Show je kinderaankopen #4

Vinted

Hema

7 likes

Mijn slag geslagen op een rommelmarktje in onze wijk. Dit allemaal samen was €10,50🤯 Vooral Next, name it, Zara,…

51 likes

Oohh wat een goede score!! :heart_eyes:

3 likes

Wel te groot is voor 4+ maar ik ga het wat laten innemen.

En een HEMA set die hierboven paar keer voorbij is gekomen met een flared broek in burgundy kunnen scoren! Echt zo mooi.

10 likes

Jollein via Babydump

Hema

H&M

6 likes

Ik heb m vanochtend ook gehaald 🩷 :yellow_heart: :brown_heart:

Dochter is 2 jaar, maar het past eigenlijk best prima :rofl: ze is wel vrij stevig dus dat scheelt ook. Maar innemen is ook vrij makkelijk dus ik zou tegen iedereen zeggen: laat je niet afschrikken als jouw kindje nog geen 4 is en je dit pakje leuk vindt.

1 like

Kind 1:

Kind 2:

9 likes

Hema. Voor zoontje, zo accuraat voor hem dit :smiling_face_with_tear:
Dilling is slim met de korting, net voor de kinderbijslag

9 likes

Wat een schattige kleertjes allemaal!

1 like

IMG_5806
Deze via vinted. Even kijken of ik dit zo maar een keer geef op een regenachtige hersftdag of bewaar tot sinterklaas.

26 likes

Deze sokken/slofjes van Falke. Lijken mij wel fijn voor de winter.

13 likes

Ook even de Dilling sale meegepikt en precies op tijd nu het frisser wordt!
Wel even m’n vriend goede instructies geven voor de was, want een paar wollen slofjes zijn al vilt door een wasje op 40 graden haha :cry::sweat_smile:

Rest via Vinted:

En ook wat accessoires voor de stokke stoel, aangezien ze bijna uit de babyset is gegroeid :pleading_face:

5 likes

Alvast een cadeau voor mijn neefje en nichtje voor Sinterklaas/Kerst. Zo leuk dat ik dit nu voor ze kan kopen, ik had Sylvanian Families echt geweldig gevonden als kind! :smiling_face_with_three_hearts:

En deze voor mijn kind meegenomen:

17 likes

Zo leuk die bovenste :heart_eyes: Wij hebben er de grote variant van maar er wordt helaas bijna nooit mee gespeeld. Ik blijf het stug aanbieden haha.

2 likes

Te leuke gevoerde laarsjes voor mn zoontje :heart_eyes:
Van Next

34 likes

Super leuk! :heart_eyes:

2 likes

Die Falke sokken/sloffen hebben ze ook voor volwassenen en ik kan ze absoluut aanraden!

Ik vond de paarse leuker, maar goed kind mocht de kleur kiezen. Voorgaande jaren had ze die van En Fant maar ik vond hun huidige collectie met winterlaarsjes iets te hoog in het ‘sad beige’ kleurspectrum.

1 like

Lindex

23 likes

Nieuw huisdier en een telefoon. In de hoop dat onze telefoons niet meer als (bijt)speelgoed wordt gezien en ik vond de rups erg schattig. Komt morgen binnen. Als ik de rups voor de 628292 keer hoor zingen vind ik hem vast niet meer zo schattig :smiling_face_with_tear:

4 likes

Rollie is nog wel prima vind ik. Koop dit ding vooral niet:

3 likes