Goh zou er sale zijn bij Dilling?
Is er ook een keer zoiets voor volwassenen? Bij de dames zie ik nu alleen 10% namelijk.
Oh god is het weer zover
Yes, die is al geweest een paar weken geleden.
Ah jammer.
Nou inderdaad, die wollen shit nooit gemist en hoef het nu ook niet ![]()
Even een reminder voor iedereen die twijfelt: gewoon niet doen!
Dilling is niet heilig. Het is een statussymbool en het voelt lekker als je het kan betalen. Maar het is alsnog duur en je moet het voorzichtig wassen want anders heb je poppenkleertjes over. Je mist er niets aan, zeker niet met die zachte winters van tegenwoordig.
Bij ons is het wel de reden dat de verwarming in de winter een paar graden omlaag kan.
Ik vond dilling kleding kut. Had er met enkele weken gaten in en de stof slobberig en heel wijd vallen.
Alleen de bivakmutsen fijn voor onder een fietshelm bij die koukleumen van mij. Mijn jongste is een kwijler dus voor hem 1 muts extra want die is echt doorweekt na een fietstochtje
.
Grappig dat je dit zegt, want ik merk dat het voor mij ook een soort voelt alsof iedereen Dilling heeft door het forum/social media. Zelf heb ik ook een paar kledingstukken voor de kinderen en vind ze wel fijn, ze worden veel meer gedragen en gaan langer mee dan kleding van andere merken. Maar in mijn omgeving ken ik echt niemand die iets van Dilling of Engel of Cosilana ofzo heeft. Dus het is echt wel een ‘statussymbool’/kenmerk binnen een bepaalde bubbel.
Ik snap nooit zo waar de behoefte vandaan komt om bij elke Dilling sale ongevraagd te benadrukken hoe kut, onnodig, duur etc het is door mensen die het zelf niet kopen. Andersom zie je dat niet bij de mega bestellingen in de H&M, Zara of Hema sale terwijl je daar ook genoeg van kan vinden. De een kiest voor x, de ander voor y en weer een ander voor allebei. Boeiend. Een kind heeft toch alleen maar liefde nodig ![]()
![]()
Totaal niet mee eens. Van de wollen rompers hebben wij aan 3 stuks genoeg omdat je ze bijna nooit hoeft te wassen. Ik ben de lompste wasser ooit en nog nooit problemen mee gehad. De sale items verkoop ik na intensief dragen door twee kinderen op Vinted nog door voor €10 p/s dus kosten per draagbeurt is echt minimaal. Het is inderdaad een investering die je moet kunnen doen maar het is het geld waard itt bijvoorbeeld kleding van mini rodini oid wat er alleen maar leuk uit ziet.
Das toch hetzelfde als laatst bij de stapelstein? Werd ook gezegd dat het maar onnodig en duur is en mensen die het kopen zijn gek. Tja schijnbaar moet er altijd wat gevonden worden.
Want? Ik heb alleen (tweedehands) jasjes ervan trouwens maar zijn echt belachelijk goede kwaliteit.
Tja vind ik echt zwaar overrated want mijn kinderen maken overal vlekken in. (Koop dus ook alleen wollen onderkleding). Maar misschien geen goede vergelijking want wel duurzaam geproduceerd dacht ik?
Vanaf nu je Dilling aankopen in een spoiler zetten jongens! Haters gonna hate ![]()
Hahahah kan prima nu zo zijn maar ik kom van vroeger uit een vrije school/geitenwollen sokken bubbel en daar draagt iedereen altijd al dit soort dingen. Mijn moeder heeft ook gewoon een paar basics van echte wol en is helemaal niet van status etc.
Verder voor allemaal zelf weten en sowieso goed om met alles bewust na te denken wat je koopt en dus ook niet blind kopen omdat er korting is of omdat het een hype is.
Ik koop nu gewoon heel soms iets nieuws voor mijn toekomstige baby maar de meeste kleding is tweedehands. Heb nu twee rompertjes van dilling erbij gekocht en dan lijkt het me helemaal mooi.
Ja maar ik vind dat sowieso wel van alle kinderkleding. Ik koop vooral lichtroze of lichtere kleuren omdat ik donkere kleuren niet zo leuk vind staan maar het is echt altijd wat met die kutvlekken, dan weer van aardbei dan weer van bellenblaas. Word er gek van maar ja ze moet toch wat aan dat ik leuk vind en ga me dan niet laten tegenhouden omdat er misschien een vlek in komt. Hoort wel bij kinderen vind ik.
Allemaal prima zolang maar niemand wolletjes zegt