Oh dat winterjas
morgen meteen maar gaan checken voor mijn dochter.
Ja hij is echt leuk! Je kunt hem van twee kanten dragen ook
IKEA Nereby zakje voor aan de buggy. Kwam deze hack tegen op IG
Nog niet getest dus hoop dat het idd fijn werkt.
Even wat anders dan kleding:
Kaartjes voor Be Kind. Het is circustheater van Emilie Weisse voor baby’s!
https://weissecircustheater.com/nl/be-kind-nl/
En kaartjes voor een babyconcert bij studio de Bakkerij (Rotterdam)
Het duurt allebei nog even maar ben nu al benieuwd hoe mijn baby het gaat vinden!
Yes dit werkt top
Top! Is m’n kleine drankorgel ook weer tevreden in de buggy ![]()
We hebben namelijk wel een bekerhouder aan de kinderwagen, maar niet aan de buggy. En dat is altijd een gemis voor madam.
Leuk en goede reminder! Heb net kaartjes gekocht voor een dreumes voorstelling op festival Betovering.
Ik zie veel leuke dingen vanaf 2 jaar dus kijk er helemaal naar uit om komende winter af en toe naar theater te gaan.
O leuk, ik heb nog geen programma gezien. Hopelijk zit er ook iets bij voor 1,5 haha. Al heb ik ook iets van theater voor 2+ staan in najaar, wilde het wel proberen maar reken op niks dan
De oudste krijgt een nieuwe kamer
Behang, zit er al op en is ![]()
![]()
Kleurtje op de andere muren
En van ikea
Zo leuk allemaal!! Waar is dat behang van?
Dank je! Van Photowall. En we hebben de print laten aanpassen op de ruimte, omdat het vrij klein is en er een deur en luik in zitten. Dat hebben ze echt super netjes naar onze wensen gedaan!
Zit er een structuur in dit behang of is het glad papier?
Het is vrij glad/licht glimmend, maar je voelt wel een soort lichte linnen structuur. Je kunt het behang in ieder geval afnemen, dus er lijkt een soort plastic laag op te zitten. Je kunt bij het bestellen meerdere opties kiezen, dus weet niet of daar nog verschil in zit. Wij hebben de optie dat het zelf klevend is.
Dat klinkt heel goed, bedankt voor je antwoord!
Ik vind het echt heel erg mooi behang.