Show je kinderaankopen #4

Van de Dreamland, dat is een bekende speelgoedwinkel-keten hier in België. Maar ik zag hem ook op Amazon. Hij heet “ludi zippy toy”.

5 likes

Ah,leuk!! Ik heb die van mezelf nog op zolder liggen. Idd zulke leuke verhaaltjes!

2 likes

Ja echt leuke verhalen, oa over Romeo de beer die eigenlijk Henk heet. Zo leuk.

2 likes

IMG_0284

Alvast voor de decembermaand. Nu met 20% korting (op meerdere webshops, maar ik heb bij ilovespeelgoed besteld want daar was hij nog wat voordeliger).

5 likes

Hier ook besteld voor december! :nerd_face:

EDIT: sorry per ongeluk op jou gereageerd haha

4 likes

Ook voor 5-12 :slight_smile:

Van Kidsdeco

9 likes

Ook besteld. Een kleine set. Mijn baby wordt bijna 1 dus ben benieuwd hoe snel hij het leuk vindt

5 likes

Mijn dochter heeft deze doos voor haar eerste verjaardag gekregen (wel pas toen ze 16 maanden was) en vond het al snel best leuk! Echt zelf bouwen gaat natuurlijk te ver maar ze vindt het leuk om tegen de verwarming aan te plakken, stapeltjes te maken, erdoorheen te kijken en als wij er een doosje van maken waar ze dingen in kan stoppen of kan slopen.

1 like

Gaat echt snel vond ik. Onze jongste is ermee opgegroeid omdat zijn zussen er al mee spelen. Begon met opstapelen of plat (langs elkaar bouwen). Maar bouwt sinds hij 1,5 is echt 3d ermee. Wel nog een beetje schots en scheef af en toe, maar je ziet hem echt steeds beter erin worden zo leuk.

3 likes

En @feather, ik twijfelde om dit voor mijn nichtje te kopen voor Sinterklaas (dan is ze bijna 2, op de verpakking staat 3+). Jullie berichtjes hebben me overtuigd!

Ilovespeelgoed draait goed op deze fff promotie gok ik :joy:

5 likes

Haha ja ik heb ook al besteld

1 like

En nog een tip, want ik vind Connetix echt heel duur, je hebt hele goede neppe versies!

8 likes

Ja, ik heb een grote doos van Amazon, is echt prima! Werkt ook samen met de Connetix, daar heb ik later een klein setje van gekregen.

2 likes

En nog een tip: veel kleinere speelgoedwinkels hebben ook deze actie. Al gaat het daar wel snel. Hier in de buurt heb je Poppedijn :v:

6 likes

Welke van amazon zijn het die passen op de connetix?

2 likes

Ik heb deze set. Lekker grote set om mee te beginnen (vond die grote sets van Connetix echt heel duur, en het is wel leuk als je een beetje íets hebt om mee te beginnen). De letters vindt mijn zoontje, nu hij 4 is, ook erg interessant.

Van Connetix zelf heb ik later het rectangle pack gekocht, met grotere magneten (2, 3 en 4 vierkanten naast elkaar) erin. Als je wat grotere dingen wilt bouwen, zijn die wel echt een aanrader.

7 likes

Zijn die net zo stevig als connetix? Want had ergens wel gelezen dat de goedkopere varianten niet zo stevig zijn?

Nu niet met de actie, maar wij hebben de starterpack van 91 magneten ofzo en later nog de truck set bijgekocht. Alsnog vind ik het best meevallen hoe hoog je kan gaan met bouwen, dan heb je toch wel meerdere uitgebreide sets nodig. Maar goed mijn zoon is echt elke dag ermee bezig en mijn dochter van 10 maanden ook.

3 likes

Het enige verschil vind ik dat de Connetix misschien een mini klein beetje dikker en zwaarder aanvoelen, maar de magneten zijn echt hetzelfde.

Mijn schoonzusje heeft goedkope van Bol.com (Uit China/Ali wellicht?) en die zijn wel echt slapjes. Dus er zit wel echt verschil in. Maar Playmags dus echt fijn.

3 likes

Wij hebben andere dan @Sanseveria, volgens mij hebben wij die van Wonder Toys en mijn kinderen zijn absoluut niet voorzichtig maar ik vind de magneten heel sterk en ze zijn ook nog allemaal heel.

2 likes

Ja! Of mamanova (ook wel van tess&tobi), hebben ook deze actie online en in hun fysieke winkel.
Leuk om kleine bedrijfjes idd te “sponsoren”

5 likes