Flink geshopt bij de hema. Echt leuke collectie nu wel en de korting is dan erg fijn.
Voor de dreumes;
Voor de peuter;
Precies wat ik nodig had, een nieuwe webwinkel aan m’n rijtje Koop je desigual bij desigual zelf?
Nee! Ik zag deze toevallig bij wehkamp, had er zelf ook nog nooit aan gedacht om te kijken bij dat merk
Waar is deze van? Leuk voor mijn kleine hondenfan
Dankje!
Van deze heeft mijn kleuter zoveel plezier (gehad)! Ik heb er toen via marktplaats heel oude duplo railsdelen bij gekocht. Kostte veel minder maar werkt net zo goed met zo’n nieuwe locomotief.
Ja, dit hebben wij ook! Vooral een mega lange baan maken die onder de eettafel etc door gaat is echt het toppunt
Goede tip! Ik heb wel een setje rails en een spoorbrug bijbesteld maar deze trein gaat uit het assortiment dus als we meer willen ga ik je tip onthouden!
Verjaardagscadeautje
Ook cadeau
Tutu die ze niet wilt maar ik wel
Holle toverstafjes die ze gaat trakteren op de opvang. Ga ze vullen met mini spekjes denk ik. Komen nog een paar gekleurde lintjes aan en een label met een sticker met haar naam en leeftijd
Die lijkt me ook heel leuk voor onze peuter!
Heb zelf deze laatst gekocht met goede korting, alvast voor Sint:
Het duurde even voor we weer gingen fietsen, maar heb het clipje nu 2x getest op het voorzitje van de Thule Yepp en het werkt top. Heel makkelijk dicht en open te klikken. Eigenlijk nauwelijks extra moeite.
Ik heb m ook even getest op het Urban Iki achterzitje wat ik heb gekocht. En daar past het clipje ook op de bandjes. Nog niet met kind erin getest, maar verwacht niet dat dat ineens een probleem is.
Uit assortiment ? Zal wel een nieuwe voor terug komen toch?!
Ik neem aan van wel, maar bij Bol staat inderdaad bij die treinsets ‘laatste kans’. De dozen zijn ook nog de oude stijl (met dat groen, de nieuwe sets zijn met witte dozen).