Yes:
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B07227PWVP?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_image
Birckies met 50% korting bij de lokale schoenenwinkel. Lego n.a.v. tip hier voor meer open end play.
Hahaha herkenbaar. Ik vind het ook zo leuk. Mijn dochter vindt er niets aan.
Grappig hoe dat zo kan verschillen. Mijn dochter speelt sinds ze denk ik 1 jaar is echt heel veel met Duplo, ze is nu net 2.
Ik denk serieus dat als we maar 1 soort speelgoed zouden mogen houden, dat dat Duplo zou zijn
Edit: mijn vriend maakt ook vaak hoge gebouwen waar je dingen doorheen kan gooien van bovenin en dan komt het onderin het gebouw er weer uit dat is ook altijd een succes. Zo staat as we speak dit in de woonkamer
Oooh leuk dat idee van je vriend! Ik ga maandag ook weer bouwen (kind is nu bij zn vader)
Ik ben jaloers op de hoeveelheid blokken. Ik wil echt meer blokken maar we hebben al zoveel. Ik zou zelf zo de hele collectie hebben als m’n man me niet tegenhield. Maar ik wil de speelhoek wel updaten dus misschien hebben we binnenkort meer ruimte.
Mijn kinderen spelen er ook veel mee, de oudste sinds hij 1 was en de jongste sinds hij er naartoe kon kruipen. Die zet ook al dingen in elkaar en rijdt met de voertuigen.
Hier is duplo ook een groot succes (dochter van ruim 1,5) en ik word er ook kooplustig van! Ik denk dat het succes ook deels komt omdat ik dat eigenlijk het leukste speelgoed vind om met haar mee te spelen. Laat ik mijn fantasie ook lekker de vrije loop en later zie ik haar dat dan ook overnemen. Heb nu dit duplo huis op het oog, lijkt me vet leuk om met haar mee te spelen:
Heeft iemand deze? Zo ja: is het inderdaad zo leuk??
We hebben niet dit specifieke huis, maar bij ons was duplo huis meteen een hit. Deuren en ramen open en dicht doen. Spullen in het huisje zetten. Alle poppetjes in bed leggen. Thee maken in het keukentje etc…
Dus ja ik zou zeggen dat een duplo huis altijd wel leuk is
Ik heb hem! Vind hem zelf leuk. Dochter kijkt er dus niet naar om😂 autootje wat er bij zit is wel even een succes geweest.
Je moet eigenlijk even actie bij de Kruidvat in de gaten houden. Volgens mij heb ik hem daar voor 80 euro gekocht tijdens een aanbieding.
herkenbaar. Onze collectie is idd vrij groot en vooral omdat zowel ik als mijn vriend het ook zo leuk vinden.
Wij hebben alle Duplo van Marktplaats, scheelt zoveel geld. Ik heb een keer de gehele collectie van een gezin hier in de buurt op gekocht. Toen hadden we direct mega veel stenen!
Verder hebben we veel dieren, voertuigen en wat ramen en deuren. Met een beetje fantasie kan je dan alles maken
Ja wij hebben ook veel van alles maar heel weinig blokken!
Ook duizend van die bloemetjes trouwens, die zitten echt overal bij.
Ik kan echt iedereen aanraden om “gewoon” een paar kg Duplo op marktplaats te scoren. Lekker eindeloos bouwen haha!
Meestal zo’n 15-20€ de kilo, en met een paar kilo kan je echt al veel bouwen (huizen, dierentuinen, onder de treinbaan etc)
Precies dit hebben wij ook. 15 bloemen ofzo haha. Veel dieren. Maar weinig blokken. Vind bij die setjes echt weinig blokken zitten altijd.
Durf eigenlijk niet zoveel meer bij te kopen omdat hij al 3 is en ik niet weet hoelang dit nog leuk blijft.
Hier precies hetzelfde. Zoon van 3 kijkt er niet naar om, dochter van 1 vindt het leuk om het huis weer uit elkaar te halen. Ik vind hem zelf wel heel leuk, en dacht dat het een dikke hit zou zijn. Dus nu maar uit elkaar gehaald en ga hem over een paar maanden nog een keer introduceren. Gewoon losse blokjes en voertuigen zijn hier wel een succes.
Ja dit bedoelde ik ook idd!
Wij wilden ook veel blokken, maar ik vond alle winkel-setjes vol onhandige items zitten en veueuuel te klein en duur.
Paar kilo blokken op MP gescoord en was toen idd voor 50 euro klaar. Ik vond dat er regelmatig nieuwe mensen dit aanbieden, dus als je een paar weken de tijd neemt kan je sowieso een goede deal in de buurt vinden.
Fijne aan Duplo van MP vind ik ook dat je weet dat het eigenlijk niet meer in waarde gaat dalen. Dus je kan het uiteindelijk voor nagenoeg dezelfde prijs weer wegdoen.
Ik heb via collega’s met oudere kinderen en een online tweedehands Duplo website ook heel veel ‘basisblokken’ gescoord. Dat -samen met heel veel dieren- is echt wel ideaal om te hebben. En tegenwoordig hebben we ook nog de Hubelino knikkerbaan onderdelen erbij. Een knikkerbaan maken is overigens echt iets wat veel inzicht vereist, dus dat kunnen ze eigenlijk nog niet zelf.
Mijn partner bouwt ook hele bouwwerken voor ze
Peuter for scale
Tot welke leeftijd spelen ze ongeveer met duplo? Hier is ze al 3 dus twijfel om nog bij te kopen.