Echt nog iedere keer dat we gaan zwemmen zó blij met deze bandjes!
Goed om te horen! Het was nog best een zoektocht want ik wilde geen geel of blauw vanwege de zichtbaarheid. Dus bij een wazige website roze gevonden
hopelijk komen ze binnen ![]()
Ja dat is slim idd zo’n kleur. Wij hebben 3 paar van de paarse, ideaal want dat valt op omdat je die kleur verder weinig zjet en als ik bv even uit het water ben heb ik super snel gezien of ze alledrie nog bij papa in de buurt zijn.
De order was niet goed doorgekomen (moest er zelf weer achteraan, hinderlijk), maar ze zijn gister binnen gekomen. Doordat het een soort “sokjes” zijn zitten ze gelukkig goed, ook om/aan zijn kleine voetje. Heel fijn dat ik nu toch zomer”schoentjes” voor hem heb! Beter dan sneakers. Nu nog het warme weer ![]()
Hahaha zo lelijk dat ie weer leuk is
Ik zie dat ze nu ook een watermeloen en maiscorn hebben! Hahah
Auto entertainment deel 1 ![]()
Ze mag dit allemaal pas voor het eerst zien als we al onderweg naar de vakantiebestemming zijn ![]()

Dat Dikkie Dik zoekboek is hier echt een favorietje! Als je nog ander entertainment zoekt: dikke herbruikbare stickers in een boekje kan mijn kind suuuuper zoet mee zijn. Dunne stickers krijgt ze nog niet zelf van het velletje. Zag van Djeco iets met magneten ipv stickers, lijkt me nog handiger want die stickers slijten wel sneller met kruimels, natte handjes en als ze het op stof plakt.
Sowieso zijn magneten iets magisch voor kinderen!
Uitdagender speelgoed voor het regenseizoen (
), allebei via de buurtapp opgehaald. Heel leuk want stond toevallig op het verlanglijstje. Het spelletje hou ik denk ik achter tot sinterklaas.
Ja goeie! Ik heb door je reactie de magnetix (connetix? Die gekleurde plastic dingen) weer eens gepakt en bij de verwarming gelegd en we zijn alweer een half uur en heleboel ‘waaaauw’ verder.
Leuk kleurtje die vans!
Voor de peuter en de baby ![]()
Heb het al binnen en het is zooo cute haha. Express een maat (of 2) groter gekocht dan kunnen ze het door de stretch ook wat langer aan. Thanks voor de tip hier!
Deel 2 auto-entertainment. Thema = plakken. Bedankt voor de tips!
Alles van Djeco.
Ga van de magneetsets niet alles meenemen, kies voor in de auto een paar diertjes.
Loopfiets! Die krijgt ze van mijn moeder voor 2e verjaardag. En 2 bobbi boeken die gelijk een succes bleken, al meerdere keren voor moeten lezen. Ga morgen kijken of ik er nog meer kan scoren. Bij Dirk.
Wauw! Wat een goeie deal.
En mega leuk cadeau ![]()
Oooh wat leuk bedankt voor de tip! Ga ik kopen voor bij mn ouders thuis.
Als je nog meer wil uitbreiden is Kapitein Kalamari ook een aanrader👌