Vinted
Hema
Mijn slag geslagen op een rommelmarktje in onze wijk. Dit allemaal samen was €10,50🤯 Vooral Next, name it, Zara,…
Oohh wat een goede score!!
Wel te groot is voor 4+ maar ik ga het wat laten innemen.
En een HEMA set die hierboven paar keer voorbij is gekomen met een flared broek in burgundy kunnen scoren! Echt zo mooi.
Ik heb m vanochtend ook gehaald 🩷
Dochter is 2 jaar, maar het past eigenlijk best prima ze is wel vrij stevig dus dat scheelt ook. Maar innemen is ook vrij makkelijk dus ik zou tegen iedereen zeggen: laat je niet afschrikken als jouw kindje nog geen 4 is en je dit pakje leuk vindt.
Hema. Voor zoontje, zo accuraat voor hem dit
Dilling is slim met de korting, net voor de kinderbijslag
Wat een schattige kleertjes allemaal!
Deze via vinted. Even kijken of ik dit zo maar een keer geef op een regenachtige hersftdag of bewaar tot sinterklaas.
Rest via Vinted:
Alvast een cadeau voor mijn neefje en nichtje voor Sinterklaas/Kerst. Zo leuk dat ik dit nu voor ze kan kopen, ik had Sylvanian Families echt geweldig gevonden als kind!
En deze voor mijn kind meegenomen:
Zo leuk die bovenste Wij hebben er de grote variant van maar er wordt helaas bijna nooit mee gespeeld. Ik blijf het stug aanbieden haha.
Super leuk!
Die Falke sokken/sloffen hebben ze ook voor volwassenen en ik kan ze absoluut aanraden!
Ik vond de paarse leuker, maar goed kind mocht de kleur kiezen. Voorgaande jaren had ze die van En Fant maar ik vond hun huidige collectie met winterlaarsjes iets te hoog in het ‘sad beige’ kleurspectrum.
Nieuw huisdier en een telefoon. In de hoop dat onze telefoons niet meer als (bijt)speelgoed wordt gezien en ik vond de rups erg schattig. Komt morgen binnen. Als ik de rups voor de 628292 keer hoor zingen vind ik hem vast niet meer zo schattig