Yes dit werkt top
Top! Is m’n kleine drankorgel ook weer tevreden in de buggy
We hebben namelijk wel een bekerhouder aan de kinderwagen, maar niet aan de buggy. En dat is altijd een gemis voor madam.
Leuk en goede reminder! Heb net kaartjes gekocht voor een dreumes voorstelling op festival Betovering.
Ik zie veel leuke dingen vanaf 2 jaar dus kijk er helemaal naar uit om komende winter af en toe naar theater te gaan.
O leuk, ik heb nog geen programma gezien. Hopelijk zit er ook iets bij voor 1,5 haha. Al heb ik ook iets van theater voor 2+ staan in najaar, wilde het wel proberen maar reken op niks dan
De oudste krijgt een nieuwe kamer
Behang, zit er al op en is
Kleurtje op de andere muren
En van ikea
Zo leuk allemaal!! Waar is dat behang van?
Dank je! Van Photowall. En we hebben de print laten aanpassen op de ruimte, omdat het vrij klein is en er een deur en luik in zitten. Dat hebben ze echt super netjes naar onze wensen gedaan!
Zit er een structuur in dit behang of is het glad papier?
Het is vrij glad/licht glimmend, maar je voelt wel een soort lichte linnen structuur. Je kunt het behang in ieder geval afnemen, dus er lijkt een soort plastic laag op te zitten. Je kunt bij het bestellen meerdere opties kiezen, dus weet niet of daar nog verschil in zit. Wij hebben de optie dat het zelf klevend is.
Dat klinkt heel goed, bedankt voor je antwoord!
Ik vind het echt heel erg mooi behang.
Nav een tip van @Pantoffeldiertje voor een compact portable kinderzitje ben ik gisteren meteen in actie geschoten en heb een Stokke Handysitt op MP gescoord. Lijkt me een mega handig ding!
Ik zie meteen allemaal redenen waarom het dan niet op een stoel past. Namelijk als de rugleuning hoger is, of als het een gestoffeerde stoel is.
Dus dan moet je vooraf altijd kijken of ergens een simpele houten stoel is?
Ja, ik moet het ook nog gaan ervaren Het zal idd vast niet altijd passen. Maar je kan de zijkanten verstellen in lengte, dus je hebt best veel speling in hoogte van de rugleuning. En bij een gestoffeerde stoel kan er een handdoek tussen.
Ik heb in ieder geval al gezien dat ons vakantiehuisje simpele houten stoelen heeft, dus daar zou het iig moeten lukken
Ik heb deze ook ooit in de kringloop gekocht, zijn er mee naar Zuid Amerika geweest een maand (waar nérgens een kinderstoel is), en ben nog nooit een stoel tegengekomen in een restaurant waar hij niet oppaste.
Verjaardagscadeautje voor mn nichtje van 11. Hoop dat ze het leuk vindt. Deed me denken aan tamagotchi van vroeger.
Ik had weer drie nieuwe zelfgemaakt shirtjes van @Sartrix gekocht.
En toen zat er ook een heel schattig pakje bij voor de knuffel van mijn zoontje. Hij is dolgelukkig.
Dat pakje bij het konijn 🥹🥰
Jaaaa lief he! Het past ook echt perfect.