Ik heb tot nu altijd buitenpakken gekocht via Vinted door de categorie regenkleding (of skipakken, die zijn dan vaak gevoerd) aan te klikken en dan alles dat daaronder valt in haar maat te tonen.
Thanks! Over de maat gesproken… dingen zijn niet per se goedkoop dus zou graag maatje groter kopen zodat het nog de hele zomer mee kan. Is dat aan te raden? Of zit de boel dan echt veel te los en hebben ze daar dan last van
Heb nu trouwens ook wat hits met ‘softshell’ en dan een merk zoals ielm of lindex
Ik heb tot nu toe alle buitenkleding een ruime maat groter gekocht en dat ging prima met omgeslagen armen en benen. Groeien ze vanzelf wel in en heeft hier in ieder geval niet dat ik het merkte in de weg gezeten met spelen oid.
Ze is net uit haar maat 80 pak van Name It gegroeid dat ze al sinds oktober aan had. Toen met alles dubbel omgeslagen en nu past het nog in de breedte en lengte maar dan wel veel te korte mouwen.
Ik zag ze ook hangen in het sale rek bij Hema
Ik heb foto’s van m’n dochter in maat 68 in een pak maat 98, past best prima.
Wat leuk, waar zijn beide dingen van?
————————
Nieuwe schoenen, want de huidige zijn ineens te klein. Net waren ze nog veel te ruim?!
Beide van Wheat.
AliExpress! Niet de meest verantwoorde keus, maar kwam deze tegen toen ik op zoek was naar onderzetters (logica?) en kon ze niet weerstaan ![]()
Heb je misschien een linkje of productnaam voor mij? ![]()
Vinted vondsten
De carlijnq jurk is nog te groot, maar ze heeft ook een shirt met deze print en die is wel favoriet. Dus kon deze niet laten liggen.

Birckies met 50% korting bij de lokale schoenenwinkel. Lego n.a.v. tip hier voor meer open end play.
Hahaha herkenbaar. Ik vind het ook zo leuk. Mijn dochter vindt er niets aan.
Grappig hoe dat zo kan verschillen. Mijn dochter speelt sinds ze denk ik 1 jaar is echt heel veel met Duplo, ze is nu net 2.
Ik denk serieus dat als we maar 1 soort speelgoed zouden mogen houden, dat dat Duplo zou zijn ![]()
Edit: mijn vriend maakt ook vaak hoge gebouwen waar je dingen doorheen kan gooien van bovenin en dan komt het onderin het gebouw er weer uit
dat is ook altijd een succes. Zo staat as we speak dit in de woonkamer
Oooh leuk dat idee van je vriend! Ik ga maandag ook weer bouwen
(kind is nu bij zn vader)
Ik ben jaloers op de hoeveelheid blokken. Ik wil echt meer blokken maar we hebben al zoveel. Ik zou zelf zo de hele collectie hebben als m’n man me niet tegenhield. Maar ik wil de speelhoek wel updaten dus misschien hebben we binnenkort meer ruimte.
Mijn kinderen spelen er ook veel mee, de oudste sinds hij 1 was en de jongste sinds hij er naartoe kon kruipen. Die zet ook al dingen in elkaar en rijdt met de voertuigen.
Hier is duplo ook een groot succes (dochter van ruim 1,5) en ik word er ook kooplustig van! Ik denk dat het succes ook deels komt omdat ik dat eigenlijk het leukste speelgoed vind om met haar mee te spelen. Laat ik mijn fantasie ook lekker de vrije loop en later zie ik haar dat dan ook overnemen. Heb nu dit duplo huis op het oog, lijkt me vet leuk om met haar mee te spelen:
Heeft iemand deze? Zo ja: is het inderdaad zo leuk??
We hebben niet dit specifieke huis, maar bij ons was duplo huis meteen een hit. Deuren en ramen open en dicht doen. Spullen in het huisje zetten. Alle poppetjes in bed leggen. Thee maken in het keukentje etc…
Dus ja ik zou zeggen dat een duplo huis altijd wel leuk is ![]()