Bij het uitzoeken van een basisschool voor mijn kinderen heb ik hier steeds naar gevraagd. Het verschilt bij ons in de stad erg per school wanneer ermee wordt gestart en hoevaak/hoeveel/wat. Ik gun mijn kinderen tijdens de basisschooltijd zoveel mogelijk tijd om te spelen na school. Komt ook omdat ik zelf als kind het huiswerk als een grote last en tijdens mijn middelbareschooltijd als een grote struggle heb ervaren.
Ik denk dat het dan vooral hieraan ligt. Ik heb huiswerk nooit als een last ervaren, ook nu niet (niet echt huiswerk nu maar wel een studie waarin je nooit uitgeleerd bent) en m’n zoon ervaart dat ook niet als last. Hij wil juist meer. Meer dan wat verplicht is. Hij is ontzettend leergierig. Hij heeft juist ook meer uitdaging nodig om verveling tegen te gaan. Hij speelt en sport ook heel veel naast z’n school. Het verschilt denk ik ook per kind wat bij hem/haar past. En dit is voorlopig het ritme wat bij mijn kind past. En als dat later anders is, dan is dat ook prima.
Vond het eigenlijk te duur om “zomaar” te geven, maar mijn oma (dus mijn zoon zijn overgrootoma) wilt het graag voor hem kopen. Super lief. Ze gaat het dinsdag geven, ben heel benieuwd of hij het leuk vindt! Hij is zoals elke andere tweejarige gek op ijs
Dit is zo’n enorme hit bij mijn neefje en nichtje (zijn ook 2)!
Hier ook al een dikke hit sinds Sinterklaas bij m’n dochter die bijna 3 wordt.
Wij hebben hem gegeven met Sinterklaas toen ze 1 jaar en 10 maanden was.
Aan het begin wist ze niet zo heel goed wat ze er mee moest maar nu ze 2,5 is speelt ze er ontzettend graag mee.
We hebben wel de deluxe versie. Dan heb je ook ijsjes met stokjes. Daar werd aan het begin meer mee gespeeld dan de ijshoorntjes. Dus die zou ik wel aanraden.
Ik denk dat dit leuk is hoor vanaf 1 jaar! Het concept begrijpen ze misschien nog niet maar mijn baby van bijna 1 vind het al heel grappig als ik dingen nep-opeet en wil graag dingen geven en nemen tijdens zijn spel dus denk dat ijsjes goed kunnen! Echt een ijsje maken en naar je toe brengen zal nog even duren maar ook kleine kindjes kunnen zonder concept met de onderdelen spelen op hun eigen manier
zo cute
Crocs zijn echt zo’n ding waarvan je voordat je kinderen hebt zegt: NOOIT! En als je eenmaal kinderen hebt merkt hoe ideaal die dingen zijn hè?
Voor de peuter nog een zomerpyjama, een pyjama voor als het kouder gaat worden (inclusief shirtje voor zijn knuffel ) en alvast een regenjas die ik met 15% korting zag hangen. Alles is van de Hema.
Voor de baby
Zoals ze bij jou staan vind ik ze heel leuk! Ik heb deze een tijd terug van mijn moeder gekregen en ik wilde ze laatst gaan neerzetten, maar ze zijn een beetje wankel lijkt het. Moet je er gewoon veel boekjes opzetten en blijven ze dan wel goed staan?
Hmm ik weet niet ik vind ze gewoon boekensteunen? Denk dat ze wel beter waren als dat stuk waar je boeken op staan veel dunner was. Nu zit er toch een hoogteverschil en dat kan wankel zijn voor je boeken, maar wij gebruiken het maar voor kleine kinderboeken en ik denk de meeste mensen.
Ik ook net toch maar besteld (de 15% korting die ik ergens tegenkwam trok me over de streep haha).
Bobbi fandom is real hier in huis. En we worden helemaal kriegel van de hele tijd dezelfde 2 Bobbi-boekjes voorlezen, dus de collectie wordt bij deze uitgebreid.
(Bobbi boekjes zijn vaak uitgeleend bij onze bieb)
Wat entertainment
En wat opvoedkundige lectuur
Allemaal van MP, alleen het speentjes boek nieuw.