Wow echt de hele klas zo’n dure fles?
Yep, bij ons op school ook. Voornamelijk in de hogere groepen, ik denk echt dat ongeveer de helft van de leerlingen uit de bovenbouw zo’n fles heeft.
Ik werk op het voortgezet onderwijs, maar daar is het veel minder een ding. In al mijn klassen is denk max. 3/4 leerlingen. De meesten vinden het ook niet echt bijzonder.
Bij mijn neefje en nichtje ook, iedereen aan die air up!
M’n zusje is wel content, want nu drinken ze beter.
En ergens vind ik het ook heel erg dat ik er aan mee doe, kleine disclaimer ze heeft hem gewonnen. Maar als je dan weer acties hoort van het vergeten kind, dat toch veel mensen in stille armoede leven vind ik het zo zielig dat dit soort kinderen extra er mee geconfronteerd voelen
I know, ben hypocriet want ze heeft er ook een. En natuurlijk is dat met veel dingen zo jassen, sportkleding, telefoons alleen is zo’n waterfles wel extra zichtbaar omdat ze op de tafels staan
Voor als het nog een keer flink gaat vriezen, via Vinted. Keer 2 en voor allebei dezelfde want geen zin in gezeur wie welke kleur aanmag. En als er deze winter geen ijs meer licht komen ze vast wel van pas ooit, want ze zijn van maat 24-34 te gebruiken
Ohhh zo’n leuke herinneringen aan!
Ja dat hoor ik dus ook echt van iedereen om mij heen! Gelukkig is die van mij nog maar 4! Maar idd een fles van 45 euro, man man man.
Waar heb je de draagdoek besteld? Is dit merk fijn? Wij hebben wel een draagzak maar die is in de beginperiode echt nog te groot. Zo’n doek lijkt me ook wel handig.
Bij Dragen & Zo. Ik heb geen ervaring met dit merk, maar hij wordt veel aangeraden. Ik vond om te oefenen een rekbare draagdoek wel fijner met zo’n klein frummeltje, dan kun je hem alvast strak genoeg voorknopen en dan pas je baby erin. Dat is bij een geweven draagdoek lastiger. Ik heb er één van ByKay.
Ik vond een geweven doek uiteindelijk makkelijker knopen dan een rekbare doek, omdat je baby daar strakker in zit voor m’n gevoel. Heb echt spijt dat ik pas bij m’n 3e baby een geweven doek heb gebruikt.
Hier hetzelfde! Geweven doek is echt heel fijn.
Ik heb toevallig deze week een draagconsult gehad voor het knopen van een rekbare doek. Merken die zij aanraadde ware Bam+boe, Myjalou en Smallvips. Zelf heb ik gekozen voor rekbaar omdat ik denk niet langer dan het eerste (half) jaar te dragen en dit me met een newborn het makkelijkste leek. Maar geweven kan dus ook al met een newborn?
Ik had ook de stretch wrap deluxe van ByKay! Hele fijne draagdoeken.
Oh man, ik mis het dragen zo 🥹.
Oh wat heerlijk. Ik heb ook een Little Frog en zoveel gedragen, mijn baby is nu bijna 6 maanden en behoorlijk zwaar dus draag hem niet zo veel meer.
Vind zelf een geweven doek fijn omdat het stevig is, het knopen ben je echt zo gewend!
Alvast wat kleren ingeslagen in maat 80/86. Vooral de basics, de rest koop ik zodra ze bijna in de maat zit. Alles via vinted. Laatst keek in rond in haar kledingkast en besefte ik dat 95% via vinted komt. Er hing maar 1 nieuwe trui en en haar sokken zijn altijd nieuw. Dit had ik een jaar geleden nooit gedacht.
Met die laatste ben ik zo blij. Het was mijn favoriete vestje in maat 56, ze had deze echt altijd aan vlak na haar geboorte. Nu wil ik op haar eerste verjaardag deze weer aan doen.
Leuke smaak heb je! Ik koop ook steeds vaker vinted. Als ik in de winkel loop denk ik al snel nee laat maar