Grappig dat je dit zegt, want ik merk dat het voor mij ook een soort voelt alsof iedereen Dilling heeft door het forum/social media. Zelf heb ik ook een paar kledingstukken voor de kinderen en vind ze wel fijn, ze worden veel meer gedragen en gaan langer mee dan kleding van andere merken. Maar in mijn omgeving ken ik echt niemand die iets van Dilling of Engel of Cosilana ofzo heeft. Dus het is echt wel een ‘statussymbool’/kenmerk binnen een bepaalde bubbel.
Ik snap nooit zo waar de behoefte vandaan komt om bij elke Dilling sale ongevraagd te benadrukken hoe kut, onnodig, duur etc het is door mensen die het zelf niet kopen. Andersom zie je dat niet bij de mega bestellingen in de H&M, Zara of Hema sale terwijl je daar ook genoeg van kan vinden. De een kiest voor x, de ander voor y en weer een ander voor allebei. Boeiend. Een kind heeft toch alleen maar liefde nodig
Totaal niet mee eens. Van de wollen rompers hebben wij aan 3 stuks genoeg omdat je ze bijna nooit hoeft te wassen. Ik ben de lompste wasser ooit en nog nooit problemen mee gehad. De sale items verkoop ik na intensief dragen door twee kinderen op Vinted nog door voor €10 p/s dus kosten per draagbeurt is echt minimaal. Het is inderdaad een investering die je moet kunnen doen maar het is het geld waard itt bijvoorbeeld kleding van mini rodini oid wat er alleen maar leuk uit ziet.
Das toch hetzelfde als laatst bij de stapelstein? Werd ook gezegd dat het maar onnodig en duur is en mensen die het kopen zijn gek. Tja schijnbaar moet er altijd wat gevonden worden.
Want? Ik heb alleen (tweedehands) jasjes ervan trouwens maar zijn echt belachelijk goede kwaliteit.
Tja vind ik echt zwaar overrated want mijn kinderen maken overal vlekken in. (Koop dus ook alleen wollen onderkleding). Maar misschien geen goede vergelijking want wel duurzaam geproduceerd dacht ik?
Vanaf nu je Dilling aankopen in een spoiler zetten jongens! Haters gonna hate
Hahahah kan prima nu zo zijn maar ik kom van vroeger uit een vrije school/geitenwollen sokken bubbel en daar draagt iedereen altijd al dit soort dingen. Mijn moeder heeft ook gewoon een paar basics van echte wol en is helemaal niet van status etc.
Verder voor allemaal zelf weten en sowieso goed om met alles bewust na te denken wat je koopt en dus ook niet blind kopen omdat er korting is of omdat het een hype is.
Ik koop nu gewoon heel soms iets nieuws voor mijn toekomstige baby maar de meeste kleding is tweedehands. Heb nu twee rompertjes van dilling erbij gekocht en dan lijkt het me helemaal mooi.
Ja maar ik vind dat sowieso wel van alle kinderkleding. Ik koop vooral lichtroze of lichtere kleuren omdat ik donkere kleuren niet zo leuk vind staan maar het is echt altijd wat met die kutvlekken, dan weer van aardbei dan weer van bellenblaas. Word er gek van maar ja ze moet toch wat aan dat ik leuk vind en ga me dan niet laten tegenhouden omdat er misschien een vlek in komt. Hoort wel bij kinderen vind ik.
Allemaal prima zolang maar niemand wolletjes zegt
Ik snap dat jullie je nu allemaal gaan verdedigen hoor. No problemo als je het koopt, lekker zelf weten.
Maar laten we niet doen alsof er geen status aan hangt. Het is geen toeval dat er binnen een paar uur 10 posts met Dilling zijn.
Nou die toeval komt natuurlijk omdat er nu 40% korting is. Als dat bij Zara is, dan zie ik ook een hele rits Zara bestellingen binnen een paar uur.
Ik heb die in 86, maar moet de mouwen nog steeds omslaan terwijl hij nu richting 98 gaat. Dus er is wel marge
Ik ken het niet, maar de rompers zijn goed geprijsd voor merinowol en het zijn vooral basics en onderkleding dus niet echt iets om mee te showen lijkt me?
Heb overigens niks gekocht, dus ben niet in de persoonlijke verdediging haha, maar ik zie het oprecht niet.
Helemaal mee eens! Ik heb het wel gekocht omdat we een jaren 30 appartement hebben met plat dak. Onze slaapkamers worden zo enorm koud. Als we in een nieuwbouwhuis woonden hadden we het nooit gekocht.
Edit; Oh je zegt je hoeft je niet te verdedigen hierboven maar bedoel idd dat ik het met je eens ben!
Ik post hier nooit en ik koop ook niks nu want heb alles nog van de oudste. Het is het show je aankopen topic. Alles wat hier gepost wordt is 100% status.
Nog een andere aankoop: regenponcho van Zeeman voor op de fiets. De laatste in de winkel
En o, ze is er zo trots op 🥹 hij moest meteen aan vanuit de winkel (het regende niet)
Mijn oma droeg ook altijd wol! En ik snap haar wel, vind het ook fijn. Er is ook wel een vrije school/mommyinfluencers met Dillingspon-overlap natuurlijk.
Dit vind ik dus zo goor klinken. Je wast ze bijna nooit, ze worden intensief gedragen en dan nog doorverkocht.
Dat is ook het imago wat voor mij om dilling hangt