Show je kinderaankopen #4

Same ik struin vinted ook af voor alles! Kan je soms echt goede deals vinden!

2 likes

Ben ik dan de enige die vinted vervloekt is? :sweat_smile: Ik heb tot nu toe alleen maar gezeik er mee. Van de 5 dingen die ik heb ‘gekocht’ is er maar een ding aangekomen. Ook dat had lang op zich laten wachten. Mijn laatste pakket is teruggestuurd, zonder dat het ooit aangekomen is bij mij. Ik heb het opgegeven.

1 like

Heb ook paar keer gehad dat kleding niet aankwam. En een keer dat het wel aankwam maar was het in heel slechte staat en niet ‘als nieuw’. Heb met Marktplaats betere ervaringen

3 likes

Hmm, ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen. In sommige gevallen zelfs een attent briefje erbij van de verkoper, vind dat altijd zo attent! Moet dat zelf ook gaan doen eigenlijk, is een kleine moeite :).

Ik heb vaker gezeur met dingen die ik verkoop. Een paar highlights: een dame die dacht dat laarzen bruin waren, terwijl ze zwart waren en dat ook gewoon als kleur opgegeven stond. Werd zelfs beticht van het uploaden van foto’s van andere laarzen (dezelfde in een andere kleur). Geen idee waarom ik dat in hemelsnaam voor 20€ zou doen maar goed :joy:. En nog een keer toen de koper vond dat ik onterecht had gezegd dat de portemonnaie van leer is gemaakt want rondom de ritsjes zat stof :woman_facepalming:t2:.

En dan heb je natuurlijk nog de onzinnige vragen die gesteld worden in de trant van: hoeveel boeken passen er in de tas, is de staat echt nieuw (prijskaartjes er nog aan), valt dit als een kleine of een grote maat L (geen idee heb maar 1 jas ervan en weet niet wat jouw referentiekader is)

3 likes

Ik heb alleen maar goede ervaringen. En Koop en verkoop veel.

2 likes

De kleertjes. Het popje hebben we al en krijgt hij als hij grote broer wordt binnenkort.

53 likes

Dankjewel! Dat heb ik dus ook, maar ik vind alles ook zoooo duur. Telkens gaat er dan een rekensom in m’n hoofd van “oh, hier kan ik op vinted wel 6 dingen voor kopen”. En dat vind ik gewoon zonde, als ik kijk hoe vaak ze het aan heeft…
Bepaalde dingen heb ik wel nieuw gekocht zoals haar wollen handschoenen, wollen bivakmuts. Dat zijn dan dingen waar ik wel in wil investeren omdat het ook langer te gebruiken is.

4 likes

En deze laarsjes via Vinted. Hij had vanochtend echt verkleumde teentjes na een bezoek aan de kinderboerderij met gewone laarsjes aan.

5 likes

Ongevraagd advies: Ik vind deze niet veel warmte afgeven. Je kan ze boven aansnoeren en daar zijn ze wat dikker, maar voor de rest vind ik ze net zo warm/koud als gewone regenlaarzen.

Snowboots werken een stuk beter. Dit soort: lupilu Jongens snowboots online kopen | LIDL

2 likes

Enfant laarsjes zijn met wol gevoerd en heel lekker warm!

2 likes

Via Vinted (H&M)

7 likes

Goede aanbieding voor Neutral wasmiddel, binnenkort maar beginnen met alle kleertjes wassen :sweat_smile:

3 likes

Goede tip, ik heb het net ook besteld!

2 likes

Oeh heel leuk, waar is deze van en waar hebben ze deze leuke korting?

2 likes

Ah jammer. Ik ga m alsnog zoeken online haha mijn dochter zou deze geweldig vinden (jurkjes fase…)

4 likes

Alles via Vinted

9 likes

Prentenboeken (met lichte beschadiging) voor 7,50/5 euro per stuk. Ben benieuwd wat de staat is als ze binnenkomen! Via www.deboekencarrousel.nl. Volgens mij een keer getipt door iemand op het forum. Kreeg 'm nu namelijk als Facebook advertentie.

14 likes

Even wat extra badspeeltjes omdat we in ons nieuwe huis nu een “echt groot bad” hebben. Heel blij mee!

15 likes

Zara sales. Jurkje voor haar verjaardagsfeestje. Hou normaal niet van donkere kleding maar deze broek is zo zacht🤩

12 likes

afbeelding

afbeelding

19 likes