Next!
Er is nu een petit sezane kinderlijn haha.
Ze mocht zelf een nieuwe rugzak uitkiezen en toen hing er deze. Met glitters, eenhoorns, hartjes, regenbogen, roze en paars. Ik denk dat als ze zelf een rugzak zou mogen ontwerpen, hij er hetzelfde had uitgezien.

Mijn lievelingsboek als kind tweedehands op de kop getikt.
Ik vind dit zo’n leuk boek. Kan niet wachten tot m’n dochter oud genoeg is om dit voor te lezen
Oooooh wow dit ken ik ook nog! Wat leuk om terug te zien haha
Mijn dochter had zo’n soort speelgoedje cadeau gekregen, maar die kwam van Temu en voelde toch niet 100% veilig. Dit alternatief valt gelukkig ook in de smaak
Oh waar heb je deze vandaan? Ik zoek ook zoiets, maar zelfs via bol kopen voelt alsof ik het via temu koop maar dan 3x zo duur. Als er echt een CE keurmerk op zit betaal ik graag extra.
Van de Dreamland, dat is een bekende speelgoedwinkel-keten hier in België. Maar ik zag hem ook op Amazon. Hij heet “ludi zippy toy”.
Ah,leuk!! Ik heb die van mezelf nog op zolder liggen. Idd zulke leuke verhaaltjes!
Ja echt leuke verhalen, oa over Romeo de beer die eigenlijk Henk heet. Zo leuk.

Alvast voor de decembermaand. Nu met 20% korting (op meerdere webshops, maar ik heb bij ilovespeelgoed besteld want daar was hij nog wat voordeliger).

Hier ook besteld voor december! ![]()
EDIT: sorry per ongeluk op jou gereageerd haha
Mijn dochter heeft deze doos voor haar eerste verjaardag gekregen (wel pas toen ze 16 maanden was) en vond het al snel best leuk! Echt zelf bouwen gaat natuurlijk te ver maar ze vindt het leuk om tegen de verwarming aan te plakken, stapeltjes te maken, erdoorheen te kijken en als wij er een doosje van maken waar ze dingen in kan stoppen of kan slopen.
Gaat echt snel vond ik. Onze jongste is ermee opgegroeid omdat zijn zussen er al mee spelen. Begon met opstapelen of plat (langs elkaar bouwen). Maar bouwt sinds hij 1,5 is echt 3d ermee. Wel nog een beetje schots en scheef af en toe, maar je ziet hem echt steeds beter erin worden zo leuk.
En @feather, ik twijfelde om dit voor mijn nichtje te kopen voor Sinterklaas (dan is ze bijna 2, op de verpakking staat 3+). Jullie berichtjes hebben me overtuigd!
Ilovespeelgoed draait goed op deze fff promotie gok ik ![]()
Haha ja ik heb ook al besteld