Show je kinderaankopen #4

Lekker op tijd :’)

14 likes

en @Kaasvlinder Same here. De sandalen gaan na de zomer waarschijnlijk ongedragen op Vinted want die wil hij onder geen beding aan, maar hij is uitzinnig blij met zijn nepcrocs :grimacing:

1 like

Ik vind de kwaliteit wel heel goed. De stofjes gaan niet pillen en het is stevig. Wel vind ik het vaak wat smal vallen (voor meisjes, jongens weet ik niet). Ze hebben vaak goede sale dus altijd alleen maar 60-70% korting gekocht :grin:

3 likes

De 7L versie

9 likes

H&M heeft 20% korting in de app op alle kinderkleding!

4 likes

Ik ben member, ik sta ingelogd en heb mijn bestelling in de app ingevoerd maar er wordt geen korting berekend.

Zie ik een code over het hoofd?

2 likes

In de mail staat wel bij minimale besteding van €40. Staat verder geen code bij.

3 likes

Hmm daar kom ik ook aan… misschien 40 incl korting.

Edit: ook niet

4 likes

Bovenaan de app staat de code KIDS20 voor 20% korting

3 likes

Ik zie inderdaad gewoon de kortingscode bovenin de app! Hij werd al automatisch brekend bij mijn mandje.

3 likes

Ja bij mij in de app zag ik bovenaan staan: “20% op de kidscollectie met…” maar geen mogelijkheid om de rest van de zin te lezen.

Maar thanks voor de hulp iedereen!

2 likes

Alvast voor de winter (nu h&m 20% korting heeft)

2 likes

image
image

De gevoerde voor de aankomende seizoenen en de gele een maat groter voor daarna. Ik heb ze bij Ziengs besteld. Tweede paar was met 50% korting.

1 like

Deze gekleurde paddenstoel poefjes van de wibra x2:

Vind ze echt zo leuk en ze passen perfect aan hun speeltafel😊

26 likes

Leuk ik heb die bruine paddestoel ook besteld!

2 likes

Alles bij de H&M, paar basic dingen

6 likes

Leuke trui bij Zeeman. Lekker kleurtje en door het prijsje (€6) perfect als speeltrui voor de aankomende herfst/winter.

En een pak in grotere maat van Vinted

6 likes

Die is leuk idd! Wij hebben hem in het groen.

1 like

Kun je die ook lekker volstoppen met rommel? :joy: dat zijn mn favoriete poefjes

4 likes

Hij mocht een cadeautje uitzoeken omdat hij zindelijk is.

21 likes