestvrijstalen flessen
Met het dromende hondje is voor naast haar bed
En glazen bakjes voor borstvoeding
Waar zijn die flessen van?
Och sorry vergeten bij te zetten. De flessen zijn van ION8 en de glazen bakjes van Babymoov
Ik heb deze gekocht, maar kom er nu achter dat ik geen shirt heb wat hier bij past!
Wat voor shirt (linkje? ) zouden jullie hierbij shoppen?
Edit; wit is bij mijn kids niet echt een goed idee
Mijn zoontje heeft deze en draagt er van alles op. Ik vind het nooit zo erg als het verschillende printjes zijn, leuk juist. Deze staat heel leuk en is effen https://www.zara.com/nl/nl/medium-weight-t-shirt-met-label-p04424517.html
Hij linkt naar wit maar ik bedoel de rode.
Ik ben niet echt een fashionista, maar ik zou hier (oker) geel, bruin, grijs, terra of rood bij doen.
Haha ik combineer echt alles met streepjes. Ik verwachtte echt een ziek hysterisch kledingstuk maar dit valt mee! Je hebt vast al wat in de kast
Ik ook. Vind dat zo leuk staan bij die jongere kinderen.