Dat ijsjesding is zo populair bij ons!
En leuke traktatie @Karl_Lagerfeld
Ik heb gister de ijssalon ook gekocht voor Sinterklaas! Peuter speelt er vaak mee bij vrienden die hem hebben en mooi in de aanbieding gister. Denk dat ze er heel blij van zal worden!
Die broodjeszaak van Melissa & Doug is ook leuk! Die wil ik voor sinterklaas halen dit jaar.e
Mag ik vragen waar je die gekocht hebt en hoe duur die was? Zie echt veel prijzen voorbij komen online!
Hij was 31,99 bij Amazon prime days maar nu niet meer helaas.
Hij stond/staat ook bij bol voor die prijs
Echt jammer
Bij de Action voor €19,95 in plaats van €40,00!
Dit te leuke “verrassingspotje” klei bij een nieuwe conceptstore hier in de buurt. Is van Dutch Dough en ze hadden mega veel soorten.
Werd heel erg leuk mee gespeeld hier.
Wat kan je daar dan mee doen? Alleen de spullen eruit halen of ook echt net als play doh kleien?
Ja het is speelklei met accessoires, zeg maar. Makkelijk om mee te nemen want alles zit in een potje.
Precies, wat @DelilahBard ook zegt.
En alle klei heeft z’n eigen geur die bij het thema past. Echt lekker. Beter dan die Play Doh geur, haha. Deze ruikt bijvoorbeeld naar sinaasappel.
Hij maakt afdrukken in de klei met de vormpjes of speelt hele verhalen en maakt landschappen.
Mijn dochter krijgt van Sinterklaas kaartjes voor de Notenkraker in de plaatselijke schouwburg, ben zelf al heel enthousiast, denk dat ze het geweldig vindt.
Ik kan dit zelf als kind nog zo goed herinneren, echt magisch en voor mij was het de reden om muziek te gaan spelen! Heel veel plezier!!
Die ijssalon ziet er leuk uit! Heb je hem al gegeven en zoja is het wat? Twijfel om hem ook voor mijn dochter te halen
Ja ze vind hem heel leuk! We hebben het hele weekend ijs moeten eten
Waar is die van jou van eigenlijk?
Van bol, het merk is net als die kleinere melissa & doug. Hij staat ook op amazon