Djeco tekenkaarten
Bevallen deze flessen? Wil ze ook gaan bestellen!
Ja ze neemt 1 fles altijd mee naar school, die wordt dus elke dag gebruikt en gaat elke dag een vaatwasser in. 1x ging het siliconen ringetje eruit in de vaatwasser maar die druk je er zo weer in. Lekt niet, er zit een dubbele sluiting op maar ze (4 jaar) kan hem zelf open en dicht doen. Dus ik raad hem wel aan.
Ik vind ze ook fijn. Wij hebben een dunne en een thermofles ervan. Inderdaad gaan die ringen er wel eens uit bij de vaatwasser (en zonder gaan ze lekken), die zijn er makkelijk weer in te zetten, en ze beschadigen van buiten best snel (deuken en kleur eraf), maar het doet z’n werk.
@Kiwi
Heb er twee besteld! Heel benieuwd. Wil van de plastic bekers af. Hebben jullie ook het rietje erbij besteld? Zag dit pas na het afrekenen…
Nee we hebben zonder rietje. Ze moet hem dus kantelen maar dat is geen probleem.
Hier bevallen ze ook goed! (zonder rietje).
Nee wij hebben ook geen rietje, wist ook niet dat dat mogelijk was maar blijkt ook minder goed te zijn toch?
Fantastisch die DHL bus!
Nu nog een mini PostNL variant, die zou het hier goed doen denk haha
Hier ook inderdaad! Daar verwacht ik nog wel een speelgoedauto van na die leuke speeltent die ze al eens gemaakt hebben.
Voor in de douche:
Nu op de aanbieding bij Plein dus dacht doe er maar gelijk 2 dan is het een wat langere baan.
Super leuk! Deze kende ik nog helemaal niet.
Oooh wat leuk! Ga morgen gelijk kopen
Eindelijk een tweedehands Fedde en Kees lakentje in de juiste maat kunnen scoren via vinted. Hopelijk bevalt het!
Ben zo blij met dat ding. Heeft hier echt geholpen.
zal wel meevallen want ze zijn maar 2,50!! haha