Lekker op tijd :’)
en @Kaasvlinder Same here. De sandalen gaan na de zomer waarschijnlijk ongedragen op Vinted want die wil hij onder geen beding aan, maar hij is uitzinnig blij met zijn nepcrocs
Ik vind de kwaliteit wel heel goed. De stofjes gaan niet pillen en het is stevig. Wel vind ik het vaak wat smal vallen (voor meisjes, jongens weet ik niet). Ze hebben vaak goede sale dus altijd alleen maar 60-70% korting gekocht
H&M heeft 20% korting in de app op alle kinderkleding!
Ik ben member, ik sta ingelogd en heb mijn bestelling in de app ingevoerd maar er wordt geen korting berekend.
Zie ik een code over het hoofd?
In de mail staat wel bij minimale besteding van €40. Staat verder geen code bij.
Hmm daar kom ik ook aan… misschien 40 incl korting.
Edit: ook niet
Bovenaan de app staat de code KIDS20 voor 20% korting
Ik zie inderdaad gewoon de kortingscode bovenin de app! Hij werd al automatisch brekend bij mijn mandje.
Ja bij mij in de app zag ik bovenaan staan: “20% op de kidscollectie met…” maar geen mogelijkheid om de rest van de zin te lezen.
Maar thanks voor de hulp iedereen!
De gevoerde voor de aankomende seizoenen en de gele een maat groter voor daarna. Ik heb ze bij Ziengs besteld. Tweede paar was met 50% korting.
Deze gekleurde paddenstoel poefjes van de wibra x2:
Vind ze echt zo leuk en ze passen perfect aan hun speeltafel😊
Leuk ik heb die bruine paddestoel ook besteld!
Leuke trui bij Zeeman. Lekker kleurtje en door het prijsje (€6) perfect als speeltrui voor de aankomende herfst/winter.
En een pak in grotere maat van Vinted
Die is leuk idd! Wij hebben hem in het groen.
Kun je die ook lekker volstoppen met rommel? dat zijn mn favoriete poefjes