Ah wat fijn om te horen, lijkt me inderdaad een top ding
Wat zijn jullie allemaal goed lekker voorbereid voor sinterklaas!
Mezelf kennende moet ik de avond van te voren weer naar de winkel rennen
Gaan zondag naar een kids-festival dus deze leek me wel fijn voor onze peuter. Ben benieuwd!
Dat heb ik altijd met schoenkadotjes. Dus bedankt voor deze reminder
De bovenste 2 voor mijn kind. De onderste voor mezelf. Lijkt me wel echt fijn ipv een sjaal als ik haar in de draagzak heb in de winter.
Dit lijkt me een fijn vest als vervanging van het Engel jasje. Hopelijk valt het groot want de 92 was al uitverkocht.
En een boxpakje, legging en bivakmuts zoals altijd
Mijn zus heeft die vestjes voor haar kinderen en ze bevallen heel goed! Valt net als eigenlijk alles van de kinderafdeling groter.
Even gekeken wat er doorgeschoven kon worden en wat er nog bij moest komen.
Binnenkort de te kleine maatjes omaar op vinted zetten.
Goh zou er sale zijn bij Dilling?
Is er ook een keer zoiets voor volwassenen? Bij de dames zie ik nu alleen 10% namelijk.
Oh god is het weer zover
Yes, die is al geweest een paar weken geleden.
Ah jammer.
Nou inderdaad, die wollen shit nooit gemist en hoef het nu ook niet
Even een reminder voor iedereen die twijfelt: gewoon niet doen!
Dilling is niet heilig. Het is een statussymbool en het voelt lekker als je het kan betalen. Maar het is alsnog duur en je moet het voorzichtig wassen want anders heb je poppenkleertjes over. Je mist er niets aan, zeker niet met die zachte winters van tegenwoordig.
Bij ons is het wel de reden dat de verwarming in de winter een paar graden omlaag kan.
Ik vond dilling kleding kut. Had er met enkele weken gaten in en de stof slobberig en heel wijd vallen.
Alleen de bivakmutsen fijn voor onder een fietshelm bij die koukleumen van mij. Mijn jongste is een kwijler dus voor hem 1 muts extra want die is echt doorweekt na een fietstochtje .