@Chesirecat hij is zooo leuk
we luisteren nu ook elke keer nog die liedjes thuis, echt leuk om zoiets te kunnen delen met je kind
Fijn al deze enthousiaste reacties! Kind is momenteel groot fan van Dikkie Dik dus ik verwacht ook dat hij zondag heeeel blij gaat zijn.
Liedjes?! O leuk! Onze dochter is nog wat klein voor de film, maar die liedjes ga ik wel even opzoeken voor thuis
Jaaa bij ons ook de 1e keer en een groot succes!!
Hoe oud zijn jullie kindjes @Chesirecat @Gelatelli @Mar22 (en anderen die naar de film zijn geweest)?
eind oktober wordt ze 4!
Mijn zoon 2,5 en hij hield het goed vol. Maar sowieso voorstellingen vind hij leuk en kan hij echt aandachtig kijken en mee doen.
De mijne is net 3.
Thnx! Mijne ook eind okt 4, dus als ik de andere leedtijden zo zie moet dat wel lukken
Mijn dochter is ruim 2,5!
Mijn dochter is bijna drie en dat ging prima. Ze vond het super. Ik denk dat mijn bijna 5 jarige 'm misschien wat kinderachtig zou vinden, het is wel echt een peuterfilm vind ik.
3,5, maar we gaan al sinds hij 2,5 is samen naar de film (kleuterbios, dan is het geluid niet zo hard en blijven de lichten gedimd aan).
Zijn niet alle peuter/kleuter films kinderbios? Bij dikkie dik was dat dus ook, maar ging er vanuit dat dit soort films altijd volgens de kleuterbios methode is.
Geen idee, bij ons zijn er speciale kleuterbiosochtenden maar dan laten ze die film maar 1 keer zien. Maar Dikkie Dik is nu wel vaker, dus zal allemaal wel kleuterbios zijn.
Nee hoor, ik ben een aantal keer naar Pathe Schouwburgplein geweest voor echte kinderfilms (Fien en Teun, Juf Roos etc) en dat was geen ‘officiele’ kleuterbios.
Vandaag ging het licht ook volledig uit. Misschien was het geluid iets terugeschroefd, maar niet overduidelijk.
The time has come
met windscherm
Ik twijfelde tussen Thule en Bobike, na wat gezoek hier uiteindelijk maar voor de Thule gegaan
Dankjewel voor de tip! Mijn kinderen zijn gek op boeken van Dikkie Dik en we zijn ook al een keer naar een theatervoorstelling van Dikkie Dik geweest (ook een aanrader als die een keer in je buurt speelt)!
Ik zou in retrospectief misschien toch voor de bobike zijn gegaan. Van de thule zakken de bandjes af, daar kan je een extra clipje voor bestellen maar die blijft niet goed zitten dus sta ik 3 x per week opnieuw te bevestigen. Ook is na een jaar 1 plasticje van over de schouder al kapot.