Show je kinderaankopen #4

Beetje jammer dat ze al na 45 minuten alle 60 puzzels opgelost had.

5 likes

Nav een tip van @Pantoffeldiertje voor een compact portable kinderzitje ben ik gisteren meteen in actie geschoten en heb een Stokke Handysitt op MP gescoord. Lijkt me een mega handig ding!

6 likes

Ik zie meteen allemaal redenen waarom het dan niet op een stoel past. Namelijk als de rugleuning hoger is, of als het een gestoffeerde stoel is.
Dus dan moet je vooraf altijd kijken of ergens een simpele houten stoel is?

1 like

Ja, ik moet het ook nog gaan ervaren :stuck_out_tongue: Het zal idd vast niet altijd passen. Maar je kan de zijkanten verstellen in lengte, dus je hebt best veel speling in hoogte van de rugleuning. En bij een gestoffeerde stoel kan er een handdoek tussen.

Ik heb in ieder geval al gezien dat ons vakantiehuisje simpele houten stoelen heeft, dus daar zou het iig moeten lukken :smiley:

6 likes

Ik heb deze ook ooit in de kringloop gekocht, zijn er mee naar Zuid Amerika geweest een maand (waar nérgens een kinderstoel is), en ben nog nooit een stoel tegengekomen in een restaurant waar hij niet oppaste.

10 likes

Verjaardagscadeautje voor mn nichtje van 11. Hoop dat ze het leuk vindt. Deed me denken aan tamagotchi van vroeger.

3 likes

Ik had weer drie nieuwe zelfgemaakt shirtjes van @Sartrix gekocht.

En toen zat er ook een heel schattig pakje bij voor de knuffel van mijn zoontje. Hij is dolgelukkig.

48 likes

Dat pakje bij het konijn 🥹🥰

3 likes

Jaaaa lief he! Het past ook echt perfect.

2 likes

Waar/hoe bestel je deze shirtjes? Heeft ze een website of een Instagram?

4 likes

Ik heb een alert voor haar vinted haha. Weet niet of ik de link naar haar account mag delen maar anders staat hij sowieso ook in het verkooptopic.

1 like

Dit boek via vinted! Ooit bij de bieb een van deze serie een boek gekocht maar de rest is lastig te vinden.

1 like

Spelletje gekocht voor op vakantie, naar aanleiding van tips van het forum. Uno junior en halli galli junior heb ik op haar verlanglijstje gezet, die leken me ook echt leuk.

5 likes

Eerste herfstkleertjes voor de baby, was flink in de uitverkoop. Nu nog wat kleur erbij in de rest van de garderobe😅

Spelletje voor de peuter van de kringloop

7 likes

Omdat er in groep 4 huiswerk gegeven gaat worden en onze eettafel inferieur bevonden is. Beide van Ikea.

12 likes

Vinted aankopen, schoenen van pom d’api en romper en legging van tinycottons

10 likes

Was dit vroeger ook al?! Dit lijkt me zo vroeg, maar ik heb een slecht geheugen

1 like

Ik kan me alleen topo-toetsen en spreekbeurten herinneren van de basisschool. Heb ook geen idee wat het huiswerk gaat inhouden, maar kan me niet voorstellen dat het hele bakken zijn. We gaan het wel zien.

3 likes

Ik kan me ook alleen topo, spreekbeurten en boekbesprekingen herinneren. Oudste kreeg vanaf groep 3 huiswerk (2-4 stencils) maar dit verschilt echt per school.

1 like

Alles van de H&M met 15% korting.

9 likes