ik zocht nog een regenjas voor mijn kattengek, dus gelijk besteld!
Die telefoon om dezelfde reden gekocht en mijn kind is er gek op! Neemt niet weg dat hij alsnog graag met de mijne aan de haal wil gaan als hij hem ziet.
Oh nee die kijkt ook alsof hij je gaat vermoorden… We hebben de Vosje knuffel met muziek. Die moet aan bij het slapen, maar die kijkt ook demonisch
@Pizza goed om te horen! Hopelijk is die hier ook een succes
Alles via Vinted
Ik zoek nog leuke longsleeves via Vinted, die heb ik bijna niet voor haar, maar vind dat nog best een uitdaging tot nu toe
Wat een leuke sneakers die eerste, zijn die van Zara?
Nee, next!
Mijn kind zit in 74/80, dus helaas, maar toch bedankt voor de tip! Ik ga even specifiek op Name It zoeken.
Omdat m’n drakenkind de bandjes van het fietsstoeltje steeds afdoet
En omdat ze meestal ook tegenstribbelt met in het voorstoeltje komen (vindt ze een leuk spelletje) en ze echt heel zwaar wordt om zo hoog te tillen, ook alvast een stoeltje voor achterop besteld. Maar missch zet ik die er pas later op.
Heb je een thule? Die lijken ook speciaal gemaakt om zo makkelijk mogelijk uit de bandjes te worstelen Mijn man heeft een Urban Iki op zijn fiets en bij hem doet ze het nooit/lukt het nooit. Ik kan geen stoeltje achterop mijn fiets zetten dus zit voorlopig vast aan het stoeltje voorop, ben benieuwd of dit bevalt en ook een beetje makkelijk los en vast te maken is!
Ja heb een Thule Yepp voorzitje.
Ik laat het weten!
Ik hoop stiekem ook dat dit clipje ook op het Urban Iki achterzitje past ff testen.
Ik ben net overgestapt op het achterzitje (ook thule) en wát een verademing. Geen gehannes meer met hoog optillen en die voeten op de goede plek krijgen. Ik werd gelukkig gedwongen omdat mijn kind al te groot was, anders had ik het nog uitgesteld, want voorop is wel gezelliger.
Die gesp heb ik vandaag erop gezet. Even puzzelen met aan de bandjes maken, maar de bandjes bleven nu goed zitten. Snap niet dat dat er niet standaard op zit.
@Feather open en dicht gaat heel makkelijk.
Ah neeeeee, kom er na openen achter dat ik iemand anders zijn pakket heb ontvangen 🫠 Ook nog eens een pakket dat naar een andere pakketautomaat had gemoeten
Mijn dochter zit in 92! Ik heb wel interesse!