Show je kinderaankopen #4

Wat kan je daar dan mee doen? Alleen de spullen eruit halen of ook echt net als play doh kleien?

1 like

Ja het is speelklei met accessoires, zeg maar. Makkelijk om mee te nemen want alles zit in een potje.

3 likes

Precies, wat @DelilahBard ook zegt.
En alle klei heeft z’n eigen geur die bij het thema past. Echt lekker. Beter dan die Play Doh geur, haha. Deze ruikt bijvoorbeeld naar sinaasappel.

Hij maakt afdrukken in de klei met de vormpjes of speelt hele verhalen en maakt landschappen.

7 likes

Mijn dochter krijgt van Sinterklaas kaartjes voor de Notenkraker in de plaatselijke schouwburg, ben zelf al heel enthousiast, denk dat ze het geweldig vindt.

25 likes

Ik kan dit zelf als kind nog zo goed herinneren, echt magisch en voor mij was het de reden om muziek te gaan spelen! Heel veel plezier!!

4 likes

Die ijssalon ziet er leuk uit! Heb je hem al gegeven en zoja is het wat? Twijfel om hem ook voor mijn dochter te halen

1 like

Ja ze vind hem heel leuk! We hebben het hele weekend ijs moeten eten :roll_eyes::joy:

4 likes

Waar is die van jou van eigenlijk?

1 like

Van bol, het merk is net als die kleinere melissa & doug. Hij staat ook op amazon

Oh goed om te horen. Denk dat die van mij het ook geweldig zal vinden. Zou het zelf geen straf vinden hoor om de hele dag ijs te moeten eten, haha!

2 likes

H&M:

Next:

En de broeken/leggings van H&M gaan allemaal weer terug wegens te korte pootjes :sweat_smile:

6 likes

7 likes

Voor sint/kerst/verjaardag vast wat dingen gekocht, die oma gaat geven.

Voor de jongste

Voor de oudste

En nog even voor beiden last minute Halloween outfits, voor een feestje komende zaterdag. Hoop heel hard dat het op tijd is, maar H&M dus ben licht sceptisch.

8 likes

:money_with_wings:

6 likes

Foto even gegoogeld maar ik heb dit weekend deze in het lichtblauw gekocht bij de zeeman voor 3 euro. Echt een aanrader voor onderweg! Licht, niet super groot en lijkt redelijk stevig.

11 likes

Ik heb de laatste tijd weer erg goede vinted aankopen gedaan. Erg blij mee, vind het heel erg leuk om goede dingen voor kleine prijsjes te zoeken. Het is op m’n werk mega saai dus ik heb hier echt heel erg veel tijd voor.

Shoesme, nieuw, €20

Bundel voor €11

Voetenzak Jolein, nieuw, €7,50

Slaapzak lodger, nieuw, €6.

Puckababy 4 seizoenen, €20

Wieg voor Joolz Aer+, €55

Bundel €7

Goede voorbereiding voor de winter, ijzertjes voor onder de schoenen.

19 likes

O deze is leuk! Wij hebben zo’n LCD tekentablet (ook van Zeeman) voor in de auto, echt een life saver.

2 likes

Auto’s van Little Dutch

afbeelding
x 3

Mijn dreumes is geobsedeerd met klepjes zoals die van de vaatwasser waar het vaatwastablet in gaat en het klepje van de billendoekjesdoos. Dus wil iets gaan knutselen met die klepjes. Denk ergens opplakken met plaatjes/foto’s erachter.

9 likes

Wat een leuk idee! Is dit ook een klepje dan?

Ja dit is een klepje die je (herbruikbaar) op een pak billendoekjes kan plakken ipv een doos! Deze is van dooky

4 likes