Show je kinderaankopen #4

Uitdagender speelgoed voor het regenseizoen (:sob:), allebei via de buurtapp opgehaald. Heel leuk want stond toevallig op het verlanglijstje. Het spelletje hou ik denk ik achter tot sinterklaas.

8 likes

Ja goeie! Ik heb door je reactie de magnetix (connetix? Die gekleurde plastic dingen) weer eens gepakt en bij de verwarming gelegd en we zijn alweer een half uur en heleboel ‘waaaauw’ verder.

6 likes

Voor de peuter

16 likes

Leuk kleurtje die vans!

2 likes

Voor de peuter en de baby :smiling_face_with_three_hearts:
Heb het al binnen en het is zooo cute haha. Express een maat (of 2) groter gekocht dan kunnen ze het door de stretch ook wat langer aan. Thanks voor de tip hier!

11 likes

Deel 2 auto-entertainment. Thema = plakken. Bedankt voor de tips!
Alles van Djeco.

Ga van de magneetsets niet alles meenemen, kies voor in de auto een paar diertjes.

6 likes

Mijn dochter wordt 5 en ze wil zo graag een barbie :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Loopfiets! Die krijgt ze van mijn moeder voor 2e verjaardag. En 2 bobbi boeken die gelijk een succes bleken, al meerdere keren voor moeten lezen. Ga morgen kijken of ik er nog meer kan scoren. Bij Dirk.

8 likes

Wauw! Wat een goeie deal.
En mega leuk cadeau :partying_face:

1 like

Oooh wat leuk bedankt voor de tip! Ga ik kopen voor bij mn ouders thuis.

2 likes

Als je nog meer wil uitbreiden is Kapitein Kalamari ook een aanrader👌

2 likes

Heb je het fietsje al in elkaar gezet? En is hij stevig?

1 like

Ah Bobbi boekjes zijn zo leuk. Wij hebben enorme collectie opgebouwd. Voor als je het nog niet wist, bij de Kruidvat liggen heel regelmatig Bobbi boekjes voor een paar euro. Zowel de grote als de kleinere boekjes.

Ooit 1 voor de volle prijs gekocht en de rest volgens mij allemaal via Kruidvat.

2 likes

Ja klopt! Ik zie ze bij Kruidvat ook regelmatig. Hier bij dirk waren ze ook maar 2,50. Heb net nog 3 gehaald.

@turbs ik ga het pas eind juli geven op de verjaardag. Maar ik had laatst een soort zelfde gekocht bij Kruidvat en de doos was open. Toen ik thuis kwam zag ik bij het in elkaar zetten dat het zadel miste dus terug gebracht. Maar het frame was gewoon van staal en het leek me gewoon prima voor die jonge leeftijd. Heel licht fietsje wel maar dat is handig denk ik? Ik was vanochtend weer bij de Dirk maar ze waren nu wel uitverkocht hier dus hopelijk hebben ze bij jou nog.

Ik heb hem uiteindelijk ook gekocht vandaag (stonden er nog 12 ofzo? Echt veel haha) Vind hem voor de prijs prima. Alleen het zadel moet voor mijn jongste (90cm) wel echt op de laagste stand en het stuur is, in tegenstelling tot wat Dirk in de advertentie zet, niet in hoogte verstelbaar. Dus dat ziet er wat apart uit. Hij is suuuuper lichtgewicht. We hebben een Veloretti voor de oudste en dat is wel duidelijk echt een steviger fietsje, maar goed… kun je ook eigenlijk niet vergelijken voor die prijs. Totdat de jongste groot genoeg is voor het fietsje van zn broer is deze echt prima!

1 like

Niet specifiek kinderaankopen maar wel voor mijn oudste van bijna 12. Ze is nogal geobsedeerd met supermarkten en vooral dirk en aldi om een of andere reden. Morgen gaat ze het aandoen naar dagbesteding denk ik, ik vroeg het en ze zei ja, maar je weet het nooit. Ik hoop dat ze dan ook naar de aldi gaan want dat doen ze meestal dinsdag :smile:

@turbs oh jammer van het stuurtje. Maar ik denk dat het voor mijn bijna 2 jarige wel ok gaat zijn. Ja je kan ze idd niet vergelijken met veloretti haha, dit is echt een budget dingetje maar wel ok voor de eerste fietsstapjes los. Mijne heeft al een ander loopfietsje met 2 wieltjes voor maar die wordt al wat klein en nu tijd om balanceren te leren.

20 likes

De kast voor de babykamer

13 likes

Deze tweedehands. Aangezien het steeds regent, gaan we maar spelletjes doen. Gillen hier aan de keukentafel als die dingen eruit springen :joy:

23 likes

Ohh ik was vergeten dat dit bestond!!! Maar nu komen er herinneringen boven :heart_eyes: super leuk en nostalgisch.

6 likes

Ik ken dit helemaal niet maar ziet er megaleuk uit!

(Jammer dat mijn zoon echt NIET tegen zijn verlies kan, zie er daarom soms een beetje tegen op om spelletjes te doen. Hij moet het leren enzo I know, maar die driftbuien achteraf omg :exploding_head:)

1 like