Show je kinderaankopen #4

Hopen dat het ook bij zijn kleine smalle voetje (vier teentjes) goed zit! Wilde het toch proberen omdat daardoor crocs of sandalen geen optie zijn (slipt hij uit). Maar sneakers zijn op het strand of bij het zwembad ook niet zo fijn.

Ilovespeelgoed zegt trouwens dat ze dezelfde dag verzenden maar heb het gister besteld en nog niks gehoord verder

5 likes

Die zijn echt heel handig, ook in de douche of in bad

1 like

Ik denk dat dit ook bij jouw kindje goed moet zitten. Het slofje zit voornamelijk vast door het elastiek bij de enkel. Beetje als een sok.

Hopelijk heb je ze snel binnen!

1 like

Ja ik heb zo’n schelp badje buiten voor hem en hij ging een paar keer bijna op zn plaat :joy:. Dus hoop dat ze goed om zn voetje passen.
@Kaasvlinder ja doordat elastiek heb ik goede hoop! Laat het jullie weten.

1 like

Na alle lovende reacties op de Slipstops hier heb ik ze ook (al een tijd terug hoor) gekocht en het is echt zo’n goede aankoop. Op vakantie rende de peuter van hot naar her langs het zwembad maar heb haar geen enkele keer zien glibberen of wegglijden.

Dus wie nog twijfelt, gewoon kopen! (Staan er ook zat op Vinted)

6 likes

Ze hebben nu op de originele website van slipstops ook 20% korting!

2 likes

Helemaal obsessed met hot wheels haha

4 likes

Stukje kinderbijslag al uitgegeven :grin: Eigenlijk is alles uit de ‘samen tegen verspilling’ categorie waardoor je dubbel korting krijgt!

9 likes

Ik zie enkel de 25% actie. Lijken wel andere prijzen. Heb je nog een extra kortingcode gebruikt?

1 like

De korting is ook geldig op de afgeprijsde kleding. Dit is allemaal uit de ‘tegen verspilling’ categorie waardoor het al afgeprijsd was!
Werd wel pas zichtbaar in het mandje!

4 likes

Nog wat extra dingen voor de vakantie alvast. Zwart-witte pakje van H&M, rest Next direct

10 likes

De zonnetent. Weer een rib uit mijn lijf maar ik vind het niet fijn om te fietsen in de felle zon met de kinderen en alles wat ik heb geprobeerd werkt maar matig, dus dan maar dit. Nu wel flink afgeprijsd.

6 likes

Ah, ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen! Ik fiets nu nog met regenhuif en raampjes open, maar wordt toch wat benauwd binnen. M’n man ziet me alweer aankomen :rofl: moest al praten als Brugman om de Dolly überhaupt te kopen haha

2 likes

Alvast voor de herfst

3 likes

Zomerzwemlessen; laat dat B-diploma maar komen!

3 likes

Eerste keer naar de bioscoop!

33 likes

Ik ben van plan om morgen met de peuter naar de Dikkie Dik film te gaan. Denk dat ze het geweldig gaat vinden :face_holding_back_tears:

6 likes

Mijn zoon is vorige week geweest en hij vond het super leuk!

3 likes

Ik ga zondag ook, stiekem zo’n zin in! Eerste bioscoopfilm waar ik met m’n peuter heen ga die ik zelf ook wel wil zien.

2 likes

Wij zijn toevallig gisteren geweest, was echt een enorm succes!

3 likes