Voeten hebben een groeispurt gemaakt ![]()
En (nep) Crocs voor in de tuin, haha. Weer een principe de prullenbak in ![]()
Voeten hebben een groeispurt gemaakt ![]()
En (nep) Crocs voor in de tuin, haha. Weer een principe de prullenbak in ![]()
Die Crocs heeft mijn zoontje ook en nu wil hij nooit wat anders meer aan.
Even los gegaan voor het najaar (ook al wordt het deze week nog zomer geloof ik haha). Alle kleding is van Z8. Ben benieuwd, heb daar nooit iets van en is wel 2x zo duur als Hema of Zara oid. Of het dan ook echt betere kwaliteit is
?
Ik vind de kwaliteit juist slecht van z8
Ik heb dus juist veel in de 110-116 range gekocht nu ![]()
Ik ken z8 niet, maar de kwaliteit van Hema vind ik niet denderend. Ik vind duurdere kleertjes over het algemeen wel echt beter (maar koop ze zelf nooit voor de volle prijs
).
Ik ook. Heb er toch af en toe wat van als ik het echt leuk vindt, maar vind de kwaliteit inderdaad vergelijkbaar met HEMA/Zara etc.
Heb ook al 2x een nieuw kledingstuk met een gaatje erin binnen gekregen, bizar.
Ik vind het echt overpriced maar het is nog goed te verkopen op vinted, ook met wat beschadigingen ofzo. Dus uiteindelijk valt de prijs dan mee voor jezelf
en @Kaasvlinder Same here. De sandalen gaan na de zomer waarschijnlijk ongedragen op Vinted want die wil hij onder geen beding aan, maar hij is uitzinnig blij met zijn nepcrocs ![]()
Ik vind de kwaliteit wel heel goed. De stofjes gaan niet pillen en het is stevig. Wel vind ik het vaak wat smal vallen (voor meisjes, jongens weet ik niet). Ze hebben vaak goede sale dus altijd alleen maar 60-70% korting gekocht ![]()
H&M heeft 20% korting in de app op alle kinderkleding!
Ik ben member, ik sta ingelogd en heb mijn bestelling in de app ingevoerd maar er wordt geen korting berekend.
Zie ik een code over het hoofd?
In de mail staat wel bij minimale besteding van €40. Staat verder geen code bij.
Hmm daar kom ik ook aan… misschien 40 incl korting.
Edit: ook niet
Bovenaan de app staat de code KIDS20 voor 20% korting
Ik zie inderdaad gewoon de kortingscode bovenin de app! Hij werd al automatisch brekend bij mijn mandje.
Ja bij mij in de app zag ik bovenaan staan: “20% op de kidscollectie met…” maar geen mogelijkheid om de rest van de zin te lezen.
Maar thanks voor de hulp iedereen!