Show je kinderaankopen #4

Over Coco gesproken - meest recente aankoop:

Coco in het theater

7 likes

De post hierboven, doet me eraan denken dit te vragen. Is er iemand met een kind van 5 naar de Frozen musical geweest?

3 likes

Mijn vriendin met haar 4-jarige. Die vond het geweldig. Raakt er nog steeds niet over uitgepraat.

2 likes

Ik ook met mijn dochter van 4. De adviesleeftijd is vanaf 6 jaar en dat snap ik wel. Op sommige momenten was het best spannend en ‘eng’ door de geluidseffecten en knallen. Mijn dochter vond het dan ook echt eng die momenten. Maar verder ging het helemaal goed, ze kon ook prima die 2,5 uur stilzitten.

3 likes

Ahhw wat leuk zeg! @Lilo ik zit dus inderdaad ook met de geluidseffecten en of ze dat niet spannend vindt. Ik ga er nog even over nadenken. Ik zag wel dat de kleine zeemeermin (met Sita, wie kent haar nog?:smile:) i in de schouwburg speelt. Dat is misschien iets laagdrempeliger.

1 like

Super leuk! Ik haat het dat die tasjes van Zara altijd net te klein zijn. Hopelijk valt het bij deze mee!

2 likes

Ik ben er met mijn nichtjes geweest, ze zijn 8 en 9 dus wel al wat ouder. Het was geweldig! Net als @Zomerjas zegt, ze raken er niet over uitgepraat.

Ik denk dat 5 jaar ook zou kunnen hoor maar dat ligt echt aan het kind. Voor sommige kinderen is het misschien een beetje spannend. Schrikt jouw kind van harde geluiden?

1 like

De enige kleur die ik in maat 23 kon vinden :upside_down_face: En strippenkaarten voor dreumes ballet en gym. Ik denk dat ze dat heeeel leuk gaat vinden en vanaf 2 jaar hoeven ouders er niet meer bij te zijn dus eigenlijk een uur vrije tijd gekocht.

Nu wil ik ook nog een balletpakje erbij hehe maar dat gaat op het sinterklaas lijstje.

11 likes

Na jaren Vans nu eens tijd voor iets anders voor m’n zoontje. Hoop dat ik geen spijt krijg, de zolen zijn wel wat dun.

Ohhhb leuk deze ga ik ook kopen

Edit: oeps heeeeele late reactie perongeluk haha

1 like

2 likes

Voeten hebben een groeispurt gemaakt :grimacing:

En (nep) Crocs voor in de tuin, haha. Weer een principe de prullenbak in :sweat_smile:

10 likes

Die Crocs heeft mijn zoontje ook en nu wil hij nooit wat anders meer aan.

1 like

Even los gegaan voor het najaar (ook al wordt het deze week nog zomer geloof ik haha). Alle kleding is van Z8. Ben benieuwd, heb daar nooit iets van en is wel 2x zo duur als Hema of Zara oid. Of het dan ook echt betere kwaliteit is :sweat_smile:?

IMG-8038

8 likes

Ik vind de kwaliteit juist slecht van z8

2 likes

@Ohappyday haha ben benieuwd nu :rofl:

2 likes

Ik heb dus juist veel in de 110-116 range gekocht nu :sunglasses:

2 likes

Ik ken z8 niet, maar de kwaliteit van Hema vind ik niet denderend. Ik vind duurdere kleertjes over het algemeen wel echt beter (maar koop ze zelf nooit voor de volle prijs :sweat_smile:).

3 likes

Ik ook. Heb er toch af en toe wat van als ik het echt leuk vindt, maar vind de kwaliteit inderdaad vergelijkbaar met HEMA/Zara etc.
Heb ook al 2x een nieuw kledingstuk met een gaatje erin binnen gekregen, bizar.

2 likes

Ik vind het echt overpriced maar het is nog goed te verkopen op vinted, ook met wat beschadigingen ofzo. Dus uiteindelijk valt de prijs dan mee voor jezelf

3 likes