Ik heb de babybrezza ook en het is zo relaxt #ooklui
Dit was echt zo leuk. Ik droomde vannacht dat we dit hadden. Alleen niet in de og kleuren maar in saaie pastel kleuren die tegenwoordig alleen maar verkrijgbaar zijn
Hij moet toch terug, had verkeerd gekeken. Hij gaat tot 28 mm en mijn fiets heeft 28.6 als maat.
Gaan we toch voor een gele Bobike haha.
Zag een hack op Instagram voor het inpakken van de kinderkleding met deze deur organizer, dus gekocht en het is echt heel chill! Op vakantie hangen we ‘m aan de deur en pakken we zo per setje de kleding eruit. Rolt compacter op dan een koffer.
En autovermaak! Blij verrast over het activiteitenboek van 10 euro bij Amazon trouwens, zit ook een whiteboard blad bij met stiftjes. Voor onze kinderen van 3 en 5. Kan de baby tussendoor ook nog mee prutsen
Ik wil graag een kruippak voor mijn baby want hij wil de hele tijd kruipen buiten. Dunne stof en waterdicht het liefst. Maar waar zoek ik op voor Vinted? Heb het idee dat ik met “kruippakje” of “buitenpak” niet de juiste artikelen vind?
Ik weet dat lidl dunne buitenpakken heeft, alleen geen idee of ze ook baby maatjes hebben. Daar noemen ze het kinderregenoverall. Dus misschien nog zoekterm (buiten)overall?
Ik heb tot nu altijd buitenpakken gekocht via Vinted door de categorie regenkleding (of skipakken, die zijn dan vaak gevoerd) aan te klikken en dan alles dat daaronder valt in haar maat te tonen.
Thanks! Over de maat gesproken… dingen zijn niet per se goedkoop dus zou graag maatje groter kopen zodat het nog de hele zomer mee kan. Is dat aan te raden? Of zit de boel dan echt veel te los en hebben ze daar dan last van
Heb nu trouwens ook wat hits met ‘softshell’ en dan een merk zoals ielm of lindex
Ik heb tot nu toe alle buitenkleding een ruime maat groter gekocht en dat ging prima met omgeslagen armen en benen. Groeien ze vanzelf wel in en heeft hier in ieder geval niet dat ik het merkte in de weg gezeten met spelen oid.
Ze is net uit haar maat 80 pak van Name It gegroeid dat ze al sinds oktober aan had. Toen met alles dubbel omgeslagen en nu past het nog in de breedte en lengte maar dan wel veel te korte mouwen.
Ik zag ze ook hangen in het sale rek bij Hema
Ik heb foto’s van m’n dochter in maat 68 in een pak maat 98, past best prima.
Wat leuk, waar zijn beide dingen van?
————————
Nieuwe schoenen, want de huidige zijn ineens te klein. Net waren ze nog veel te ruim?!
Beide van Wheat.
AliExpress! Niet de meest verantwoorde keus, maar kwam deze tegen toen ik op zoek was naar onderzetters (logica?) en kon ze niet weerstaan
Heb je misschien een linkje of productnaam voor mij?