Show je kinderaankopen #4

@Chesirecat vanmiddag met m’n zoontjes van 2 en 4 naar Dikkie Dik gegaan en ze vinden het fantastisch. Vanavond de liedjes op repeat hier thuis. Veel plezier zondag!

1 like

Wij gaan zondag ook :blush:

1 like

Met dat Bluey shirt ga ik vrienden maken :yellow_heart:

13 likes

Alles zara. Grotendeels al voor het najaar.

11 likes

Hahaha dit is echt precies hoe wij hier thuis liedjes maken, over kat en kind, gewoon een paar woorden herhalen. Hij blijft meteen hangen.

2 likes

Wat irritant dat er op het gelato al pistacchio ijs helemaal geen pistache-ijs staat. Verder superleuke kleding trouwens, maar soms mis ik logica bij dat soort leuke t-shirts haha.

5 likes

Van next beiden

17 likes

Die citroenen :star_struck:
Is dat een uvpak?

Oh zo leuk dit! Voor welke leeftijd heb je de bovenste pakjes gekocht?

Yes uv pakkie: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/su179462/71d775?dndl=1&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw7ZO0BhDYARIsAFttkCikueTmOYAWEYcGKtbBDFb1ps9qtldEVYsRnoNPFvxGhJj8iPQ2Lf0aAgAEEALw_wcB&gclsrc=aw.ds#71D775

@Monito ik heb de 3-6 maanden genomen, baby is bijna 3 maanden dus hoop daarmee de zomer door te komen.

4 likes

Echt hè? Ik vond het ook vreemd. Maar kom net uit Italië terug en zit nog helemaal in de Italiaanse vibe dus moest ‘m toch hebben.

3 likes

Vakantie-voorbereidingen zijn gestart :grinning:

Nu nog een heel assortiment aan auto-entertainment bij elkaar zoeken :sweat_smile:

4 likes

H&M sale, alvast voor de herfst/ winter.

8 likes

Dat een na laatste pakje is zoooo leuk. Had hem in maat 62 en nu ook groter gekocht voor de winter.

1 like

Paar najaar/winter aankopen uit de Z8 sale die vandaag gestart is. Jas voor de dreumes, rest voor de peuter.

6 likes

haha ik oolk maar dan in maat 50! :pleading_face: :pleading_face:

2 likes

Wow wat een superleuke kleertjes!!

1 like

Wij zijn net terug en het was zó leuk. Ons kind (bijna 2,5) is niet echt geconcentreerd met tv kijken en is er na 5 minuten meestal wel klaar mee dus ik vond het wel spannend hoe dat zou gaan in een bioscoop maar het was perfect qua tijd.
1 minuut voor de pauze ging ze staan omdat ze er klaar mee was en na de pauze was ze weer full focus.

In de winter komt er nog een film uit, kan nu al niet wachten!

6 likes

Heb m’n dochter nog nooit zo vaak horen lachen/giechelen om iets. Tranen bij het liedje in het bos en toen het klaar was. Had nog 3 uur van haar morgen duren. Nu wachten op de winter…

2 likes

Mijn kind is net 2 en twijfel of we ook zullen gaan, lijkt me wel een leuke ervaring en als 't stom is zijn we zo weer weg.

1 like