Yesss ![]()
Ze komen er hier niet in.
Ik snap de populariteit wel hoor, maar naar mijn idee zijn er zoveel leukere boeken met ook dit soort onderwerpen.
Ja de neehoorn heb ik ook van de bieb geleend een keer. Er zijn nog meer van dezelfde serie met de vechtende eekhoorns en de leeuw en de muis. Ook vreselijk zijn die. Maar dat komt omdat die tekst vertaald is en zo moeilijk leest en rijmt.
Wij hebben van de bibliotheek altijd Karel. Vindt mijn zoontje echt geweldig. Karel naar de bibliotheek, gaat naar school, is jarig, gaat op het potje, in de zomer, in de winter, wordt grote broer. Hij maakt van alles mee wat je kind ook kan meemaken. Vind het leuker dan Bobbi!
@Ludo oh jaaa, die Dikie Dik, vreselijk. Zoveel mensen vinden het een leuk boek, maar die verhalen slaan echt nergens op vind ik haha. Vind het altijd heel random.
Haha wij hebben een buggy boekje van Dikkie dik (klein boekje met zo’n lintje eraan) dat heet ‘dikkie dik zegt miauw’, al zo’n nietszeggende titel. Dan zegt het lammetje beh, en Dikkie dik zegt miauw, de hond zegt waf wat, Dikkie dik zegt miauw, en zo nog wat dieren. En dan ‘de beer zegt niets, en Dikkie dik zegt welterusten beer!’ echt zo random vanuit het niets. Hij leest wel makkelijk en snel voor voor onze baby, dus ik lees hem wel vaak en maak er dan wel iets van, maar het gaat inderdaad helemaal nergens over haha
Oohhhja maar dat zijn meestal van die boekjes voor baby’s waarbij ze dan dieren en/of geluiden leren (her)kennen. Ik verzon er dan altijd zelf gewoon wat verhaaltjes bij haha!
De Neehoorn is echt vreselijk. Helemaal om voor te lezen.
Ik dacht dus dat dit helemaal leuk was, maar wat een gaar boek is dat?! En dik ook. Rare eenhoorn.
Mijn dochter wil bij de bieb altijd van die Saar boekjes, of zoekboeken van Rik. Ook vreselijk. Ik kies zelf dan ook altijd een prentenboek, maar mag blij zijn als ik die 1x mag voorlezen in de leenperiode.
Haha ja, de simpelste en saaiste boekjes worden altijd het vaakst gelezen. Neinhorn (wij hebben hem in het Duits) is bij ons ook populair, maar ik snap de hype ook niet helemaal. En allemaal mooie boeken van Charlotte Dematona of Mark Janssen liggen te verstoffen ![]()
De post hierboven, doet me eraan denken dit te vragen. Is er iemand met een kind van 5 naar de Frozen musical geweest?
Mijn vriendin met haar 4-jarige. Die vond het geweldig. Raakt er nog steeds niet over uitgepraat.
Ik ook met mijn dochter van 4. De adviesleeftijd is vanaf 6 jaar en dat snap ik wel. Op sommige momenten was het best spannend en ‘eng’ door de geluidseffecten en knallen. Mijn dochter vond het dan ook echt eng die momenten. Maar verder ging het helemaal goed, ze kon ook prima die 2,5 uur stilzitten.
Ahhw wat leuk zeg! @Lilo ik zit dus inderdaad ook met de geluidseffecten en of ze dat niet spannend vindt. Ik ga er nog even over nadenken. Ik zag wel dat de kleine zeemeermin (met Sita, wie kent haar nog?
) i in de schouwburg speelt. Dat is misschien iets laagdrempeliger.
Super leuk! Ik haat het dat die tasjes van Zara altijd net te klein zijn. Hopelijk valt het bij deze mee!
Ik ben er met mijn nichtjes geweest, ze zijn 8 en 9 dus wel al wat ouder. Het was geweldig! Net als @Zomerjas zegt, ze raken er niet over uitgepraat.
Ik denk dat 5 jaar ook zou kunnen hoor maar dat ligt echt aan het kind. Voor sommige kinderen is het misschien een beetje spannend. Schrikt jouw kind van harde geluiden?
De enige kleur die ik in maat 23 kon vinden
En strippenkaarten voor dreumes ballet en gym. Ik denk dat ze dat heeeel leuk gaat vinden en vanaf 2 jaar hoeven ouders er niet meer bij te zijn dus eigenlijk een uur vrije tijd gekocht.
Nu wil ik ook nog een balletpakje erbij hehe maar dat gaat op het sinterklaas lijstje.
Na jaren Vans nu eens tijd voor iets anders voor m’n zoontje. Hoop dat ik geen spijt krijg, de zolen zijn wel wat dun.
Ohhhb leuk deze ga ik ook kopen
Edit: oeps heeeeele late reactie perongeluk haha