Show je kinderaankopen #4

Haha nee dat helaas niet, ze kunnen niet open!

3 likes

Oh ben benieuwd hoe je zoontje hem vindt! Mn dochter maakt nu continu foto’s met mijn telefoon dus was ook naar een camera aan het kijken!

1 like

Elk grassprietje in de tuin is inmiddels vakkundig gefotografeerd dus tot nu toe is het een groot succes :joy:.

Edit: ik neem het terug. Het is een iets te groot succes. Ik wilde naar het toilet en direct een peuter achter me aan.
Wat ga jij doen mama?
Eventjes naar het toilet.
Oh ja goedzo mama ga maar poepen! Dan maak ik een foto.

22 likes

Leuk! Deze staat ook op mijn lijstje maar dan voor verjaardag. En fijn dat hij zindelijk is!

1 like

Fijn zijn die pyjamas!

3 likes

Ja die met rits hè :raised_hands:t3: Vond ik echt een uitvinding in de tijd van ‘s nachts verschonen :sunglasses:

4 likes

Wij hebben er twee gekregen van de oudere neefjes. Maar die hadden al direct laten zien hoe je de spelletjes dier erop zitten kon spelen.

Wij vonden ze nog wat klein voor een vermomde Gameboy dus hebben ze weer uit het zicht opgeborgen

Helaas wat jij al zei…het is behoorlijk klein. Niet geschikt als schooltas in ieder geval. Heb hem retour gestuurd. Hopelijk komt er een keer een groter (vierkant) model in die kleuren.

7 likes

image

Kleur komt totaal niet overeen in het echt, ze zijn meer lila qua tint

15 likes

Wat een leuke broek😍 waar is die van?

3 likes

Next!

1 like

Er is nu een petit sezane kinderlijn haha.

5 likes

9 likes

Ze mocht zelf een nieuwe rugzak uitkiezen en toen hing er deze. Met glitters, eenhoorns, hartjes, regenbogen, roze en paars. Ik denk dat als ze zelf een rugzak zou mogen ontwerpen, hij er hetzelfde had uitgezien.

27 likes

image

Mijn lievelingsboek als kind tweedehands op de kop getikt.
Ik vind dit zo’n leuk boek. Kan niet wachten tot m’n dochter oud genoeg is om dit voor te lezen

12 likes

Oooooh wow dit ken ik ook nog! Wat leuk om terug te zien haha

1 like

Mijn dochter had zo’n soort speelgoedje cadeau gekregen, maar die kwam van Temu en voelde toch niet 100% veilig. Dit alternatief valt gelukkig ook in de smaak

7 likes

Voor in de tuin

16 likes

Oh waar heb je deze vandaan? Ik zoek ook zoiets, maar zelfs via bol kopen voelt alsof ik het via temu koop maar dan 3x zo duur. Als er echt een CE keurmerk op zit betaal ik graag extra.

6 likes