Show je kinderaankopen #4

Of gewoon ‘omdat ik zo blij met je ben’ of ‘omdat ik zo trots ben dat je mijn zoon bent’
Ik snap echt niet waarom cadeaus per sé altijd een grote aanleiding moeten hebben.

19 likes

Nee, dat is denk ik duplo primo! Jaren '80 duplo is gewoon hetzelfde als moderne duplo qua blokken, maar dan met alleen primaire kleuren. De poppetjes en dieren zien er wel anders uit

8 likes

Ik zet het meestal gewoon in huis zonder echt een aankondiging erbij en als m’n kind er dan iets over zegt zeg ik Oja leuk he, daar kun je lekker mee spelen en that’s it :sweat_smile: je hoeft er niet altijd iets van te maken toch

8 likes

Heb ‘m vanmiddag gegeven en kind helemaal blij. Leuk zo voor de zomer!

4 likes

:star_struck:
Ook een beetje omdat ik deze zelf vroeger niet had

IMG_1370

12 likes

Alles uit de sale van Play up. Alvast voor het najaar

7 likes

Zijn die ook van Hema?

4 likes

War leuk! Ik kan zelf wel meedoen, met mijn belabberde tekenkwaliteiten.

2 likes

Hoe heet het? Want dit lijkt me echt heel leuk voor onze kleuter!

Djeco tekenkaarten

1 like

Bevallen deze flessen? Wil ze ook gaan bestellen!

Ja ze neemt 1 fles altijd mee naar school, die wordt dus elke dag gebruikt en gaat elke dag een vaatwasser in. 1x ging het siliconen ringetje eruit in de vaatwasser maar die druk je er zo weer in. Lekt niet, er zit een dubbele sluiting op maar ze (4 jaar) kan hem zelf open en dicht doen. Dus ik raad hem wel aan.

2 likes

Ik vind ze ook fijn. Wij hebben een dunne en een thermofles ervan. Inderdaad gaan die ringen er wel eens uit bij de vaatwasser (en zonder gaan ze lekken), die zijn er makkelijk weer in te zetten, en ze beschadigen van buiten best snel (deuken en kleur eraf), maar het doet z’n werk.

1 like

@Kiwi
Heb er twee besteld! Heel benieuwd. Wil van de plastic bekers af. Hebben jullie ook het rietje erbij besteld? Zag dit pas na het afrekenen…

1 like

Nee we hebben zonder rietje. Ze moet hem dus kantelen maar dat is geen probleem.

2 likes

Hier bevallen ze ook goed! (zonder rietje).

2 likes

Nee wij hebben ook geen rietje, wist ook niet dat dat mogelijk was maar blijkt ook minder goed te zijn toch?

4 likes

Fantastisch die DHL bus!

3 likes

Nu nog een mini PostNL variant, die zou het hier goed doen denk haha

2 likes

Hier ook inderdaad! Daar verwacht ik nog wel een speelgoedauto van na die leuke speeltent die ze al eens gemaakt hebben.

1 like