Mag wel weer met dit weer
Heb jij deze ook 2 maten groter gekocht dan de normale maat van je kind?
Ja klopt!
Het blijft ook altijd een gok bij ZARA qua maatvoering hè. Eigenlijk weet je gewoon niet wat je binnen gaat krijgen bij een maat. Of veel te breed en kort, of juist te klein of als je geluk hebt echt op maat.
Haha idd, heb laatst broeken in de winkel gekocht voor mn dochter van 4.
3 broeken gekocht alle 3 in verschillende maat. 104 , 110 en 116 ![]()
![]()
Overigens wel onze eerste nieuwe dilling, ik heb tot nu toe veel merino spul van Vinted. Ideaal met tochtig oud huis en buitenspeelkind. Minder fan van Joha trouwens, dat lubbert wel allemaal heel erg uit hier. Heb een pakje in 68 dat nog steeds past!
Mits netjes gewassen en hier en daar een gaatje genaaid blijft het allemaal prima mooi hier moet ik zeggen. Sinds een vriendin van me met dezelfde smaak een zoontje heeft van 8 maanden jonger kan ik alles ook goed doorgeven, dat is wel een fijn idee.
Heb je deze ergens met korting besteld?
Mijn zoontje lijkt die van vorig jaar nog te passen, wat ik bijna vreemd vind omdat ze juist altijd zo klein vallen. Dus wil toch alvast nieuwe kopen in een grotere maat.
Nee helaas… er zijn wel een paar kleuren met korting bij Little Legends
Edit; o en op marktplaats verkoopt iemand ook veel nieuwe met korting. Even zoeken op en fant thermo en dan zie je het vanzelf. Helaas geen goede maat meer voor mijn meiden
Mijn slag geslagen op een rommelmarktje in onze wijk. Dit allemaal samen was €10,50🤯 Vooral Next, name it, Zara,…
Oohh wat een goede score!! ![]()
Wel te groot is voor 4+ maar ik ga het wat laten innemen.
En een HEMA set die hierboven paar keer voorbij is gekomen met een flared broek in burgundy kunnen scoren! Echt zo mooi.
Ik heb m vanochtend ook gehaald 🩷
![]()
Dochter is 2 jaar, maar het past eigenlijk best prima
ze is wel vrij stevig dus dat scheelt ook. Maar innemen is ook vrij makkelijk dus ik zou tegen iedereen zeggen: laat je niet afschrikken als jouw kindje nog geen 4 is en je dit pakje leuk vindt.
Hema. Voor zoontje, zo accuraat voor hem dit ![]()
Dilling is slim met de korting, net voor de kinderbijslag
Wat een schattige kleertjes allemaal!

Deze via vinted. Even kijken of ik dit zo maar een keer geef op een regenachtige hersftdag of bewaar tot sinterklaas.