Show je kinderaankopen #4

Yes uv pakkie: https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/su179462/71d775?dndl=1&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw7ZO0BhDYARIsAFttkCikueTmOYAWEYcGKtbBDFb1ps9qtldEVYsRnoNPFvxGhJj8iPQ2Lf0aAgAEEALw_wcB&gclsrc=aw.ds#71D775

@Monito ik heb de 3-6 maanden genomen, baby is bijna 3 maanden dus hoop daarmee de zomer door te komen.

4 likes

Echt hè? Ik vond het ook vreemd. Maar kom net uit Italië terug en zit nog helemaal in de Italiaanse vibe dus moest ‘m toch hebben.

3 likes

Vakantie-voorbereidingen zijn gestart :grinning:

Nu nog een heel assortiment aan auto-entertainment bij elkaar zoeken :sweat_smile:

4 likes

H&M sale, alvast voor de herfst/ winter.

8 likes

Dat een na laatste pakje is zoooo leuk. Had hem in maat 62 en nu ook groter gekocht voor de winter.

1 like

Paar najaar/winter aankopen uit de Z8 sale die vandaag gestart is. Jas voor de dreumes, rest voor de peuter.

6 likes

haha ik oolk maar dan in maat 50! :pleading_face: :pleading_face:

2 likes

Wow wat een superleuke kleertjes!!

1 like

Wij zijn net terug en het was zó leuk. Ons kind (bijna 2,5) is niet echt geconcentreerd met tv kijken en is er na 5 minuten meestal wel klaar mee dus ik vond het wel spannend hoe dat zou gaan in een bioscoop maar het was perfect qua tijd.
1 minuut voor de pauze ging ze staan omdat ze er klaar mee was en na de pauze was ze weer full focus.

In de winter komt er nog een film uit, kan nu al niet wachten!

6 likes

Heb m’n dochter nog nooit zo vaak horen lachen/giechelen om iets. Tranen bij het liedje in het bos en toen het klaar was. Had nog 3 uur van haar morgen duren. Nu wachten op de winter…

2 likes

Mijn kind is net 2 en twijfel of we ook zullen gaan, lijkt me wel een leuke ervaring en als 't stom is zijn we zo weer weg.

1 like

Echt nog iedere keer dat we gaan zwemmen zó blij met deze bandjes!

3 likes

Goed om te horen! Het was nog best een zoektocht want ik wilde geen geel of blauw vanwege de zichtbaarheid. Dus bij een wazige website roze gevonden :sunglasses: hopelijk komen ze binnen :grimacing:

Ja dat is slim idd zo’n kleur. Wij hebben 3 paar van de paarse, ideaal want dat valt op omdat je die kleur verder weinig zjet en als ik bv even uit het water ben heb ik super snel gezien of ze alledrie nog bij papa in de buurt zijn.

2 likes

De order was niet goed doorgekomen (moest er zelf weer achteraan, hinderlijk), maar ze zijn gister binnen gekomen. Doordat het een soort “sokjes” zijn zitten ze gelukkig goed, ook om/aan zijn kleine voetje. Heel fijn dat ik nu toch zomer”schoentjes” voor hem heb! Beter dan sneakers. Nu nog het warme weer :joy:

3 likes

Hahaha zo lelijk dat ie weer leuk is

2 likes

Ik zie dat ze nu ook een watermeloen en maiscorn hebben! Hahah

4 likes

Auto entertainment deel 1 :sunglasses:
Ze mag dit allemaal pas voor het eerst zien als we al onderweg naar de vakantiebestemming zijn :grimacing:

IMG_1305

7 likes

Dat Dikkie Dik zoekboek is hier echt een favorietje! Als je nog ander entertainment zoekt: dikke herbruikbare stickers in een boekje kan mijn kind suuuuper zoet mee zijn. Dunne stickers krijgt ze nog niet zelf van het velletje. Zag van Djeco iets met magneten ipv stickers, lijkt me nog handiger want die stickers slijten wel sneller met kruimels, natte handjes en als ze het op stof plakt.

2 likes

Sowieso zijn magneten iets magisch voor kinderen!

4 likes