Mijn dochter is bijna drie en dat ging prima. Ze vond het super. Ik denk dat mijn bijna 5 jarige 'm misschien wat kinderachtig zou vinden, het is wel echt een peuterfilm vind ik.
3,5, maar we gaan al sinds hij 2,5 is samen naar de film (kleuterbios, dan is het geluid niet zo hard en blijven de lichten gedimd aan).
Zijn niet alle peuter/kleuter films kinderbios? Bij dikkie dik was dat dus ook, maar ging er vanuit dat dit soort films altijd volgens de kleuterbios methode is.
Geen idee, bij ons zijn er speciale kleuterbiosochtenden maar dan laten ze die film maar 1 keer zien. Maar Dikkie Dik is nu wel vaker, dus zal allemaal wel kleuterbios zijn.
Nee hoor, ik ben een aantal keer naar Pathe Schouwburgplein geweest voor echte kinderfilms (Fien en Teun, Juf Roos etc) en dat was geen ‘officiele’ kleuterbios.
Vandaag ging het licht ook volledig uit. Misschien was het geluid iets terugeschroefd, maar niet overduidelijk.
The time has come ![]()
met windscherm
Ik twijfelde tussen Thule en Bobike, na wat gezoek hier uiteindelijk maar voor de Thule gegaan
Dankjewel voor de tip! Mijn kinderen zijn gek op boeken van Dikkie Dik en we zijn ook al een keer naar een theatervoorstelling van Dikkie Dik geweest (ook een aanrader als die een keer in je buurt speelt)!
Ik zou in retrospectief misschien toch voor de bobike zijn gegaan. Van de thule zakken de bandjes af, daar kan je een extra clipje voor bestellen maar die blijft niet goed zitten dus sta ik 3 x per week opnieuw te bevestigen. Ook is na een jaar 1 plasticje van over de schouder al kapot.
Super leuk samen fietsen ![]()
Word zo vrolijk van die gekleurde kleding! Ze kunnen nog hun hele leven ‘serieuze’ kleding dragen. Super leuk
Couldn’t agree more! Stop the sad beige baby
![]()
Ok dit is nu thuis ook een hit ![]()
Poeeees poes poes poes poes poes
![]()
Ik ben vanmiddag met de oudste van net 2 geweest en het was echt een groot succes
hij leefde helemaal mee en was constant naar het scherm aan het roepen en lachen, zo zoet ![]()
Aaaah leuk! Ik krijg er steeds meer zin in.
Jaaa leuk! Ik heb ook vorige week mn fiets opgehaald met dit stoeltje erbij.
Leuuuuk! Heb je al samen gefietst? Heb jij het probleem waar @Kusjessoldaat het over heeft ook? ![]()
Mijn kind is 2,5. Heeft de hele film gekeken, wel af en toe staan enz. Zitten ook wat liedjes in, dan ging ze dansen en klappen.
We hadden zelfs een pauze
vond ik zelf een minder goed idee maar oke