Maar dit snap ik bijvoorbeeld al niet, hoezo hoef je de rompers nooit te wassen? Ze knoeien toch niet minder in wol en etensvlekken, modder, kwijl, spuug dat moet toch gewoon in de was?
Zelf draag ik ook graag wol maar mijn kleren was ik veeeel minder. De kinderen moeten gewoon elke avond al hun kleren in de was. En de jongste krijgt soms tussendoor ook nog een schone outfit.
Er wordt gezegd dat wol zelfreinigend is dus ik denk daarom?
Ja kun je goor vinden. Dat zit voornamelijk tussen je oren maar dan is het niks voor jou.
@Yzile Voor mij persoonlijk geldt dat ik het alleen als onderkleding gebruik. Vlekken van eten of modder heb je dan al minder. Wij hebben ook wasbare luiers (jaja wij zijn echt smerig hoor) daardoor nooit spuit luiers of poep aan de rompers. Spuug en zweet blijft er gewoon niet zo in hangen. Snap ook niet hoe het werkt maar bamboe rompers zijn na een dag dragen helemaal nat en hard van de kwijl maar wol niet.
Ik was het gewoon hoor. En ook gewoon in de machine dus vind dat niet goor.
Ik had het ook gekocht nav alle fans hier, was er blij mee maar na 1 x voorzichtig wassen was het model eruit en helemaal niet meer zacht, de rek eruit, ik vind het maar raar spul.
En niet wassen kan hier niet want alles zit vol eten, zever, spuug en poep, dat gaat er echt niet vanzelf uit.
Vind de bamboo rompers van hema dan veel fijner en goedkoper
Maar als je het goed hebt gewassen gaat niet alle rek eruit dus dan zal het toch te heet zijn geweest. En ook op de machine bij het wolwasprogramma moet je de toeren aanpassen naar onder de 400. Dat staat meestal hoger.
Mijn wasmachine is echt door een sadistische wol-hater gemaakt, want mijn wolprogramma is 40 graden en 800 toeren
Gelukkig kan ik het handmatig aanpassen want dit is toch nooit goed voor wol
(niet per se Dilling kinderspul maar ook voor je eigen wollen trui bijv).
Om in de geliefde wol sfeer te blijven, een wollen deken voor op het bed van mijn kind.
Dekbedden zijn altijd te heet voor hem dus hoop dat dit wat beter ademend is. Denk dat ik er wel een dekbedovertrek omheen doe. Nu met veel korting bij basiclabel.
Als het status was dan zou iedereen juist de volle prijs betalen toch?
Ik gebruik het gewoon als huispakken voor mijn kinderen, heeft niks met de vrieskou te maken. En bij mij gaat het gewoon na 1 of 2 keer dragen in de was. Dat zelfreinigende concept snap ik dan weer niet.
Haha, helemaal eens.
Algemeen: ik vind duurzaamheid belangrijk en ik vind juist dat Dilling mega lang mee gaat. Mijn dochter draagt het als pyjama en heeft 2 setjes. Beide setjes zijn al op de 2e (en 1 3e) ronde. En nog steeds helemaal goed. Ik heb geen groot budget en met de sale vind ik het niet duur voor hoeveel het wordt gedragen. De rek blijft er ook lekker in en de knoopjes blijven goed. Wassen doe ik met hun wasmiddel in een lauw sopje even geen en weer en soms een beetje wrijven. Kost niet veel meer moeite dan het in de wasmachine doen tbh.
Heb jij deze ook 2 maten groter gekocht dan de normale maat van je kind?
Ja klopt!
Het blijft ook altijd een gok bij ZARA qua maatvoering hè. Eigenlijk weet je gewoon niet wat je binnen gaat krijgen bij een maat. Of veel te breed en kort, of juist te klein of als je geluk hebt echt op maat.
Haha idd, heb laatst broeken in de winkel gekocht voor mn dochter van 4.
3 broeken gekocht alle 3 in verschillende maat. 104 , 110 en 116
Sorry

Overigens wel onze eerste nieuwe dilling, ik heb tot nu toe veel merino spul van Vinted. Ideaal met tochtig oud huis en buitenspeelkind. Minder fan van Joha trouwens, dat lubbert wel allemaal heel erg uit hier. Heb een pakje in 68 dat nog steeds past!
Mits netjes gewassen en hier en daar een gaatje genaaid blijft het allemaal prima mooi hier moet ik zeggen. Sinds een vriendin van me met dezelfde smaak een zoontje heeft van 8 maanden jonger kan ik alles ook goed doorgeven, dat is wel een fijn idee.
Heb je deze ergens met korting besteld?
Mijn zoontje lijkt die van vorig jaar nog te passen, wat ik bijna vreemd vind omdat ze juist altijd zo klein vallen. Dus wil toch alvast nieuwe kopen in een grotere maat.
Nee helaas… er zijn wel een paar kleuren met korting bij Little Legends
Edit; o en op marktplaats verkoopt iemand ook veel nieuwe met korting. Even zoeken op en fant thermo en dan zie je het vanzelf. Helaas geen goede maat meer voor mijn meiden